globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RD 350 ypvs - vše možné i nemožné
 
15.9.2008 v 18:41
Měl bych zas pár dotázků...
1) Olej - asi mě zabijete, ale co používáte do RD? Myslím si, že to spolehlivě umaže jakákoli plná syntetika. Minerál ani polosyntetika mě ani nehne, na to to mám moc rád. Např. líbí se mi v "mé" cenové kategorii tyto:
http://www.olejshop....-durablend-2t-1-litr
http://www.olejshop....vance-vsx-2-t-1-litr
http://www.olejshop....ex-formula-2t-1-litr
http://www.olejshop....e-synpower-2t-1-litr
http://www.olejshop....nce-ultra-2-t-1-litr
http://www.olejshop....ower-1-tts-2t-1-litr
Víc jak 400/litr se mi zdá zbytečný Zajímavý by mohl být ten Motorex 2T Formula, znáte ho někdo? Ale jinak asi stejně skončím u Valvoline SynPower nebo Shell Advance Ultra (zlatá střední cesta). Jsem ochoten dát tak těch 350kč/L max. Máte jiný názor, podělte se prosím...
2) Neměl by jste někdo nějaké "přebytečné" díly na RD? Potřebuji špuntíky na vršky tlumičů, popř. podsedlové plasty, blinkry a masku na hranaté světlo. Polokapotáž k tomu sice mám, ale je pěkně popraskaná a i nějaké kousky chybí, maska má urvaný "uši" na plexi, držáky sou kdovíjaký a je i bez plexi, takže i plexi kdyby někdo měl No je toho víc, ted si na všechno nevzpomenu. Kdyby nic, tak asi obědnám u Yamahy kdyby měli, jako poslední možnost beru ebay.de tam je toho celkem dost, ale když si přepočítám Ečka na CZK + poštovný málem mě švihlo. V ČR nejsou po inzerátech žádný díly Svařování plastů mám domluvený, i případně výrobu plexi, ale vždy je lepší a levnější sehnat v dobrém stavu než nechat spravovat a vyrábět na zakázku zprasený věci.
3) Klepnutý výfuk (zadní komora) - jak vyzpravit ťukanec na výfuku? Je nějaká reálná možnost, nebo se s tím budu muset naučit žít, nebo koupit nový/sehnat jiný? Výfuku budu čistit (vypalovat) a natírat tak když už v tom budu, rovnou by se s tím mohlo něco udělat.
4) Čistění přívěry - musí se kvůli tomu sundávat válce, vypouštět voda z chladiče nebo rozdělávat něco moooc složitýho? Moc jsem to nezkoumal ještě protože nemám mnoho času nazbyt tak radši než něco zprasím se zeptám :)
5) Fotky - má to cenu fotit, když je dole kapota, je to zaprášený, bez plynových lanek? Počkejte si na finální podobu, fakt není o co stát pokud by ale fakt stál někdo o to, to vidět, tak si dojedte do Brna a mužem se sejít...
6) Ideál by byl Skype (flipperr632) nebo ICQ (344664957) na nějakého RDčkáře, rád bych pokecal o tom.

Dííííííky za trpělivost
Předchozí
1 2
Následující

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 20:16 | Nahoru | #31
ZBYCHO> Poslal jsi mi na mail fotky toho servisáku?

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 22:01 | Nahoru | #32
Bavíte se o kompresním poměru, nikoli o kompresi. Celý fór je v tom, že údaje které tu padly jsou každý podle jiné normy. Japonci počítají kompresní poměr u dvoutaktu nikoli z celého zdvihového objemu, ale z objemu který zbývá po uzavření výfukového kanálu. Proto tak nízká hodnota, evropští výrobci jako uvedená Aprilia počítají kompresní poměr z celého zdvihového objemu.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 22:17 | Nahoru | #33
Michal #5> jo Trapped je u japonců a u evropskejch je Geometric. By mě zajímalo jakou má teda RD kompresi podle evropské normy

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 23:20 | Nahoru | #34
Až budeš mít dole hlavu tak to není problém spočítat.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

18.9.2008 v 14:38 | Nahoru | #35
Tady se člověk dozví věci :o

BTW: kit pro RD od Wiseca je na 380 ccm

Při čištění přívěr je nutné zkontrolovat silikonová gufera a O-kroužky, případně vyměnit. Od té doby co vymysleli zajišťovací "lepidlo na závity" Loxeal nebo Loctite, tak je v podstatě nemožné nějaký šroubek ztratit.

Olej používám Motul a do druhého RD Igol

RD 500 není tak dobrá jako RD 350 YPVS, motorka je již dost těžká, podvozkově vůbec nestíhá, okruh se zajede rychleji na RD 350

u Yamahy se dají objednat mechanické věci, kapoty a plexi nevím a cena bude hodně moc vysoká.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

18.9.2008 v 18:33 | Nahoru | #36
Čauky, s olejem si nemusíš dělat problém. My jsme se v Olomouci domluvili a koupili 60 litrů sudového Q8 oil RS Extreme. Je to plná syntetika vysoké kvality. Normálně se prodává kolem 280-300 Kč za litrové balení. Pokud by jsi měl zájem tak tam mám ještě nějakých 14 litrů v sudu a vychází to na 190 Kč za litr. Však se podívej na stránky Q8 oils a uvidíš sám. Je to specifikace TC+++ což je veliká kvalita a osobně to mám vyzkoušené jak na RD 350 tak na Hondě CR 500. A RD-čko mi točí do 12tis. otáček. Jedu ho druhým rokem a jsem spokojený. Nekarbonuje a umaže všechno. Hlavně spalování je kvalitní a řeknu ti, že Havlis si ho vzal asi 20litrů . Na sprintech ten olej neměl problém. Řešili jsme kvalitu a super cenu. Pokud by jsi chtěl tak se ozvi, dcerka jezdí do Brna, může ti ho vzít. Romik.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

18.9.2008 v 20:10 | Nahoru | #37
čau freeze tak jsem tady, včera vjsem přišel pozdě z práce a pak jsem trošku pil takže takže šlo všechno tak nějak stranou, dnes to napravím.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

18.9.2008 v 20:18 | Nahoru | #38
Mr. Freeze> potřeboval bych znovu poslat email nějak jsem to asi smazal,ani nevím .

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

19.9.2008 v 22:46 | Nahoru | #39
Mr.Freeze: kontaktoval si Havlise kolem teh dilu? je to rozumnej clovek a ne nejakej BSMak ...jinak problem s RD je ten, ze na zapade je dvoutakt unikum a tak jsou z nich uplne vedle, stejne stary a ojety 4T a dily na ne jsou vyrazne levnejsi ....doporucuju kdyz hledat na ebay, tak ne jen veci s popisem RD, protoze spousta veci je zamennych z mnoha dalsich typu od yamahy, nevim teda jak mas hluboko do kapsy, ale ceny na ebay jsou dost prijemny proti cene novych dilu, postovny dle velikosti do 2kg 9E do 5kg 17E a poplatek za prevod z uctu 200kc ... zrovna v pondeli vezu Havlisovi komplet budiky na RD za neco pres 1000kc z Ebaye

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

20.9.2008 v 12:03 | Nahoru | #40
JindraXJ650> Ano, jistě. Havlise jsem kontaktoval, akorád se nějak pořád nemůžeme sejít na Skype hluboko do kapsy mám jak kdy, ale když to motorka potřebuje, to se neznám a solím tisíce... jo na ebay.de jsem se díval. Ale bohužel v typech yamah se ještě moc nevyznám a nevím co je stejný, tak by to bylo stylem pokus/omyl. Sháním jen drobnosti a i bez nich to bude fungovat, to se časem nějak sežene. Každopádně děkuji

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

20.9.2008 v 12:07 | Nahoru | #41

Mr. Freeze>JindraXJ650> Ano, jistě. Havlise jsem kontaktoval, akorád se nějak pořád nemůžeme sejít na Skype hluboko do kapsy mám jak kdy, ale když to motorka potřebuje, to se neznám a solím tisíce... jo na ebay.de jsem se díval. Ale bohužel v typech yamah se ještě moc nevyznám a nevím co je stejný, tak by to bylo stylem pokus/omyl. Sháním jen drobnosti a i bez nich to bude fungovat, to se časem nějak sežene. Každopádně děkuji



Použitelností nebo záměnou dílů jsem si u RD 350 100% jistý, napiš, poradím...

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

20.9.2008 v 13:07 | Nahoru | #42
NickSlaughter> To by byl asi ideál takže sháním
špunty na vršky tlumičů,
plexisklo,
to by bylo tak vše co by mohlo být atipické, nebo nevím.
Ostatní díly jako blinkry, plasty, brzdové destičky, pneumatiky, páčky na řidítkách, těsnění, hadice, baterie asi u dealera Yamahy nebo kdekoli jinde.
Díky

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

20.9.2008 v 21:17 | Nahoru | #43
Mr. Freeze> spunty jsou stejny s XJ, vlastne komplet vidle s brzdicema, pruziny pocitam ze XJ ma tvrdsi, samozrejme ty bez antidive, ale zalezi na modelu RD, jestli myslime ten samej model. Blinkry urcite ma spolecny s jinym modelem ty doby, staci se podivat na nabidku yamahy z tech let.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

20.9.2008 v 22:29 | Nahoru | #44
JindraXJ650> oki dík časem možná přijdu na to že Yamaha je převlečená Jawa
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist