globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prodloužení vidlí jak na to?
 
5.9.2008 v 14:46
Zdarec všem zajímalo by mne jestli tu někdo náhodou neprodlužoval vidle na choperovi ,kdo to dělá a kolik taková sranda stojí,jesli je nutná výměna celých teleskopů nebo se měnijou jen tubusy atd.
Předchozí
1 2
Následující

Prodloužení vidlí jak na to?

5.9.2008 v 14:48 | Nahoru | #1
Tak sem s tím, jak se to dělá, protože tohle mne taky zajímá.

Prodloužení vidlí jak na to?

5.9.2008 v 15:11 | Nahoru | #2
privarit lesenarsky trubky na chopprech uz se neda nic zkazit

Prodloužení vidlí jak na to?

5.9.2008 v 15:13 | Nahoru | #3
a k čemu to je dobrý?

Prodloužení vidlí jak na to?

5.9.2008 v 15:35 | Nahoru | #4
Na překopávaných Jawách jsme nechali udělat 8-15 cm nástavce z jiné (té samé) šavle, které se do těch šavlí jednosuše zašroubovali místo klasických víček. Jen se zavařili, aby pružení tlumení obstarával jen původní spodek (nejjednodušší, co nás napadlo).

Zkrátka muselo to být přesné a těsné, spoj musel být nad spodními brýlemi.
Vypadalo to good, ale jezdilo se hůř - rozhodíš úhel řízení, stopu apod. a "jedeš do kopce".

Každopádně bych si netroufl jezdit nějak rychle (Jawy přes 140 neuměly).

Edit: hrubka

Naposledy editováno 05.09.2008 15:37:23

Prodloužení vidlí jak na to?

5.9.2008 v 18:53 | Nahoru | #5
na některý modely se dělají prodloužený verze těch chromových noh. Co máš za motorku?

Prodloužení vidlí jak na to?

6.9.2008 v 00:16 | Nahoru | #6
Mění se trubky za prodloužené a vyměnují se ty mezikusy nad pružinama. K tomu potřebuješ jinou sadu brýlí, pokud nechceš převařovat krk na rámu nebo nechceš mít komicky zvednutý předek.
Vypadá to efektně, jízdní vlastnosti na prd. Otočit se na silnici do protisměru je rázem šichta.

Prodloužení vidlí jak na to?

6.9.2008 v 08:33 | Nahoru | #7
Chtěl bych to udělat na xv 1100 viděl jsem to na netu a vypadá to dost dobřě,no ale jestli by se musely měnit brejle a dokupovat nový trubky tak si netroufám odhadnout tu cenu když za kolo po mne chtěli 23tisíc(nakonec jsem splašil na netu za 5)to bude ranec

Prodloužení vidlí jak na to?

6.9.2008 v 14:44 | Nahoru | #8
WHTRDR> Nechci kecat ale z lešenářskejch trubek se dělaj rámy na xtéčka,začalo se to dělat hned po revoluci co ukončily výrobu bambusovejch rámů a najely na novou výrobu a později přidaly i startér(sorry dělám si prdel) lol

Prodloužení vidlí jak na to?

6.9.2008 v 14:49 | Nahoru | #9
ilMedvědGuzzini> dobrý to není k ničemu ale vypadá to dobře zkus to přidělat na guzinu uvidíš kolik budeš mít bab lol

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 11:36 | Nahoru | #10
DoctorKiller007> podle myho ten starter ani pridavat nemuseli. bych to sundal z tech pump na mocuvku co maj dlouhy vidle s divnym uhlem a chtel bych videt kolik majitelu by si tu svou bublaninu nakoplo (nic ve zlym jen se nudim)

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 12:15 | Nahoru | #11
WHTRDR> no ale asi máme každej svý a nemůžem to nikdo zhodnotit,nicméně taky jsem měl zálusk na xtéčko ale pohodlí vyhrálo nad rozbitou prdelí endurko je mazec na blbnutí fakt super ale já bych se toho možná trochu bál

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 14:54 | Nahoru | #12

DoctorKiller007>WHTRDR> Nechci kecat ale z lešenářskejch trubek se dělaj rámy na xtéčka,začalo se to dělat hned po revoluci co ukončily výrobu bambusovejch rámů a najely na novou výrobu a později přidaly i startér(sorry dělám si prdel) lol




Máš u mne za 1* lol
Se mi líbí, když někdo, kdo jezdí na splašenejch trubkách lol nám kecá do designu!
Navíc pochopení nenajdeme nikdy u těch, co jezdí na něčem, co není ani chopper/cruiser a nebo zalehávačka, ale hybrid mezi! lol

Jinak já budu dělat přes zimu nějaké úpravy a budu to stejně vše rozebírat, tak se na to podívám a pokud nedostaneme nějakou odpověď od někoho, kdo se tím zabýval, tak si pak napíšeme jak by to šlo a jak né.
Jinak vím, že jsem se o jedno Virago zajímal v Rakousku, protože ten to měl a měl to i vyznačeno ve velkém TP jako schválenou přestavbu - to je ta druhá, stinná stránky věci - STK.
Pokud by se to ale neudělalo až tak moc, tak na STK by si toho nemuseli extra všimnout a nebo do toho šťourat. Třeba!? :o

Škoda, že neumím vkládat, zatím, obrázky! :\

Naposledy editováno 08.09.2008 14:59:08

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 14:57 | Nahoru | #13
Yper> toho si nepujde nevšimnout,když ty vidle posuneš. Zvlášt když na tě na STK buzerujou kravinama jako je odrazka

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 15:06 | Nahoru | #14

Piskotek>Yper> toho si nepujde nevšimnout,když ty vidle posuneš. Zvlášt když na tě na STK buzerujou kravinama jako je odrazka



No, taky si myslím, ale pokud by to bylo řešeno jen brýlemi a nějakými origo nástavci, tak na STK by se jelo v normálním provedení a pak hurá předělat - otázka jednoho dne a jezdíš dva roky.
Nicméně mne buzeroval takovej ve středním věku, že štítek není origo uchycený atp. Tak jsem mu řekl, ať si zkontroluje další čísla na rámu a že je jasný, že asi nebude origo přichycený, když je přestříkaná z vínové na černou a je to zapsáno, ale to že já nedělal a tak nemohu sloužit. Asi chtěl malou do kapsy. Pak si hrál na odborníka a mlel něco o svárech, tak jsem mu řekl, že denně zkontroluje hafo převařených a rovnaných aut a to mu nevadí, tak nevím co chce řešit a jestli chce pokračovat takhle dál, tak ať mi zavolá vedoucího. Nakonec přišel jeho kolega, výrazně mladší a tem mu řekl, ať přestane vyšilovat.
Nakonec mlel o tom, že to myslel v dobrém a v mém zájmu.

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 15:10 | Nahoru | #15
Yper> ale určitě bude existovat nějaká sada,kterou jenom přehodíš a je to. Třeba jak u přepákování. Na druhou stranu se hodně změní vlastnosti motky. Těžko říct

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 15:12 | Nahoru | #16
No mně ale napsal jeden borec co o tom ví a zná někoho kdo to dělá?ale já nevím jestli ti můžu dát na něj číslo protože to nemám schválený tak třeba si to tady přečte a to číslo ti dá sorry omlouvám se ale telefony nezveřejňuji

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 15:15 | Nahoru | #17
Vlastnosti se samozřejmě změní - o tom ani potom, nicméně taková motorka vypadá nádherně.
Nicméně přestavbovej set bude stát ranec!!!! Jde jen o to, zda to koupit jako komplet a nebo jen určité, homologované díly, které jdou zaměnit nebo resp. namontovat na stávající pérování - včetně novejch brejlí, které jsou vrtané pro jiný úhel.

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 15:16 | Nahoru | #18
ale já mu zavolám a zeptám se takže kontakt na něj budeš mít,jde jen o princip

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 15:19 | Nahoru | #19

DoctorKiller007>ale já mu zavolám a zeptám se takže kontakt na něj budeš mít,jde jen o princip



O.K., když tak mi buď napiš OZ co Ti řekl a pokud by souhlasil s číslem, tak mi jej taky napiš na OZ, aby to tady nemohlo být bráno jako neplacená reklama.

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 15:21 | Nahoru | #20
jo tyhle copry, je fuk jak to funguje, dulezity je jak to vypada... a cim delsi vidle tim vic bab... to je presne to vono proc mam motorku, aby po me sly zensky:) se dneska jeste asi nakonec pobavim :)

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 16:08 | Nahoru | #21
DoctorKiller007: Dej si do googlu
overstock front forks
a typ motorky a vyjedou ti stránky s kity na přestavbu. Třeba tahle
www.harley-davidson-choppers.com/yamaha-XV_1100_VIRAGO.htm
Má to výhodu, že se to dá uvést do původního stavu, nic se neřeže ani nevaří. Jen to stojí balík.

Prodloužení vidlí jak na to?

8.9.2008 v 19:44 | Nahoru | #22
nádhera fakt moc krásný ale kde na to vzít auuuuuuuu

Prodloužení vidlí jak na to?

9.9.2008 v 12:53 | Nahoru | #23
No, vždyť jsem říkal, že to stojí ranec - na těchto stránkách to vychází na nějakých 30 litrů. Hmmm
Ale je to nááááádhera, který nemůže rozumnět nikdo, kdo po 100 km jízdy sleze z motorky hrbatej a v předklonu!

Prodloužení vidlí jak na to?

11.9.2008 v 09:16 | Nahoru | #24
Yper> No a na třicet litrů to vyjde i u toho borca a prý je odpůrcem tady toho bo se jeho kámoš na tom vyflákal ve 140ceti na dálnici tak nevím nevím ale ale za třicet táců mám benál na 15 tisíc kiláků a to je pro mne celá sezona a možná i dvě,myslel jsem že to bude levnější to je škoda

Prodloužení vidlí jak na to?

11.9.2008 v 11:34 | Nahoru | #25
DoctorKiller007: Overstock trubky se dají sehnat u Highway-Hawku, tipuju cenu okolo deseti-dvanácti tisíc. A pak už jen sehnat šikovného frézaře, který by vyrobil horní i dolní brýle na míru. Dolní musejí být víc vysazené dopředu a ani jedny nejsou kolmo k ose řízení, to je celá finta. Podle mě by se to dalo udělat do patnácti tisíc a při dobrých známostech i do deseti.

Prodloužení vidlí jak na to?

11.9.2008 v 11:53 | Nahoru | #26
Yper> No to je jednodůchý, jak se dělaj prodloužený vidle na chopera
Nebo varianta 2 navařit napevno lešenářské trubky

[URL=

Naposledy editováno 11.09.2008 11:55:55

Prodloužení vidlí jak na to?

11.9.2008 v 12:18 | Nahoru | #27
[quote]readymen>Yper> No to je jednodůchý, jak se dělaj prodloužený vidle na chopera
Nebo varianta 2 navařit napevno lešenářské trubky

[URL= Oldo "zalehávačko", jsem hned věděl, že do toho vlákna skočíš v okamžiku, kdy jsem Ti o něm řekl při obědě! A tu odpověď jsem předpokládal. lol
Ale až to dotáhnu do konce, tak se rád svezeš!

Prodloužení vidlí jak na to?

11.9.2008 v 12:25 | Nahoru | #28

1100Virago>DoctorKiller007: Overstock trubky se dají sehnat u Highway-Hawku, tipuju cenu okolo deseti-dvanácti tisíc. A pak už jen sehnat šikovného frézaře, který by vyrobil horní i dolní brýle na míru. Dolní musejí být víc vysazené dopředu a ani jedny nejsou kolmo k ose řízení, to je celá finta. Podle mě by se to dalo udělat do patnácti tisíc a při dobrých známostech i do deseti.



Podle mne vyrobit ty brejle je asi to nejjednodušší. Vřáznou se dva stejné kusy a to bu´d paprskem a nebo obrobí frézou. Spojí se s krkem tak jako by byly i na motorce a v příslušném úhlu se vyfrézují.
Bebo se to dá vše nakreslit a úhly vrtání vyjdou automaticky.
V tomhle u mne bych neviděl problém.¨
osobně by mi asi stačil úhel od těch 9°- 14°, přičemž nějakých 12°by mohlo být optimální a nemuselo by dojít k nějakému drastickému omezení jízdních vlastností - chce se to s tím pak nějakou dobu učit jezdit a né hned stylem "hups na krávu a hned je tele!"
Co je to za ty trubky o kterých hovoříš? A kde že se to dají sehnat?

Prodloužení vidlí jak na to?

11.9.2008 v 12:27 | Nahoru | #29
Yper> Tak tvoje moto jezdí výborně, ale trochu se bojím, že až to protáhneš, tak ta ovladatelnost bude na prd hlavně do vracáků budeš mít velký problém a to na severu není žadný problém, viz sjezd z mostu od Shell do LTV....no nevím jestli to není jen pro rovinky v USA Jo a to nemluvím o tvém brutálním brždění na písku když se otáčíš

Naposledy editováno 11.09.2008 12:30:57

Prodloužení vidlí jak na to?

11.9.2008 v 12:36 | Nahoru | #30
Když se na ty obrázky podívám, z toho odkazu od "1100Virago", tak jako hlavní věc jsou to ty dvě šavle a brejle. Ostatní je už bižuterie, která se dá dokoupit - sehnat porůznu.
Přičemž pro mne jsou to hlavně ty šavle - takže kde se dají sehnat - resp. podobný materiál - s pochromováním by neměl být problém - to zajištěno mám.

Naposledy editováno 11.09.2008 12:38:37
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist