A melo by se to tykat motorky zhruba od roku 2001-2006 v nakupni cene 100000-150000Kc.
Napiste mi model,rok a proc?
Tak po kratke debate vypadaj jako financne prijatelne a nejlepsi volby:
R1 04,GXSR1000 05 a ja osobne bych nezatracoval ani tu ZX10R 04(bude z nich nejlevnejsi a jede stejne)
Ted tedy otazka?Koupit hotoveho vytuneneho zavodaka bez TP,nebo s TP(jaky je tam rozdil v cene?),anebo na kapoty padly dovoz a postavit si to podle sebe a svych predstav a fin.moznosti bez starosti s rozprodavanim dilů,anebo koupit a odstrojit nejaky hodne dobre technicky vypadajici bike a zacit postupne vylepsovat?
Muze nekdo z vlastni zkusenosti rict,jestli mel moznost porovnat casy zajete na seriovce(treba v laminatech) a potom na opravdu ostrem zavodaku?Jaky byl rozdil casu?
Naposledy editováno 11.09.2008 10:53:07
BK>18týho by to šlo a vy tam jedete po ose bo to vezeš v autě? A na CEC nejedu, bych se zbytečně nasral.
Jo ja jezdil vzdycky po ose lol chtelo by nas par jet zase jako minule bylo to na pohodu a docela dobry...jen skoda ze tam nikdo nejel tak pomalu jako ja lol
BK>kaCZer> No počkej tak jdeš do toho nebo ne? Abych mu zbytečně nevolal a ty to měl "zamluvený" teda pokud ten stroj existuje.
voe psal sem mu jen zprávu, nic zamluvenýho nemám....
dneska si jedu vyzkoušet jednu K7/8
hehe pravda, co když neexistuje... lol lol
nofear4>kaCZer>tsivoe to bude 18týho v Mostě faaakt prdel:)))
nejvíc se těšim na race ZDENDA K6 ( teď už K7) vs Noufrajer lol lol to bude parádní video lol
Kdo je ZDENDA kacere?? nejakej tvuj konik naslaplej?
1.41.xxx syslus82
Já ji tady nemám a naposled jsem s tím člověkem mluvil min. týden a říkal že to nechce, že se toho bojí , tak mi to nabízel, jinak co vím tak to koupil bez TP za 130t a lehce poškozený kapoty se světlama prodal za 20t.
Takže když to dá za 90t. tak je -20t., ale toho moc nesere ..
já to zjistím co a jak a dám vědět .. ale nevím komu dřív ??
těch 85t. je moje spekulace .. doufám že nechodí sem na net
kaCZer>nofear4>kaCZer>tsivoe to bude 18týho v Mostě faaakt prdel:)))
nejvíc se těšim na race ZDENDA K6 ( teď už K7) vs Noufrajer lol lol to bude parádní video lol
Kdo je ZDENDA kacere?? nejakej tvuj konik naslaplej?
1.41.xxx syslus82
Jo aha takze nejakej opravdu rychlej panacek kterej mi da za pul hodky kolo?
Max R1>Na té cilovce jak jsi to rval kolikrát doleva vedle dalších biku to vě mě až zamrazilo že půjdeš mimi trať...
Jo aha tohle.Ne vubec,mozna to na kamere tak vypada,ale skoro cely jsem to jezdil tak na 80% s velkou rezervou ani jeden naznak krizovky tam nebyl...
Naposledy editováno 11.09.2008 19:46:12
kaCZer>Od Perni to nebere, buh ví co s tim dělá, prej na tom i jezdil po zadnim, to se pak ta motokra prej moc ničí lol
Perňa, po tom poslednim safetycaru bylo vidět jak si na tom... za jedno kolo skoro celá cílovka... REZPECT!!!
Protože mu "fandím" a "nosím" klid a pohodu!
[img]
nofear4>2LEKO> dekuju za fotku pane a nad cim jsem premyslel?...asi nad tim jestli je lepsi to z te prave vytahnout az k obrubniku a pak to jet vetsim obloukem,anebo ten vyjezd oriznout a cele to krouzit mensim polomerem.....ja vim je to asi jedno...
já bych řekl že máš plnou hlavu blbostí
39616>nofear4>2LEKO> dekuju za fotku pane a nad cim jsem premyslel?...asi nad tim jestli je lepsi to z te prave vytahnout az k obrubniku a pak to jet vetsim obloukem,anebo ten vyjezd oriznout a cele to krouzit mensim polomerem.....ja vim je to asi jedno...
já bych řekl že máš plnou hlavu blbostí
Jo to mam uz od malicka s tim jsem se uz vyrovnal
kaCZer>2LEKO>kaCZer>2LEKO> čekal sem kdy to proti mě zneužiješ dědku jedna vlasatá lol
Mám v albu i další "experty"!
tak teď si mě nasral, házet mě do jednoho pytle s noufrajerem lol
Mám "dvě" alba!Já myslel "Perňu" a spol.!Tak je to dobré,tak jsi si to představoval?!
[img]
Naposledy editováno 12.09.2008 12:56:13
nofear4>2LEKO> dekuju za fotku pane a nad cim jsem premyslel?...asi nad tim jestli je lepsi to z te prave vytahnout az k obrubniku a pak to jet vetsim obloukem,anebo ten vyjezd oriznout a cele to krouzit mensim polomerem.....ja vim je to asi jedno...
A co ti z toho "vylezlo"?? Já to taky nemám pořád ujasněný jak to jet.. Ono už je dobrý to mít rozmyšlený v tý levý za matadorem...důležitá věc mít motor pořád "v tahu" i při překlopení do pravý, přidávat lineárně a nenechat to jet až na obrubník a v levý pod depem plnej gas (ale je dobrý mít dobrou zadní gumu). Jenže dělej to tam "na čisto" v provozu, takže co kolo, to originál Ikdyž jako pozorovatel zhora si mohl vidět víc než my na trati a příště to tam narveš o vteřinu líp jen v tomhle úseku! Ale rozdělíš se pak o rady!
Perňa #81>nofear4>2LEKO> dekuju za fotku pane a nad cim jsem premyslel?...asi nad tim jestli je lepsi to z te prave vytahnout az k obrubniku a pak to jet vetsim obloukem,anebo ten vyjezd oriznout a cele to krouzit mensim polomerem.....ja vim je to asi jedno...
A co ti z toho "vylezlo"?? Já to taky nemám pořád ujasněný jak to jet.. Ono už je dobrý to mít rozmyšlený v tý levý za matadorem...důležitá věc mít motor pořád "v tahu" i při překlopení do pravý, přidávat lineárně a nenechat to jet až na obrubník a v levý pod depem plnej gas (ale je dobrý mít dobrou zadní gumu). Jenže dělej to tam "na čisto" v provozu, takže co kolo, to originál Ikdyž jako pozorovatel zhora si mohl vidět víc než my na trati a příště to tam narveš o vteřinu líp jen v tomhle úseku! Ale rozdělíš se pak o rady!
ja myslel ze na tyhle rady mate fousatyho kouce:) ta tvoje R1 taky nevypada na seriovku coz?:)
assassin>Perňa #81>nofear4>2LEKO> dekuju za fotku pane a nad cim jsem premyslel?...asi nad tim jestli je lepsi to z te prave vytahnout az k obrubniku a pak to jet vetsim obloukem,anebo ten vyjezd oriznout a cele to krouzit mensim polomerem.....ja vim je to asi jedno...
A co ti z toho "vylezlo"?? Já to taky nemám pořád ujasněný jak to jet.. Ono už je dobrý to mít rozmyšlený v tý levý za matadorem...důležitá věc mít motor pořád "v tahu" i při překlopení do pravý, přidávat lineárně a nenechat to jet až na obrubník a v levý pod depem plnej gas (ale je dobrý mít dobrou zadní gumu). Jenže dělej to tam "na čisto" v provozu, takže co kolo, to originál Ikdyž jako pozorovatel zhora si mohl vidět víc než my na trati a příště to tam narveš o vteřinu líp jen v tomhle úseku! Ale rozdělíš se pak o rady!
ja myslel ze na tyhle rady mate fousatyho kouce:) ta tvoje R1 taky nevypada na seriovku coz?:)
Ta trať je vlastně přeplněná,a rozdíly ve výkonosti jsou tak značné,že hlavně je jet a dojet bezpečně!A výběr stopy je až někde jinde!A hlavně z ochozů to je vidět možná více než na trati!Idealní stopa je většinou zabraná pomalejšími jezdci a když neni,tak je možnost,že tam do ní vjedou často nečekaně a hlavně pomalým tempem!Tentokrát jsem byl fakt i s ostatníma "odborníkama" překvapen,že skutečně jede někdo tak pomalu!Časy 2.20 nejsou vyjímkou!A že tito "borci" nepřidají i na přehledných a rychlých úsecích je do diskuse!Možná to skutečně neví,a možná by jim to pomohlo to sdělit!
[img]