bmw_r1300gs_cartec





Téma: Mišuge Stepos79 inovovat??
 
16.9.2008 v 12:55
Naskytla se mi možnost inovovat stroj. Jenže jako obvykle je tu pár pro a proti a proto bych rád slyšel, nebo spíše si rád přečet vaše nazory připomínky, nebo pohledy na celou věc.

Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.

Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.

Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.

aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken

Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 128
Následující

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:11 | Nahoru | #1
Tak já tedy začnu . Mám pocit, že ti asi každej závodník poradí přepáčko s pevnejma stupnama a víc nechám na těch závodníkách a budu taky opisovat

P.S.: doufám že ty kapoty nejsou žlutý lol

Naposledy editováno 16.09.2008 13:13:10

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:18 | Nahoru | #2
hlavne si poradne nastav podvozek....seriovej by mel byt vpoho,pak vetsi rozetu...aspon o 2 zuby a uzsi retez 520-ziskas tak 3 kone,pak vypust olej z toho seriovyho tlumice a dej tam husci a pak jen gumky a jezdit,taky bych doporucoval karbonovy desticky a kdybys chtel nejakou frajerinku tak toto:
http://www.motorkari...ins-vidle.57568.html

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:18 | Nahoru | #3
majkl31> jo jsou žlutý a od kluka co jezdí CEC takže aby jsi věděl tak jsou pekelně rychlý lol lol

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:20 | Nahoru | #4
Hlavně pomalu a ne abys to rozstřelil v první zatáčce lol

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:21 | Nahoru | #5
Milagros> obávám se že ještě nejsem s ježděním tak daleko, že by mi jiná rozeta pomohla ale je to postupně v plánu jedna z věcí která k upravám patří.

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:22 | Nahoru | #6

Ruck>Hlavně pomalu a ne abys to rozstřelil v první zatáčce lol



To nebyla první zatáčka ale třetí vlastně čtvrtá

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:23 | Nahoru | #7
Já bych ti poradil ať si koupíš pořádné gumy a jdeš jezdit. Časem z toho stejně pádama všechno oholíš a pak to můžeš tunit lol Třeba v neděli.

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:26 | Nahoru | #8
Hele odstroj to co můžeš, gup pořádný gumy a nic jinýho nevymejšlej - koukni jakou vránu má Dawe02 a jezdí Brno za 2:16...
A dal bych tam co nejvíc padáků co jde - to znamená i na motor, vidlice atd...

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:28 | Nahoru | #9
Laminaty a pak prepacko,gumy, prevodak do toho tlumice rizeni a 520 retez s pomalejsim prevodem, jak uz psal Milagros.
To vse neni drahe a je dost znat. Podvozek si nastavis jak ho zacnes citit, to se stejne neda udelat v tehle fazi.

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:30 | Nahoru | #10
Ruck> jakou vranu
Je to dravec abys vedel! lol

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:30 | Nahoru | #11
S padáky je to kontroverzní. Někdo říká že ty padáky to spíše otočí pana orel. Dal bych je tam na motor a jinak to olepil karbonem. Stejně si myslím, že většina z nás je tu offtopic lol

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:31 | Nahoru | #12

Dawe02>Ruck> jakou vranu
Je to dravec abys vedel! lol



To byl jen takovej básnickej obrat - jinak poklona až na silnici

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:35 | Nahoru | #13

Ruck>Dawe02>Ruck> jakou vranu
Je to dravec abys vedel! lol

To byl jen takovej básnickej obrat - jinak poklona až na silnici



já ti dám obrat šmejde zelenej

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:36 | Nahoru | #14

Dawe02>Laminaty a pak prepacko,gumy, prevodak do toho tlumice rizeni a 520 retez s pomalejsim prevodem, jak uz psal Milagros.
To vse neni drahe a je dost znat. Podvozek si nastavis jak ho zacnes citit, to se stejne neda udelat v tehle fazi.



píšu to na seznam

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:37 | Nahoru | #15
Dawe02> mohl by jsi mě nasměrovat kde hledat co se týče té 520 řetěz?

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:40 | Nahoru | #16
Zeptal bych se jak moc je znát to přepáčko v čem jsou ty výhody, ale nerad bych dostal facku jestli jde o to že origo škrtá a zavírá se tak se mi zatím nikdy nestalo že bych neškrtal stupačkama.

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:41 | Nahoru | #17
je fakt že s těma kolečkama na řetězovce bych asi začal. Já dal dopředu o zub míň a dozadu o zub víc a je to znát jak blázen.

Dawe02 - do toho origo tlumiče převoďák? Je to pak tužší? Já ani nevěděl že tam jde ten olej vyměnit. Jinak jak poznám kolik ho tam dát?

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:42 | Nahoru | #18
Já sem začal tím, že sem včera objednal lamináty, kryty na altik, spojku ,rám.... Víc řešit nebudu páč se budu hlavně učit.

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:43 | Nahoru | #19

majkl31>je fakt že s těma kolečkama na řetězovce bych asi začal. Já dal dopředu o zub míň a dozadu o zub víc a je to znát jak blázen.

Dawe02 - do toho origo tlumiče převoďák? Je to pak tužší? Já ani nevěděl že tam jde ten olej vyměnit. Jinak jak poznám kolik ho tam dát?



Kamarád z Brodu čoveče ho tam nalil co to šlo. Šlo mu to pak pěkně z tuha, ale přišlo mi to příjemný. Otázka je co to udělá když ho tam bude až po hrdlo jak se říká.

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:44 | Nahoru | #20

stepos>Zeptal bych se jak moc je znát to přepáčko v čem jsou ty výhody, ale nerad bych dostal facku jestli jde o to že origo škrtá a zavírá se tak se mi zatím nikdy nestalo že bych neškrtal stupačkama.



spíš že bys škrtal ne? Jinak krom toho, že se nezavírá, tak je podle mě i výhoda v povrchu (na origo stupačkách mi na vodě kloužou špičky bot dolu jak blázen) a ve snadné výměně jednotlivých dílů v případě pádu. Aspoň si to myslim

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:45 | Nahoru | #21

Boris_The_Blade>Já sem začal tím, že sem včera objednal lamináty, kryty na altik, spojku ,rám.... Víc řešit nebudu páč se budu hlavně učit.



Necháš origo lešení, origo napory vzduchu?

Ty kryty beru jako nutnost tam mít. Už těď mám poškrábaný rám a to jen od toho jak se to vezlo po zemi.

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:50 | Nahoru | #22
A velkej otazním mám nad rozvodem elektriky prostříhat nebo neprostříhat?

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:51 | Nahoru | #23
Jo nechám všechno ...

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:51 | Nahoru | #24

stepos>A velkej otazním mám nad rozvodem elektriky prostříhat nebo neprostříhat?



rozhodně prostříhat, hlavně u světla lol

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:52 | Nahoru | #25
nemůžu najít ten link jak Dawe02 stavěl tu svojí, nemáte to někdo nějak uložený nebo co?

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:53 | Nahoru | #26
no ten olej v tlumici celej vylij a dej tam az po okraj novej...ja tam mam M2T-to je si nejhusci olej...sice nejde s riditkama moc hejbat ale na okruhu to stejne preklapis takze je to jedno jo a musis si s tim dat praci a vyhnat vsechny bublinky jo a kdyby nekdo chtel tak ho prodavam:
http://www.motorkari...ic-rizeni.68659.html

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:54 | Nahoru | #27
Přepáčko je lepsí v tom že když upadneš dají se jednotlivé díly poměrně levně měnit. Někomu obrácené řazení nevyhovuje, ale mělo by se s ním lépe řadit vyšší kvalty. Nemusíš vsouvat nohu pod páčku. Tzn. i v zatáčce. Ten povrch je někdy až moc agresivní a ničí boty, proto je lepší jej zjemnit pilníkem.
Ale přepáčko určitě není nutná investice.
Steposi dej budget a pak se podle toho dá zařídit.

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:55 | Nahoru | #28

majkl31>Dawe02 - do toho origo tlumiče převoďák? Je to pak tužší? Já ani nevěděl že tam jde ten olej vyměnit. Jinak jak poznám kolik ho tam dát?



Na tele tlumice je nalitek s odvzdusnovacim a plnicim sroubem. Ten si dej mirne vys a zacni. Povolis, zapumpujes a tim dostanes stary olej ven. Nechas vykapat, nasadis hadicku na nalitek, naplnis si olejem, natahnes pistnici a pak uz jen dolevas a pumpujes az si pekne odvzdusnis. Dokud leze, lejes. Musis pomalu, jinak ti hydraulicky raz vyhodi olej ven a muzes zacit nanovo. Je to poznat velmi, soucinitel tlumeni jde citelne nahoru a rizeni je pevne jak skala.

Obrazek lepsi nez tisic slov, mas kliku ze jsem tam mel fotak a napadlo me to aspon ke konci vyfotit :


stepos> stupacky v serii si na okruhu hned ubrousis, to uz vis. Navic stupky vys a vice vzadu (samozrejme individualni) ti zlepsi posaz a lepe se ti bude pohybovat i vysedat. Nekomu vyhovuji pevne stupacky, me ale jsou prijemnejsi sklapeci...i ted stale obcas brousim levou spolecne s kapotazi a kdyby neuhybala, tak bych nejspis uz mockrat lezel

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 13:55 | Nahoru | #29

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 14:01 | Nahoru | #30
Dawe02> měl jsem ten tlumič v ruce a bylo mi i řečeno že je možnost ho rozebrat sakra jak to popsat no na té skvělé ilustrační fotce je to v místě kde vyjíždí píst z tlumiče krásně vidět. Jen to chce na to vyrobit správnej forychtung
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 128
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist