globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RD 350 ypvs - vše možné i nemožné
 
15.9.2008 v 18:41
Měl bych zas pár dotázků...
1) Olej - asi mě zabijete, ale co používáte do RD? Myslím si, že to spolehlivě umaže jakákoli plná syntetika. Minerál ani polosyntetika mě ani nehne, na to to mám moc rád. Např. líbí se mi v "mé" cenové kategorii tyto:
http://www.olejshop....-durablend-2t-1-litr
http://www.olejshop....vance-vsx-2-t-1-litr
http://www.olejshop....ex-formula-2t-1-litr
http://www.olejshop....e-synpower-2t-1-litr
http://www.olejshop....nce-ultra-2-t-1-litr
http://www.olejshop....ower-1-tts-2t-1-litr
Víc jak 400/litr se mi zdá zbytečný Zajímavý by mohl být ten Motorex 2T Formula, znáte ho někdo? Ale jinak asi stejně skončím u Valvoline SynPower nebo Shell Advance Ultra (zlatá střední cesta). Jsem ochoten dát tak těch 350kč/L max. Máte jiný názor, podělte se prosím...
2) Neměl by jste někdo nějaké "přebytečné" díly na RD? Potřebuji špuntíky na vršky tlumičů, popř. podsedlové plasty, blinkry a masku na hranaté světlo. Polokapotáž k tomu sice mám, ale je pěkně popraskaná a i nějaké kousky chybí, maska má urvaný "uši" na plexi, držáky sou kdovíjaký a je i bez plexi, takže i plexi kdyby někdo měl No je toho víc, ted si na všechno nevzpomenu. Kdyby nic, tak asi obědnám u Yamahy kdyby měli, jako poslední možnost beru ebay.de tam je toho celkem dost, ale když si přepočítám Ečka na CZK + poštovný málem mě švihlo. V ČR nejsou po inzerátech žádný díly Svařování plastů mám domluvený, i případně výrobu plexi, ale vždy je lepší a levnější sehnat v dobrém stavu než nechat spravovat a vyrábět na zakázku zprasený věci.
3) Klepnutý výfuk (zadní komora) - jak vyzpravit ťukanec na výfuku? Je nějaká reálná možnost, nebo se s tím budu muset naučit žít, nebo koupit nový/sehnat jiný? Výfuku budu čistit (vypalovat) a natírat tak když už v tom budu, rovnou by se s tím mohlo něco udělat.
4) Čistění přívěry - musí se kvůli tomu sundávat válce, vypouštět voda z chladiče nebo rozdělávat něco moooc složitýho? Moc jsem to nezkoumal ještě protože nemám mnoho času nazbyt tak radši než něco zprasím se zeptám :)
5) Fotky - má to cenu fotit, když je dole kapota, je to zaprášený, bez plynových lanek? Počkejte si na finální podobu, fakt není o co stát pokud by ale fakt stál někdo o to, to vidět, tak si dojedte do Brna a mužem se sejít...
6) Ideál by byl Skype (flipperr632) nebo ICQ (344664957) na nějakého RDčkáře, rád bych pokecal o tom.

Dííííííky za trpělivost
Předchozí
1 2
Následující

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 19:10 | Nahoru | #1
Jestli je přívěra řešená stejne jak na DT tak nemusíš vypouštět nic ani sundavat valce

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 21:59 | Nahoru | #2
Řeším něco podobnýho s TZR 250, přívěru jen demontuješ očistíš sundáš výfuky namažeš a složíš...
Pokud postupuješ podle manuálu tak není problém.
Z těch olejů bych volil TTS nebo motul 710.
Jinej vejfuk? No podle toho kolik jsi za něj ochoten dát a spíš bych hledal na ebay.de a nebo jestli jsi trochu zkušenej přivařit drátek do ďůlku, vytáhnout a následně zabrousit. Pokud by to nešlo tak to neřeš na té staré vráně to stejně už nepoznáš

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 22:00 | Nahoru | #3
No drátek :D spíš nějakou kulatinku tohle je správný slovo.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 22:53 | Nahoru | #4
Takže k oleji: výrobce moc neřeš spíš si hlídej at je to plná sintetika pro dvoutakty. Já osobně jsem do rd kupoval na sprinty motul a na normalní ježděni castrol a vždy to dobře mazalo. Jestli chceš tak mám doma origo manuál na rd od haynese. JE v angličtině ale není problém, všechno je do podrobna rozkresleny. A když chceš čistit přívěry tak válce musí ven ale žádná pohroma to není, příroba je ze dvou pulek je stažená dohromady šroubem na imbus, šroub je pětka nebo šestka ted nevím, a mezi válcama je taková spojka obou přívěr je ze dvou pulek a stažená šroubkama. Tu to chce sem tam skontrolovat, když jí stratíš při zavřené přívěre tak to zadřeš! Motorek otvírá přívěru přěs lanka a druhá se otvírá díky té spojce. No a co potřebuješ jaště vědět?

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 22:56 | Nahoru | #5
maras> jooo tak to nevím jestli je řešená stejně, snad na mě nic nevybafne )
MiraGSX> s těmi oleji,všechno to jsou plný syntetiky, možná ty od 200 výš jsou kvalitnější jak ty za 150, ale je v tom fakt velký rozdíl s těmi lepšími od 200 do 350kč?No na vejfuky asi kašlu,nesou tak špatný a už jeden kamoš psal že by to možná šlo srovnat. Jinak vidím že se taky vyznáš v ostrých 2T a si z Bohunic, nechtěl by ses na RDčko někdy kouknout až bude pojízdný?

Jinak dík zatím všem za reakce, kdyby ještě měl někdo zkušenosti s nějakými oleji, byl bych rád. Dík

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 23:11 | Nahoru | #6
ZBYCHO> já mám katalog ND ve francoužštině takže se můžu koukat na obrázky, ale i tak aspon na něco se podívám. Pak mám v AJ něco, to bude asi návod k obsluze spolu s mazacím plánem a tak, ale v tom se zas nevyznám :) tak asi bych vzal ten od Tebe. Anglicky si přeložím kdeco, tak by to neměl být problém. Těmto dvoum návodům vděčím jednomu týpkovi odsud a tímto mu děkuji. Jen doufám že mi nepošleš co už mám :) nemohl bys mi prosím vyfotit třeba první a pátou stránku? (nebo kteroukoli jinou) bych mrknul jestli to už náhodou nemám. Dík

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 23:25 | Nahoru | #7
Mistře fotku až zítra ted mám baterky ve foto hyn. Ale na manuálu je napsáno:yamaha rd 350ypvs twins ,1983 to 1995 , 347cc. Owners workshop manual a pod tím vším fotka erdečka v modré barvě s těma origo laděnkama. Jsou tam všechny modeli s přírubama, to znamená elektriky podle modelu motory nastavení karburátoru a tak.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 23:28 | Nahoru | #8
JáTI ZÍTRA POŠLU FOTKU TÉ MOJI BÉVALKY , BUDEŠ ČUČET TO TI ŘIKÁM.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 23:30 | Nahoru | #9
TY PÍŠEŠ ŽE MÁŠ KATALOG NÁHR. DÍLU ALE JÁ MÁM PŘÍMO SERVISNI MANUÁL, NOVÉ STOJI 1200 KČ.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 23:34 | Nahoru | #10
Ajo, servisní manuál.... SAKRA BERU HNED jj pošli, těším se

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

15.9.2008 v 23:39 | Nahoru | #11
NO TAKŽE JÁ TI POŠLU PÁR FOTEK JAK TO VYPADA A TY ŘEKNEŠ ESI TO CHCEŠ, ZA PĚT SET CO? JA DAL TĚCH 12 ALE NIKDY JSEM TOHO NELITOVAL.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 21:17 | Nahoru | #12
Nebo jak píše ZBYCHO demontuj i válce. Podle manuálu proměř písty mikrometrem, porovnej, odkarbonuj spalovací prostor, proměř plochu hlavy (dorovnej), mírně zabruš škrábance nebo cokoli co nemá origo píst (800 smirkem), vyzkoušej jak je na tom ojnice, vyrob nový těsnění z 0,5 papíru a vršek nevím jestli nemáš už z plechu (taky není problém nechat vyrobit za pár ká).
Díky tomu odhadneš jak moc chce co GO, ale strávíš u toho tak 2týdny volnýho času.

Jinak chlapi nechci nikomu kazit kšeft, ale já servisák na svoje TZR 250 sehnal za 20min hledání na netu.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 21:47 | Nahoru | #13
Čau čau zítra ti filipe přijdou na emila fotky mas tam fotky jak vypada ten manual a fotku moji nebožky RD. Hodil bych to sem ale přiznam se že to fakt neumím, mužeš tu fotku sem hodit ty , pro všechny zvědavce.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 21:58 | Nahoru | #14
MíraGSX> oki, dík za zkušenosti. Budu si s tím přez zimu hrát, chcu toho udělat co nejvíc, aby to bylo fakt v cajku ta mašina, moc jich není a tak by bylo škoda ji zanedbat nebo ponechat osudu. Těsnění bud udělám, nebo koupím. To je to poslední co mě trápí ale dobrá připomínka. Motor má pěkný zvuk, GO nebude třeba (naštěstí).

ZBYCHO> jj pak to se tedy s Tvým souhlasem hodím.Není to nic těžkýho, v pravo máš "Obrázek ImageShack" a přez to ho nahraješ na net a pak ti to nabídne samo odkaz a je to. Už se těším Co se vlastně stalo s Tvým RD že je to nebožka? Si to rozstřelil?

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 22:14 | Nahoru | #15
ALE NĚJAK MĚ NASRALA! DNES SE BIJU DO HLAVI POKAŽDY KDYŽ SI VZPOMENU ŽE JSEM JI PRODAL. JA JSEM TO PŘIDŘEL,PRÁVĚ DÍKY TÉ POSRANÉ SPOJCE NA PŘÍVĚRÁCH MEZI VÁLCAMA. vYPADL ŠROUBEK SPOJKA SE STRATILA A PÍST SE PŘIDŘEL, NĚJAK JSEM TEHDY NEMEL PRACHY A JEŠTĚ NĚJAKY POTŘEBOVAL TAK ŠLA Z DOMU. PŘITOM STAČILO 2500 NA PÍST Z WISECA A 500 NA VÝBRUS. JÁ JSEM TAM MĚL KOVÁKY A BYLA TO ČTYŘSTOVKA, NORMÁLNĚ TO JELO DVĚ KILA PO DÁLNICI S MANŽELKOU ZA ZÁDY, BYL TO LUXUS ALE NA DRUHOU STRANU TO ŽRALO AJI TRÁVU KOLEM CESTY KDYŽ SE TO DRTILO. A NEBOŽKA JE TO PROTO ŽE JSEM JI MĚL RÁD A RÁD NA NI VZPOMÍNÁM.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 22:16 | Nahoru | #16
DALA SE TOČIT DO TŘINÁCTI TISÍC! V TAKOVCH PĚTI ŠESTI TISÍCÍCH TO OTEVŘELO PŘÍVĚRY A TO BYLA PECKA JAK LOPATOU PO ZÁDECH.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 22:35 | Nahoru | #17
ZBYCHO> jo tak na to si musím dávat bacha na tu spojku,nevím pořádně jak to vypadá,ale k tomu mi právě pomůže ten manuál 400ccm?to byl vzducháč, nebo si měl válce ze 400, nebo si to měl převrtaný?13tis. rpm?to je nějak moc ne?RDčka točí tak 10,možná 11 ale to už je o smrt co sem viděl videa.Si měl upravený časování nebo tak něco? Jinak už se na tu lopatu těším :) Povidej klidně jestli máš čas, tady je čistých stránek hodně nemáš Skype nebo ICQ?

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 22:50 | Nahoru | #18
JO OBĚ DVĚ VYMOŽENOSTI POČÍTAČE VLASTNÍM ALE TO AŽ ZÍTRA DĚCKA SPÍ. JO BYLO TO PŘEVRTANY PÍSTY BYLI KOVÁKY Z WISECA, JE TO AMERICKA FIRMA S TUNINGOVYMA A PŘESTAVBOVIMA VĚCAMA MOŽNÁ ŽE JE ZNÁŠ.AŽ TI BUDE NĚKDO VYKLÁDAT ŽE VE VÁLCÍCH JE NIKASIL TAK MU NEVĚŘ! NENÍ! A PROTO VÝBRUS NENÍ ŽÁDNÝ PROBLÉM VŠUDE KDE TO DĚLEJÍ, MĚL JSEM TAM TITANOVI OJNICE A CDIČKO MNĚL V PRSTECH KÁMOŠ,A POTOM TO TAK ŠLO, CO S TIM CDI UDĚLAL TI NEŘEKNU ,ELEKTRIKA JE JEDINÁ VĚC SE KTEROU MOC KAMARÁD NEJSEM( SEM SPADA TŘEBA I POČÍTAČ)

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 23:01 | Nahoru | #19
MOTOR ERDEČKA ZNÁM DOBŘE ALA JSOU VĚCI KTERY TI DNES Z HLAVI NEŘEKNU MUSEL BYCH JE VIDĚT A VZPOMĚL BYCH SI, UŽ JE TO PŘECE JENOM NĚJAKÉ PÁTEK CO JSEM TO MĚL. ALE CO SI TŘEBA VZPOMÍNÁM TAK LOŽISKA NA KLICE TO JE PALBA, NEDAJI SE NAHRADIT A MUSÍŠ OBJEDNAT U YAMAHY MAJÍ TAKOVÍ LABIRYNT KVULI MAZÁNÍ A JE TO PROSTĚ ATIP! JAPONEC A ŽÁDNÉ MOPED!

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 23:27 | Nahoru | #20
ZBYCHO> oki, to musela bejt pěkná palba... jo až budu někdy dělat výbrus tak jedině Wiseco, nic jinýho do toho nedám. Si dřím myslel že tam je nikasil, ale pak sem byl vyveden z omylu že se dělaj výbrusy koukal sem jak PUK Titanový ojnice? Kdes je vzal? Zakázka? To CDI do toho bych nehrabal, bude to může totálně zku*vit nebo vylepšit kdyby to motalo 13tis. bych se bál o svoje zdraví nemáš kontakt na toho kamoša do budoucnosti? Ložiska zatím neplánuju, motor je naštěstí dobrej, ale až někdy bude třeba, tak bude pořádná generálka.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 23:40 | Nahoru | #21
JO PALBA TO BYLA! TY OJNICE JSEM MNĚL Z NĚMEC, NEVÍM JAK TED ALE JEZDIL SE TAM RD CUP.ŠAK SE MRKNI NA STRANKY WISECA, TY HRNKY JSOU DOKONCE LEVNĚJŠI NEŽ ORIGO. TY OJNICE JSEM DOSTAL NA SPRINTECH OD NĚMCA, VEČER SEM VYTAHL SLIVOVICU A OŽRAL SE S NIM, ON ZA MNOU DRUHY DEN PŘIŠEL A DAL MI KRABIČKU S OJNICAMA.A TEN KAMOŠ UŽ BOHUŽEL NEŽIJE, ZABIL SE V PROSTĚJOVĚ NAMOSTĚ KDYŽ JSME JELI OD KAMOŠA Z KYJOVA.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

16.9.2008 v 23:41 | Nahoru | #22
JA MĚL DOKONCE RD 500, VYDĚLS TO NĚKDY? TAK TO JE VRAŽDA!

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 00:15 | Nahoru | #23
Jo v Německu se děje věcí slyšel sem o tom... v čem byly ty titanový ojky lepší? Toho borčíka je mi líto, ale bohužel je to tak, zítra to můžu být já, nebo Ty Jo RD 500, na ty videa čumím už několik večerů je to masakr, okruhovka má až 130HP, seriovka 96HP.4V, 2T, klapky, přívěry, 4 výfuky no Mamma Mia a ten zvouček je lepší jak nákýho vysavače, to je prostě nenahraditelný... rozzuřená sekačka je to nejlepší co bylo v motorismu vyrobeno taky bych ji někdy chtěl... Teď to prodával nákej člověk na SK, v ČR jich je prý do 5ti kusů, RDček 350 do 20ks.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 00:30 | Nahoru | #24
OJKY BYLY LEHČÍ A ŠLO TO PRÁVĚ VÍC TOČIT. NO UBÍVÁ TOHO JEŠTĚ NA NI MOŽNÁ MÁM V GARÁŽI U NAŠICH NĚJAKY VĚCI, AKORÁT ŽE NA TO SKORO NIC JETYHO NEKOUPIŠ. MYSLIM ŽE OLEJOVI ČERPADLO, KARTRY, PŘEVODOVKU A MOŽNÁ JEŠTĚ PÁR VĚCÍ ALE TO Z HLAVI TED NEVÍM.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 00:35 | Nahoru | #25
DNES KONČÍM, ZATÍM ČAU.

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 00:38 | Nahoru | #26
ZBYCHO> Jo tak kdyby ses mi podíval, popř. vyfotil co máš navíc, něco bych si vybral. Je jich právě mín a mín, já su takovej člověk co dycky koupí nákej šrot bez papírů, postupně to spravuje až je z toho nádherná motorka a vše dotahnu do konce takže se můžeš těšit na jedno zachráněný RDčko

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 00:39 | Nahoru | #27
ZBYCHO> jj měj se, ahoj

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 08:27 | Nahoru | #28
Když se tu bavíte o těch výbrušech bez nikasilu, jakou má RDčko kompresi?

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 14:35 | Nahoru | #29
MíraGSX> má mít 6,5:1 Jinak jestli myslíš na nohu to má pěknou kompresi. Na to že Jawka 350 má nějaký 10,5:1

RD 350 ypvs - vše možné i nemožné

17.9.2008 v 16:59 | Nahoru | #30
Hmm zajímavý, když nad tím tam přemýšlím TZR 250 má dokonce jen 5,0:1 při 37kW.
A třeba RS 125 (co má určitě nikasil) má kompresi okolo 12,5:1.

Takže bych dával ZBYCHOvi za pravdu že se nikasil nejspíše ani nemusí dělat! :o
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist