bmw_r1300gs_cartec





Téma: Převody R1/07
 
12.9.2008 v 05:55
Sérije je 17/45 máte někdo vhodnej převod na lepší využití gearboxu? U važuju o 16/47, maximálka mě nezajímá :o

Převody R1/07

13.9.2008 v 22:13 | Nahoru | #1
a co třeba pouze změna na 16/45 ?

Převody R1/07

14.9.2008 v 13:26 | Nahoru | #2
tak už jsou tam, maximálka z 306 klesla na 276, ovšem zrychlení, tak to je na posrání....myslím, že to bylo ku prospěchu

Převody R1/07

15.9.2008 v 16:12 | Nahoru | #3

madbiker>tak už jsou tam, maximálka z 306 klesla na 276, ovšem zrychlení, tak to je na posrání....myslím, že to bylo ku prospěchu



Kdo ti změřil takhle přesně tu maximálku?? Nebo to je výpočet přes převodovej poměr? To jde, existuje na to i soft..

Jinak si myslím, že na silnici stačí sundat zub vpředu a optimální..

Převody R1/07

15.9.2008 v 20:19 | Nahoru | #4
Brno 16/45, Most 15/45.........

Naposledy editováno 15.09.2008 20:20:00

Převody R1/07

16.9.2008 v 05:59 | Nahoru | #5

Perňa #81>madbiker>tak už jsou tam, maximálka z 306 klesla na 276, ovšem zrychlení, tak to je na posrání....myslím, že to bylo ku prospěchu

Kdo ti změřil takhle přesně tu maximálku?? Nebo to je výpočet přes převodovej poměr? To jde, existuje na to i soft..

Jinak si myslím, že na silnici stačí sundat zub vpředu a optimální..



spočítal to Geardata šikovná věcička, no potestuju uvidím. Dal jsem s tím asi 600km a zatím maximální spokojenost. Vrátil jsem se do doby kdy jsme měl 6ku a nestíhal řadit
Jinak všem díky za názor, podmínkou bylo taky, že jsem chtěl zachovat původní řetěz a jen zub dolů v předu dost natáhl stopu

Převody R1/07

16.9.2008 v 13:13 | Nahoru | #6

Jinak všem díky za názor, podmínkou bylo taky, že jsem chtěl zachovat původní řetěz a jen zub dolů v předu dost natáhl stopu



Což je žádoucí! Lepší je "delší" motorka, než zadní kolo napasované vpředu.. Viz. rozdíl R1 04/ R1 06 - jedna z mála modifikací u tohoto modelu byla v r.2006 právě prodloužení kyvky!

radi5:
Kdes přišel na to, že v Brně je dobrý jet těžší převod než v Mostě? Mám 16/47 na všechny okruhy a OK (Most mi vychází na rovině 6ka až k "červenýmu" poli). Možná je fakt, že kdybych zub vzadu sundal, dal by se jet v Brně 5ti kvalt, to hodlám vyzkoušet příští rok.. Akorát nevím, jak příjemný budou zatáčky, který se jedou všechny na 3ku, aby nebylo málo otáček na výjezdu.. :\

Převody R1/07

16.9.2008 v 13:20 | Nahoru | #7
16/45 rada od Ondry Lelka asi před 2 rokama a jede to výborně, teda v Mostě a na Suzuki Yamaha je to samé, jak čtu u kluků na divočině Yamaha

Jo a na konci cílovky v Mostě je to tak na 270....a pak brzdy retardér a tradáá,tak 276 je asi jedno maximálka, hodně dělá výjezd z vracáku a ďolík,tam potřebuješ trhat asfalt,já to teda neumim,ale myslím si to

Naposledy editováno 16.09.2008 13:26:15

Převody R1/07

17.9.2008 v 22:11 | Nahoru | #8
Perňa #81> Máš pravdu - já jezdím 16/45 všechno, 6-ku v Brně nedám a všechny zatáčky jezdím za 3. Zatím nejedu tak rychle jako Ty, tak mi to nevadí . 15/45 Most mi říkal Radek s Ondrou...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist