bmw_r1300gs_cartec





Téma: Motorka na LPG
 
2.9.2008 v 09:48
Uz nekoho napadlo prestavet motorku na LPG? Nebo uz jste to dokonce nekde videli?
Předchozí
1 2
Následující

Motorka na LPG

2.9.2008 v 09:50 | Nahoru | #1
ne, bo větší kokotinu jsem v životě neslyšel určo to jde, ale určo ne legálně, navíc, kde bys tahal bombu a jakou by měla kapacitu?

Plyn patří do trouby

Motorka na LPG

2.9.2008 v 10:00 | Nahoru | #2
bomba by mohla byt na sajde neba na privesu a nebo toridni v zadnim kole

Motorka na LPG

2.9.2008 v 10:17 | Nahoru | #3
A ty sis kupoval motorku, abys na ni setril s palivem?

LPG nepatri nikam... vsude akorat smrdi...

Motorka na LPG

2.9.2008 v 10:23 | Nahoru | #4
No nevypadá to, že bys měl sajdu nebo přívěs

Nevím zda tě to zajímá čistě z technického hlediska nebo chceš šetřit na benzinu.

Ad 1) je to jasné, 4T motor, takže to fungovat bude, komponenty by se daly někam narvat a bomba (nějaká malá) by se dala na motorku taky umístit, estetičnost ale vynechejme (viděl jsem na webu jawu někde v turecku nebo kde, www.yugo-tech.com/moto.html

Jinak individuální přestavba by snad šla schválit, kdybys použil homologované díly za cca 10 000Kč, jenže je otázka, jetsli by homologované díly šly na moto použít...

Ad 2) prodej motorku

Naposledy editováno 02.09.2008 10:24:41

Motorka na LPG

2.9.2008 v 10:24 | Nahoru | #5
LPG na motorku??? Pán se zhlédl v mém oblíbeném autorovi Jiřím Kulhánkovi, kdy hrdina "dobrák" ujíždí před šílenejma mimozemšťanama na Jawě500 OHC s LPGéčkem!
Jinak ale LPG má v přepočtu oktanové číslo kolem 110 a pokud je to (na plechovce) dobře udělaný, jede to víc!

Motorka na LPG

2.9.2008 v 10:26 | Nahoru | #6
pesastor> pokud je LPG směs propanu a butanu, pak nikdy nemůže mít oktanové číslo větší než N95 www.calpg.cz/vismo/dokumenty2.asp

Naposledy editováno 02.09.2008 10:27:15

Motorka na LPG

2.9.2008 v 10:34 | Nahoru | #7

fockewulf>No nevypadá to, že bys měl sajdu nebo přívěs

Nevím zda tě to zajímá čistě z technického hlediska nebo chceš šetřit na benzinu.

Ad 1) je to jasné, 4T motor, takže to fungovat bude, komponenty by se daly někam narvat a bomba (nějaká malá) by se dala na motorku taky umístit, estetičnost ale vynechejme (viděl jsem na webu jawu někde v turecku nebo kde, www.yugo-tech.com/moto.html

Jinak individuální přestavba by snad šla schválit, kdybys použil homologované díly za cca 10 000Kč, jenže je otázka, jetsli by homologované díly šly na moto použít...

Ad 2) prodej motorku



Kur.a - to je normálně pojízdná časovaná bomba lol

Motorka na LPG

2.9.2008 v 10:37 | Nahoru | #8
Taky by to šlo na bioplyn. Akorát by jsi musel mít řádný jídelníček. Vejce, luštěniny, sýry ...
Před jízdou by jsi si do recta zavedl jímací hadici a ta by vedla do směšovače, v hadici by samo musel být filtr hnědých nečistot.
Výkon by o něco málo klesl, ale zase by to byl jedinečný stroj..

Motorka na LPG

2.9.2008 v 10:37 | Nahoru | #9
Zdenek.FZS600> no právě, já bych si to nelajznul, přece jen lpg bomba v autě je jinak chráněna, než když by se dala na motorku...

Motorka na LPG

2.9.2008 v 10:45 | Nahoru | #10
fockewulf> Teď si vem, že bys to někde nabuřil! To by byla šleha! lol

Motorka na LPG

2.9.2008 v 11:05 | Nahoru | #11
bugz> lol

Motorka na LPG

2.9.2008 v 11:06 | Nahoru | #12
na motorce setrit ... to asi ne. Jen mne napadlo zeby to melo jit relativne snadno zrealizovat a pritom jsem zadnou nevidel.

Motorka na LPG

2.9.2008 v 11:07 | Nahoru | #13
fockewulf> an to ze je to JAWA vypada dost akcne skoro jako hasici BMW

Motorka na LPG

2.9.2008 v 12:18 | Nahoru | #14
technicky vzato nevidím důvod, proč by to nemělo jít. Možná trochu problémy s místem a tak, ale jinak by to asi šlo.

Logicky vzato je krávovina:)

Motorka na LPG

2.9.2008 v 12:29 | Nahoru | #15

fockewulf>pesastor> pokud je LPG směs propanu a butanu, pak nikdy nemůže mít oktanové číslo větší než N95 www.calpg.cz/vismo/dokumenty2.asp



Dovoluji si nesouhlasit... záleží na přísadách, které zvyšují oktanové číslo. Z toho, co jsem vyčetl má LPG opravdu kolem 110.

Motorka na LPG

2.9.2008 v 12:42 | Nahoru | #16
kdo si kupuje motorku a pak resi spotrebu, tak si ma koupit 50ccm skutr 4T

Motorka na LPG

2.9.2008 v 12:48 | Nahoru | #17

Zbyňa-Třebíč>kdo si kupuje motorku a pak resi spotrebu, tak si ma koupit 50ccm skutr 4T



hlavně né bandasku 12 a pořádně za to tahat! lol

Motorka na LPG

2.9.2008 v 12:49 | Nahoru | #18
Ice_petr> hoď sem nějaký odkaz, já nic nemůžu najít (nemyslím jenom článek, kde někdo stroze opíše wikipedii, kde je 110). Celkem mě to zaráží, že formule 1 má nejvíc 102 okt. benzin, závodní benziny mají prý od 95-130 a LPG, které stojí 1/2 ceny má 110 jo?

Motorka na LPG

2.9.2008 v 13:09 | Nahoru | #19

fockewulf>Ice_petr> hoď sem nějaký odkaz, já nic nemůžu najít (nemyslím jenom článek, kde někdo stroze opíše wikipedii, kde je 110). Celkem mě to zaráží, že formule 1 má nejvíc 102 okt. benzin, závodní benziny mají prý od 95-130 a LPG, které stojí 1/2 ceny má 110 jo?


To přirovnáváš trochu scestně sice nevím kolik má plyn oktanové číslo ale porovnávat to podle ceny je nesmysl. Až bude plynu taková spotřeba jako benzínu stát si na něj přihodí stejnou dan jako na banzín a hotovo alias cena je tvořená uměle daní proto nemá s kvalitou paliva nic společného

Motorka na LPG

2.9.2008 v 13:11 | Nahoru | #20
Prda1> no dobře, ale stejně to nemění nic na tom, že nemůžu vygůglit nic relevantního (krom toho, že žádná z hlavních složek LPG nemá ani 100okt) o LPG-o aditivech zvyšující okt. číslo právě u LPG....

Motorka na LPG

2.9.2008 v 13:12 | Nahoru | #21

fockewulf>Ice_petr> hoď sem nějaký odkaz, já nic nemůžu najít (nemyslím jenom článek, kde někdo stroze opíše wikipedii, kde je 110). Celkem mě to zaráží, že formule 1 má nejvíc 102 okt. benzin, závodní benziny mají prý od 95-130 a LPG, které stojí 1/2 ceny má 110 jo?



Formule 1 mají oktanové číslo v rozmezí stanoveném pravidly. Co se týče oktanového čísla u LPG, tak to není určeno pouze aritmetickým průměrem propanu a butanu, protože LPG pokud se dobře pamatuju se skládá nejen z nich, ale i z malého množství nenasycených uhlovodíků, které ono oktanové číslo zvyšují a spoluúčastní se na jeho hodnotě. Nějakou přesnou studii ti asi nedodám, jsem v tomhle ohlednu lajk, ale matně vzpomínám na roky ve škole, a vím, že tak nějak podobně to bylo...

Motorka na LPG

2.9.2008 v 13:13 | Nahoru | #22

Ice_petr>Zbyňa-Třebíč>kdo si kupuje motorku a pak resi spotrebu, tak si ma koupit 50ccm skutr 4T

hlavně né bandasku 12 a pořádně za to tahat! lol

tak tak

Motorka na LPG

2.9.2008 v 13:17 | Nahoru | #23



Plyn patří do trouby



A nafta do kamen

Motorka na LPG

2.9.2008 v 13:18 | Nahoru | #24
Ice_petr> když jsem někdx před 17 lety dával do své Tatry 613

LPG, tak jsem s tím byl na brzdě v Tatře. Tam motorář pan Bordovský povídal o oktanovém čísle a nastavoval řídící jednotku na OČ 110.

Motorka na LPG

2.9.2008 v 13:21 | Nahoru | #25
pesastor> 613 mela řídící jednotku? lol lol lol

Motorka na LPG

2.9.2008 v 13:26 | Nahoru | #26
Teď v minulým čísle ČMN (34) byl test nějaké individuální stavby na LPG... ani sem to moc nečetl, dost brutální design o ostatním ani nemluvě

Motorka na LPG

2.9.2008 v 13:27 | Nahoru | #27

dannythreefifty>Teď v minulým čísle ČMN (34) byl test nějaké individuální stavby na LPG... ani sem to moc nečetl, dost brutální design o ostatním ani nemluvě



To je buřt, hlavně máš souhlasit se mnou kámo! lol

Motorka na LPG

2.9.2008 v 20:42 | Nahoru | #28
tak mi zase nekdo vyfoukl napad

Motorka na LPG

2.9.2008 v 20:45 | Nahoru | #29

Lub@> tak mi zase nekdo vyfoukl napad



a ušetřil spoustu tvýho času

Motorka na LPG

3.9.2008 v 14:18 | Nahoru | #30

tarquin>Lub@> tak mi zase nekdo vyfoukl napad

a ušetřil spoustu tvýho času


stejne to asi nebyl dobrej podnikatelskej zamer,
ale toroidni nadrz na LPG v zadnim kole - uznejte to by byl adrenalin ...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist