Hoši prostě jsem se rozhodl :thmubup:
Na další sezónu si pořídím konečně mašinu s velkým M + 2V.
Mám, ale dilema které 2V to bude :/
Suzuki TL1000R ? (+-135PS)
Honda SP1 ? (+-136PS)
Aprilia RSV1000R nebo Mille ? (+-128PS)
vše kolem rv.2000/01
Má výška je 172cm a váha 80kg.
Tak která ?
Nepříčí se mi žádná líbí se mi všechny :)
PS: budu moc rád řešil-li někdo podobný problém a vyřešil ! Jinak budu vděčen za jakouko-li radu !
1 reakcí na tento příspěvek Tak jinak :) velká jaká ?
TL-R je, proti SP1, velká a těžká motorka. Ale dá se s ní jezdit denně a když přitvrdíš, nebudeš proti SP1 moc ztrácet na okruhu. Je to výrazně univerzálnější motorka. Na supersport hodně pohodlná pro pilota i spolujezdce. Motor má koule, na druhou stranu to v 99 (myslím, že se tehdy začaly vyrábět) bylo na úkor životnosti. Zkrátka tehdy mívaly litrový sportovní dvouválce o 15 koní míň. Spousta TeLátek odejde na klice před 100 tkm.
Potom je strašný problém sehnat slušný TL-R...kamarád svoje rozstřelil a půl roku nenašel žádný slušný. Když nemá originál tlumič řízení, nebrat (za á musela být dost rozstřelená a za bé ten tlumič fakt, pokud nejsi hodně dobrý pilot, potřebuješ).
SP1 je okruhovka předělaná na silnici. Strašně tvrdá, není na normální ježdění. Kamarád s námi jel Slovensko - 1.500 km za tři dny...nechápu. Taky dal Francii, ale z Paříže na pobřeží jel dálnici, páč "nemohl" s ostatníma po vedlejších. Jezdil s ní půl na půl okruhy a projížďky. Prodal, aby mohl "normálně" jezdit.
SP1 mívají relativně málo najeto, páč je spousta lidí mělo hlavně na okruh. Bývají taky v lepším stavu a je jich k dispozici víc.
Obě motorky jsou pro zkušený jezdce, máloco odpustí.
Na Aprilce jsem nikdy nejel. Co vím z doslechu, z těch tří bych asi šel do ní.
Edit: RSV prý není tak divoké jako TL a je výrazně pohodlnější než SP. Prý taky nejvíc (z těch tří) odpouští.
Jinak SP1 je vyvážená, ale okruhovka. TL-R má podvozek, který za divokým motorem zaostává...přesto málokdo dokáže podvozek dostat na hranici něčím jiným než vlastní chybou