To co popisuješ je normální pokud máš profláknutej článek na aku tak alternátor na volnoběh ti to všecko krmit nestačí nevím jak je to u 125cky ale plnej výkon alternátoru bývá kolem 5.000 otáček, přepětí ti hlídá regulátor napětí takže pokud je ready tak elektronice nic neuděláš.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
ale nic se nestane. Jinak opravdu baterku seženeš téměř všude a hned,tak bych nečekal....
Nejsem elektrikář ale ten pokles napětí to je divný, od toho maximálního výkonu alternátoru už by to mělo zůstat beze změn, už to potom řídí regulátor byvá to většinou kolem těch 14,5V (nebo jak píšeš 14V).
Něco podobnýho řešil jeden XX kolega u nás na fóru, koupil novou aku, nakonec to byl ten regulátor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)