Nevím zda tě to zajímá čistě z technického hlediska nebo chceš šetřit na benzinu.
Ad 1) je to jasné, 4T motor, takže to fungovat bude, komponenty by se daly někam narvat a bomba (nějaká malá) by se dala na motorku taky umístit, estetičnost ale vynechejme (viděl jsem na webu jawu někde v turecku nebo kde, www.yugo-tech.com/moto.html
Jinak individuální přestavba by snad šla schválit, kdybys použil homologované díly za cca 10 000Kč, jenže je otázka, jetsli by homologované díly šly na moto použít...
Ad 2) prodej motorku
Naposledy editováno 02.09.2008 10:24:41
Jinak ale LPG má v přepočtu oktanové číslo kolem 110 a pokud je to (na plechovce) dobře udělaný, jede to víc!
Naposledy editováno 02.09.2008 10:27:15
fockewulf>No nevypadá to, že bys měl sajdu nebo přívěs
Nevím zda tě to zajímá čistě z technického hlediska nebo chceš šetřit na benzinu.
Ad 1) je to jasné, 4T motor, takže to fungovat bude, komponenty by se daly někam narvat a bomba (nějaká malá) by se dala na motorku taky umístit, estetičnost ale vynechejme (viděl jsem na webu jawu někde v turecku nebo kde, www.yugo-tech.com/moto.html
Jinak individuální přestavba by snad šla schválit, kdybys použil homologované díly za cca 10 000Kč, jenže je otázka, jetsli by homologované díly šly na moto použít...
Ad 2) prodej motorku
Kur.a - to je normálně pojízdná časovaná bomba lol
fockewulf>pesastor> pokud je LPG směs propanu a butanu, pak nikdy nemůže mít oktanové číslo větší než N95 www.calpg.cz/vismo/dokumenty2.asp
Dovoluji si nesouhlasit... záleží na přísadách, které zvyšují oktanové číslo. Z toho, co jsem vyčetl má LPG opravdu kolem 110.
fockewulf>Ice_petr> hoď sem nějaký odkaz, já nic nemůžu najít (nemyslím jenom článek, kde někdo stroze opíše wikipedii, kde je 110). Celkem mě to zaráží, že formule 1 má nejvíc 102 okt. benzin, závodní benziny mají prý od 95-130 a LPG, které stojí 1/2 ceny má 110 jo?
To přirovnáváš trochu scestně sice nevím kolik má plyn oktanové číslo ale porovnávat to podle ceny je nesmysl. Až bude plynu taková spotřeba jako benzínu stát si na něj přihodí stejnou dan jako na banzín a hotovo alias cena je tvořená uměle daní proto nemá s kvalitou paliva nic společného
fockewulf>Ice_petr> hoď sem nějaký odkaz, já nic nemůžu najít (nemyslím jenom článek, kde někdo stroze opíše wikipedii, kde je 110). Celkem mě to zaráží, že formule 1 má nejvíc 102 okt. benzin, závodní benziny mají prý od 95-130 a LPG, které stojí 1/2 ceny má 110 jo?
Formule 1 mají oktanové číslo v rozmezí stanoveném pravidly. Co se týče oktanového čísla u LPG, tak to není určeno pouze aritmetickým průměrem propanu a butanu, protože LPG pokud se dobře pamatuju se skládá nejen z nich, ale i z malého množství nenasycených uhlovodíků, které ono oktanové číslo zvyšují a spoluúčastní se na jeho hodnotě. Nějakou přesnou studii ti asi nedodám, jsem v tomhle ohlednu lajk, ale matně vzpomínám na roky ve škole, a vím, že tak nějak podobně to bylo...