Zkrátka muselo to být přesné a těsné, spoj musel být nad spodními brýlemi.
Vypadalo to good, ale jezdilo se hůř - rozhodíš úhel řízení, stopu apod. a "jedeš do kopce".
Každopádně bych si netroufl jezdit nějak rychle (Jawy přes 140 neuměly).
Edit: hrubka
Naposledy editováno 05.09.2008 15:37:23
Vypadá to efektně, jízdní vlastnosti na prd. Otočit se na silnici do protisměru je rázem šichta.
DoctorKiller007>WHTRDR> Nechci kecat ale z lešenářskejch trubek se dělaj rámy na xtéčka,začalo se to dělat hned po revoluci co ukončily výrobu bambusovejch rámů a najely na novou výrobu a později přidaly i startér(sorry dělám si prdel) lol
Máš u mne za 1* lol
Se mi líbí, když někdo, kdo jezdí na splašenejch trubkách lol nám kecá do designu!
Navíc pochopení nenajdeme nikdy u těch, co jezdí na něčem, co není ani chopper/cruiser a nebo zalehávačka, ale hybrid mezi! lol
Jinak já budu dělat přes zimu nějaké úpravy a budu to stejně vše rozebírat, tak se na to podívám a pokud nedostaneme nějakou odpověď od někoho, kdo se tím zabýval, tak si pak napíšeme jak by to šlo a jak né.
Jinak vím, že jsem se o jedno Virago zajímal v Rakousku, protože ten to měl a měl to i vyznačeno ve velkém TP jako schválenou přestavbu - to je ta druhá, stinná stránky věci - STK.
Pokud by se to ale neudělalo až tak moc, tak na STK by si toho nemuseli extra všimnout a nebo do toho šťourat. Třeba!? :o
Škoda, že neumím vkládat, zatím, obrázky! :\
Naposledy editováno 08.09.2008 14:59:08
Piskotek>Yper> toho si nepujde nevšimnout,když ty vidle posuneš. Zvlášt když na tě na STK buzerujou kravinama jako je odrazka
No, taky si myslím, ale pokud by to bylo řešeno jen brýlemi a nějakými origo nástavci, tak na STK by se jelo v normálním provedení a pak hurá předělat - otázka jednoho dne a jezdíš dva roky.
Nicméně mne buzeroval takovej ve středním věku, že štítek není origo uchycený atp. Tak jsem mu řekl, ať si zkontroluje další čísla na rámu a že je jasný, že asi nebude origo přichycený, když je přestříkaná z vínové na černou a je to zapsáno, ale to že já nedělal a tak nemohu sloužit. Asi chtěl malou do kapsy. Pak si hrál na odborníka a mlel něco o svárech, tak jsem mu řekl, že denně zkontroluje hafo převařených a rovnaných aut a to mu nevadí, tak nevím co chce řešit a jestli chce pokračovat takhle dál, tak ať mi zavolá vedoucího. Nakonec přišel jeho kolega, výrazně mladší a tem mu řekl, ať přestane vyšilovat.
Nakonec mlel o tom, že to myslel v dobrém a v mém zájmu.
Nicméně přestavbovej set bude stát ranec!!!! Jde jen o to, zda to koupit jako komplet a nebo jen určité, homologované díly, které jdou zaměnit nebo resp. namontovat na stávající pérování - včetně novejch brejlí, které jsou vrtané pro jiný úhel.
DoctorKiller007>ale já mu zavolám a zeptám se takže kontakt na něj budeš mít,jde jen o princip
O.K., když tak mi buď napiš OZ co Ti řekl a pokud by souhlasil s číslem, tak mi jej taky napiš na OZ, aby to tady nemohlo být bráno jako neplacená reklama.
overstock front forks
a typ motorky a vyjedou ti stránky s kity na přestavbu. Třeba tahle
www.harley-davidson-choppers.com/yamaha-XV_1100_VIRAGO.htm
Má to výhodu, že se to dá uvést do původního stavu, nic se neřeže ani nevaří. Jen to stojí balík.
Nebo varianta 2 navařit napevno lešenářské trubky
[URL= Oldo "zalehávačko", jsem hned věděl, že do toho vlákna skočíš v okamžiku, kdy jsem Ti o něm řekl při obědě! A tu odpověď jsem předpokládal. lol
Ale až to dotáhnu do konce, tak se rád svezeš!
1100Virago>DoctorKiller007: Overstock trubky se dají sehnat u Highway-Hawku, tipuju cenu okolo deseti-dvanácti tisíc. A pak už jen sehnat šikovného frézaře, který by vyrobil horní i dolní brýle na míru. Dolní musejí být víc vysazené dopředu a ani jedny nejsou kolmo k ose řízení, to je celá finta. Podle mě by se to dalo udělat do patnácti tisíc a při dobrých známostech i do deseti.
Podle mne vyrobit ty brejle je asi to nejjednodušší. Vřáznou se dva stejné kusy a to bu´d paprskem a nebo obrobí frézou. Spojí se s krkem tak jako by byly i na motorce a v příslušném úhlu se vyfrézují.
Bebo se to dá vše nakreslit a úhly vrtání vyjdou automaticky.
V tomhle u mne bych neviděl problém.¨
osobně by mi asi stačil úhel od těch 9°- 14°, přičemž nějakých 12°by mohlo být optimální a nemuselo by dojít k nějakému drastickému omezení jízdních vlastností - chce se to s tím pak nějakou dobu učit jezdit a né hned stylem "hups na krávu a hned je tele!"
Co je to za ty trubky o kterých hovoříš? A kde že se to dají sehnat?
Naposledy editováno 11.09.2008 12:30:57
Přičemž pro mne jsou to hlavně ty šavle - takže kde se dají sehnat - resp. podobný materiál - s pochromováním by neměl být problém - to zajištěno mám.
Naposledy editováno 11.09.2008 12:38:37