Naposledy editováno 08.09.2008 19:15:51
Naposledy editováno 08.09.2008 19:39:29
Přesťan špekulovat jdi do něj :)
Naposledy editováno 09.09.2008 06:28:19
Ja se v sestnacti naprosto skvele vyblbnul na Jawe 555 parez, ktera jela s jednim z kopce i 60 ! :) A dojel jsem na ni v jednom dni do jiznich cch az na hranice s rakouskem a zpatky (cca 200km jedna cesta), pricemz po ceste zpet se spolujezdcem.
A dnestni mladez ma starosti, ze ctyrtaktni 125ka malo jede, a chteli by aprilii RS, preci jen ta jede otvrena 160, na tom uz se da vyblbnout ....
ja nejak nevim co k tomu rict
jinak já bejt v tvým případě tak bych šel do Hondy NSR nebo Yamahy TZR... je to taková zlatá střední cesta
jinak každej ti doporučuje to co má takže ti jen připomenu že je 2T alternativa Varana a to TDR V-max po rovině je cca 130 což je o něco málo víc než než Varan ale zas zrychlení proti Varanovi je ůplně někde jinde a navíc je asi o 30 kg lehčí takže parádní ovladatelnost jedinej zápor vidim v tom že žere asi o 1,5-2 litry na 100 km víc než Varan
Riddick>Prdlajz Varan je i rychlejší jak CBR, kamarád 140 ve 2!
Vypadá to hodně dospělácky ta motorka, mě se líbí
nechtělo by napsat nějakej článek pro úplný začátečníky, kde budou rozdíly 4t2t,kategorie, spotřeba, orientační ceny nebo tak něco?
zbytečně to zasírá fórum...stačí sici použít vyhledávání, ale kdo to dělá žejo..
burak>Do 2t bych nešel ani za nic... sice je to živý ale kdo to má furt krmit a ještě k tomu se na ní furt něco sere... měl sem tu možnost jet na yamaze yzf-r 125 a je fakt pěkný svezení... dokud se na ní někdo nesveze tak nemůže říct že 4T neni živá motorka... ta yamaha určitě je... a do začátku uplně ideální... naskládáš se na ní v pohodě i s tou tvojí vejškou... až se na ní jednou svezeš tak nebudeš chtít jinou (125)...
zas někdo kdo tomu rozumí jel jsi na 2T nebo jen tak meleš co si slyšel?