Milagros>no jak pise Zbynekzx tak ma pravdu....proste na okruh je to mekky a jeho rozsah je jakoby porad stejnej,od te nejpovolenejsi polohy do te nejutazenejsi polohy neni prakticky zadnej rozdil proste pri jizde to nepoznas.....to treba i na 6 polohovym od NHK to poznat jde ale konkretne u tohoto nee,jako neni ohlins jako ohlins....tento seriovy a jeho stelovani je fakt jen na okrasu,....
hele co sem pochopil z popisu tak je to tlumic s ventilem pro progresivni chod... tzn neco jako hyperpro RSC ... takze v malejch rychlostech (kvedlani na miste) nastaveni bejt znat vubec nemusi, zmeni se az v pripade kdy se tenhle "na rychlost narazu pusobici ventil zavre" .... ale je mi jasne ze ste ho nejspis zkouseli i pri jizde narozdil ode me teoretika....
kazdopadne pro me zajimave zjisteni.
Kwaker81-Zdenal>klasickej dvoukomorovej ohlins tam dávají. Hele a jak to vůbec vypadá s Mírou. Pár jeho tlumičů jsem kdysi prodal a sám jsme ho jezdil na zx9r. Jak vypadají ty tlumiče dnes a tak jakej je pokrok. Míra mě zná. Moje zelená devítka sd jeho tlumičem byla vyfocená v motohouse s nějakým článkem.
no tlumice vypadaji porad stejne:) jsou tam nejaka vylepseni, ve smyslu drivejsich chyb... regulace uz by nemela jit prilis humpolackym zachazenim pretahnout a zaseknout, tesni se na jiny plochy takze by nemel byt uz problem se saknoucimi tesnenimi. jinak je vse pri starem, mira dela sam a ja mu sem tam delam dily na montazky, ma k tomu laminaty takze sotva stiha... takze nikde moc neinzeruje a pomalu se pri tom pripravuji nove prostory a vyrobni kapacity. myslim ze vyroba a prodej ve velkem v nejblizsi dobe nehrozi, ale tlumice se delaj furt.
Zajimavy info -to o tech rychlejch kmitech... Zatim se me nestalo, ze by me ten tlumic nepodrzel, pokud se me treba na vyjezdu prizvedlo predni kolo a pri dopadu bylo malinko sejdrem a nebo pri prejezdu pricny nerovnosti v naklonu... Ale nemam srovnani s jinejma, pze je to muj prvni tlumic na masine, takze nemuzu dat ani ani
da se naucit jezdit tak ze ho nepotrebujes - ja jezdil na TL asi 4 roky bez nej... ale staci si nedat nekde bacha a "srat tam dost plynu" a maler je na svete... ja uz to cejtim, kdyz akceleruju jak se zacne lehce vlnit, musim ubrat a jak to hodne brzdi motorem tak se to srovna... kdyz to drzis dal... dokaze se to rozkmitat ze uz to nemusis ustat:)