Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.
Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.
Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.
aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken
Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mišuge Stepos79 inovovat??
majkl31>NoFear4>majkl31>
to bylo asi z toho horka hele, ale tohle skoro vypadá, že se jmenuješ minimálně Čihák
no vid ze jo,taky jsem si tak nejak pripadal..ani jsem vsechny ty techniky pomalu neznal,motorka zapujcena a pripravena v top stavu(az teda na ty horici kapoty ),nic jsem neplatil,neresil,jen jsem proste mel jet... tak jsem jel(jako Forest gump-ten zas mel behat,tak behal akorat me sralo ze bylo na stole vecne malo te domaci babovky,co tam davala zena nejakeho udajneho zavodnika z naseho tymu,ani nevim kdo to byl
[lol] , no a pak tu rozdávej rozumy hele, vždyť ty vlastně nic nevíš [lol]
[lol] no je to tak [lol] a ted kdyz nad tim premyslim,umim ja vubec aspon jezdit? [lol] [lol]
Jeste ze neni ucast na techto zavodech povinna,jinak bych se tam ztrapnil pred celym forem [lol]