paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Spotřeba SV 650 vs Fazer 6
9.9.2008 v 20:53
Zdarec, rozhoduju se mezi těmahla krasavicema. hodne si to rozmejslim a velkou roli pro me hraje taky spotreba. Nevite kolik tyhle dve mrsky zerou?? diky moc

1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba SV 650 vs Fazer 6

12.9.2008 v 19:38 | Nahoru | #1
nechces srovnavat SVcko s chopperem vid... To je uplne neco jinyho. ten chopper tocil tak 5000 a SV toci 10500 a to uz je nejakej rozdil.... Jezdi se na tom asi tak ze nejezdis pod 4000 protoze pak ten motor nema takovy hezky reakce, strasne mlati a prose to pro nej neni dobry. Se ctyrvalcem muzes jezdit treba na 2500 a pobere to protoze jde pravidelnejc... Na SV kdyz pak na tech 4000 otocis rukojeti tak vystreli asi tak jako hornet od 8000 (predpokladam ze fazer je na tom stejne). Pokud mas na mysli starsi SV tak na 7000 je znat jeste malinkej narust kroutaku ale uz to neni nic zavratnyho. U novyho (03 a vejs) nevim protoze sem na tom nejel ale myslim ze ta strikacka pojede porad stejne a spis vic nez min. No a radit se vyplati asi tak na 9000 protoze pak uz ten motor silu spis ztraci. U ctyrvalce kdyz otocis na 4000 heftem tak se toho az zas tak moc nestane... nejdriv se to musi rozmotat. Na 6000 to zacne jet a na 8000 v tom chytnou saze. Pak to jede asi tak jako to SVcko a jede to takhle treba az do 12500... Kroutici moment maj vsechny tyhle potvory zhruba stejnej akorat ho ma kazda v jinejch otackach. SV od 4000 do 9000 a fazer asi od 8000 do 12000 (nevim presne, jel sem jenom na hornetoj). Vyssi vykon u ctyrvalcu je danej tim ze maj ten kroutak ve vyssich otackach. Fyzikalne je to asi tak ze vykon se rovna krouticimu momentu krat otacky lomeno nejakou konstantou... Takze SV ma do 8000 vyssi vykon nez ctyrval, na 8000 stejnej a nad 9000 nizsi. Je to cely jenom o prubehu krouticiho motorku. SVcko je takovy vic nazlobeny a ridicsky trosku min pratelsky ale zase o to vic zabavny... Je to takova mrska na hrani. Kdyz pridas tak to jede jak blby a kdyz zavres plyn tak zas ten motor brzdi jak blbej... Bacha na podrazovani v zatacce.... Celkem dobrej ram, jakz takz podvozek a charismatickej motor. Kdosi rikal ze je to levna rozpoctovka a ma pravdu a proto si musis uvedomit co muzes cekat... (tim nechci rict ze je to spatna motorka, prave naopak, za ty prachy vynikajici stroj) Ctyrvalec odpusti mnohem vic... tam brzdis brzdama a ne motorem a kdyz chces predjizdet musis o dva kvalty dolu... V zatacce muzes podrazovat jak chces a nemusis se bat ze bys dostal smyk... Taky na nem nemusis tak casto radit protoze pobere hodne nizky a naopak i hodne vysoky otacky... Jenom kdyz chces jet tak musis kvaltovat. U SV je to naopak. Tam kvaltujes porad, kdyz pridavas tak kopes vyssi kvalty driv a kdyz ubiras tak zase driv podrazujes abys to nepodtacel... Fazer bude motorka spis na dopravu a po rovince s nim obcas naklepes kdejakymu dvouvalu. Svcko je doma v zatackach kde mu na fazeru muzou konkurovat jenom opravdu dobry piloti ktery nepustej otacky pod 8000. Idealni je projet si je obe a osahat si co bude lepsi. SV ma charisma a projev dvouvalu a fazer ma zase universalnejsi motor, pohodlnejsi posez a nejspis taky lepsi brzdy... Tak a vic uz ti k tomu nemuzu rict ani kdybych se na hlavu stavel. Good luck.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spotřeba SV 650 vs Fazer 6

9.6.2009 v 22:34 | Nahoru | #2
Ani jednou nic nezkazíš, obě slušný mašiny SV trochu do sportu, FZ trochu do cestovna

Jinak vidím že mýtus o dvouválcích stále přežívá, tedy: To že má SV oproti FZ6 víc síly dole je dáno tím že objem SV je o fichtla větší. Při stejném objemu bude 4V lepší...

[URL= malého SV s malým banditou ukazuje, že zatímco ztrátu v nejběžnějších otáčkách (4-6,5 tis), ještě horko težko SV dotahuje malým hrbem kolem 7 tis., přes 8,5 tis. již nelze od 2v příliš čekat, 4v zde ukazuje to nejlepší. Sečteno a podtrženo v nízkých a středních otáčkách (když nebudeme na SV příliš přísní) je souboj řekněme šul-nul, ve vyšších je vítěz zcela přesvědčivý. A samozřejmě se to projeví i za jízdy, trochu těžkotonážní bandit neprohrává s lehkonohým SV ani jednu disciplínu - zrychlení, pružnost, maximálka.
Snad jen ještě stojí za zmínku porovnání charakteristiky SV (véčko 90st. se společným ojničním čepem) a ER6 (řada, ojnice přesazena o 180st.), které se sobě podobají jako vejce vejci. Pro někoho možná nepříjemné překvapení…

Naposledy editováno 09.06.2009 22:36:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 Fantik23 6 Dnes v 06:37 Roman987
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer alinn 15 2.5.2024 v 20:39 alinn


TOPlist