bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zrušené téma
 
31.8.2008 v 12:43
Není aktuální

Uzavřeno 10.03.2011 v 19:58 uživatelem Endy

Naposledy editováno 01.02.2009 15:55:49
Předchozí
1 2 3
Následující

Zrušené téma

31.8.2008 v 12:53 | Nahoru | #1
No, chtělo by to trochu víc peněz... za 30 000 to bude vždycky stará vrána... bude to žrát olej a něco do toho určitě ještě vrazíš...

Zrušené téma

31.8.2008 v 12:53 | Nahoru | #2
je to pár peněz...za tohle se shánějí blbě i dvacky

Zrušené téma

31.8.2008 v 12:54 | Nahoru | #3
čauec, myslím si, že jsme na tom stejně. Taky jsem se "trápil" na jawě, tak jsem trochu mákl a před týdnem koupil Géeso. V pondělí ho jdu přihlásit, ale co jsem se projel při koupi si myslím, že výkonově mi bude nějaký ten pátek rozhodně stačit. Hlavní podmínkou u mě byla jednoduchost a spolehlivost, chtěl jsem jednoduchý dvouválcový vzducháč se solidním podvozkem a myslím, že jsem vybral dobře.
Je to na tobě, ale myslím, že géeso později prodáš lépe, než GPZ, ale k tomu už se možná vyjádří jiní

Zrušené téma

31.8.2008 v 12:55 | Nahoru | #4
tak ty dve co jsi jmenoval jsou (pokud jsou v dobrem stavu) obe spolehlive masiny... ale za 30 tisic nevim nevim jestli sezenes neco do ceho nebudes hned muset vrazit dalsi prachy za opravy a upravy...

Zrušené téma

31.8.2008 v 12:56 | Nahoru | #5

Zrušené téma

31.8.2008 v 12:59 | Nahoru | #6
Já bych klidně u Jawy zůstal, nebo další dobrá v týhle cenový kategorii je MZ ETZ250.Na jiný motorky bys asi musel drobek přidat aby byly ve slušnym stavu.

Zrušené téma

31.8.2008 v 13:09 | Nahoru | #7
Promiň že odporuju, ale neslyšel jsi nikdy o nějakých spolehlivých jawách? Nevím za kolik jsi kupoval tu současnou čtyřicítku, ale za 30 peněz bys měl jawu vymazlenou... Já za ní dával 35 a leju do ní benzín a jezdím, čapne na první, po stovkách souvislých km ani neškytne, prostě jede a jede. Pokud nepřidáš na penězích, bude zahraniční značka na pokraji sil, ale jawa v téhle ceně bude v top stavu.
Ty jsi zklamanej, protože pořád jen resuscituuješ jednu a tu samou a už ti leze krkem. Rozluč se s ní a kup tu nejdražší jawu co najdeš, na tu ti prachy stačí.

Koukej: www.jawamania.info/burza/detail.aspx
V takovém stavu neseženeš zahraniční motku za 25.000 !!!

Naposledy editováno 31.08.2008 13:13:38

Zrušené téma

31.8.2008 v 13:15 | Nahoru | #8
našetři alspoň o 10-20t víc, a kup si nejakou pěistovku ER-5, GS500 nebo CB 500
taky mě čeká rozhodnutí za co vaměním MZ, rozhoduji se mezi cestovníma endurama, a naháčema, zatím to ale vypadá na naháče (ER-5). cestovní endura sou draší, a "do začátku" mají vyší hmotnost (transalp, ....)

Zrušené téma

31.8.2008 v 13:19 | Nahoru | #9
rraol>
To pozor, já jsem rád i za oponentní názory! Takže i Tobě díky za tip.
Jen pro upřesnění - Jawu mám druhou a i když ta současná projela Ukrajinu a Rumunsko, mě vozit nechce. Od Krucemburku jsem nenajel skoro nic, teď tam mám náhradní provizorní motor jen abych byl jakž takž mobilní.

Zrušené téma

31.8.2008 v 14:50 | Nahoru | #10
Ahoj Endy, koukam, ze manie se nam tu schazi. Ze zminovanych bych sel do GSa, kor za ty penize
Preju stastnou ruku pri koupi

Zrušené téma

31.8.2008 v 21:17 | Nahoru | #11
Yamahu xj 600 Diversion, za 40 by už byla, bude to vrána jak prase, ale svezení o 452 % lepší než na fungl nové jawě

Zrušené téma

31.8.2008 v 21:42 | Nahoru | #12
trifonov> Endy ale asi nehledá v prvé řadě pěkný svezení, ikdyž teda je to taky pořádnej argument, ale spolehlivost a nízkou cenu. Vránu jak prase bych v tom případě nedoporučoval. Když projíždím inzeráty, tak ani ty jawy, který jsou vypiplaný do krajnosti, se nevyšvihnou daleko za tuhle fin. hranici.

Zrušené téma

31.8.2008 v 21:44 | Nahoru | #13
GS
osobne ale doporucuji prihodit cca 10 tisic a nechat si ji nejakou fajn dotahnout z Nemec. (nejlepe nekym, komu muzes alespon trochu verit)

Zrušené téma

31.8.2008 v 21:59 | Nahoru | #14
trifonov> Endy ale asi nehledá v prvé řadě pěkný svezení, ikdyž teda je to taky pořádnej argument, ale spolehlivost a nízkou cenu.

No vono jde o to, že pokud nekoupí smrt, která bude kouřit jak Ester Ládová, tak by to mohlo něco vydržet. Vždyť je to osmiventil, vzducháč, aspoň už je to šestka, takže lepší krouťák, červený někde v devíti, takže motor, pokud je jetej turisticky, tak vydrží pěknou dávku km. Sám jsem jedno xj vlastnil skoro 4 sezony, naprostá spolehlivost a jednoduchost. Nevzalo mě to olej od výměny do výměny a mělo najetejch zhruba 35 tisíc. Jen škoda, že děvče, který to ode mě koupilo, to do tejdne pohřbilo tady v Brně u vodárny. Když se dívám na ceny xj teď, tak bych radši zvolil vránu xj za 40, než vránu GS za 30. O co by mělo mít xj větší náklady na provoz, než GS? Prostě ta motorka nabízí víc, než pětikila a když už nechce jawu, tak moje rada je Diversion. Vono i z těch vran se dá občas narazit na kousek, kterej ještě něco vydrží, jen to chce neukvapit se a vybírat.

Zrušené téma

31.8.2008 v 22:06 | Nahoru | #15
Nevidím důvod proč tahat GSo z ciziny dyž jich tu je po inzerátech tři pr... a jedno jestli stojí 30 nebo 40 chce to na pár se jich podívat a určo něco najde

http://www.tipmoto.c...i/99396-gs-500e.html

Naposledy editováno 31.08.2008 22:08:42

Zrušené téma

31.8.2008 v 22:18 | Nahoru | #16
Za 30 jsem koupil svoji mlady temer nejetou GS500E bez jedinyho problemu. Pochopitelne v Nemecku, u nas jsou za ty prachy jen vrany s najetymi 200tis km a na 3-krat zlomenym ramem. Prihlaseni a dovoz je do 4000Kc u otevreny verze a o 3000 vic u 25kW (tato varianta nebyla v te dobe v CR schvalena k provozu, tak chtej razitko od akreditovanyho dovozce, ktery si ho necha tezce zaplatit).
Jinak k GS500E ti musim rict ze pokud nemeris 165cm tak si ji nekupuj. Technicky lepsi CB500 jsou uz o neco drazsi. CB450S je taky skvela motorka a koupis ji uz za 15, ale vyzaduje uz technicke dovednosti a schopnost si neco opravit. Precejenom i tem nejnovejsim je uz 20 let.

Nedoporucuju 4-valcovy 6-stovky typu XJ600. Jsou oproti dvouvalcum tezsi, mene obratne, diky vetsimu treni vic zerou, silu maj az v nejvisich otackach a jsou vubec celkove nahovno
Mimochodem moje mlada jezdi na GS500E bezne za 3,6L a ja na CB450 diky sviznejsimu stylu jizdy o litr vic.
Nevyhoda novejsich 2-valcu je ze do 3000 otacek jsou nervozni a cukaj. Starsi 2-valce z 80tych let tento problem nemaj.

Co se tyce dovozu z nemecka, tak to neni nic slozityho. Potrebujes jen kamarada co umi nemecky (pokud neumis sam) a pak prives nebo dodavku. K motorce potrebujes odhlasenej nemeckej technicak.

Zrušené téma

31.8.2008 v 22:36 | Nahoru | #17
Jinak k GS500E ti musim rict ze pokud nemeris 165cm tak si ji nekupuj.

Co to je za blbost... mladá má 158cm a bez problémů ho zvládla...

Zrušené téma

31.8.2008 v 22:42 | Nahoru | #18

PetrSV>Jinak k GS500E ti musim rict ze pokud nemeris 165cm tak si ji nekupuj.

Co to je za blbost... mladá má 158cm a bez problémů ho zvládla...



Deadman myslel asi více než 165 Já mám ale 175 a poskládal jsem se na něj tak akorát

Zrušené téma

31.8.2008 v 22:47 | Nahoru | #19
Deadman> no ja bych rekl, ze XJcko ma precejen trochu vic vykonu i kroutaku, ktery je v techdle kubaturach k nezaplaceni...
Ovsem pekne asi za 30tis nebude

Zrušené téma

31.8.2008 v 22:49 | Nahoru | #20

JirkaFM>PetrSV>Jinak k GS500E ti musim rict ze pokud nemeris 165cm tak si ji nekupuj.

Co to je za blbost... mladá má 158cm a bez problémů ho zvládla...

Deadman myslel asi více než 165 Já mám ale 175 a poskládal jsem se na něj tak akorát



tak já mám 193 a nedělalo mi problémy...

Zrušené téma

31.8.2008 v 22:51 | Nahoru | #21
Chlapu co nemaj ani 165cm moc neznam, rekl bych ze zadnyho. Myslel jsem to tak ze je to pohodlny pro lidi co maj 165cm a mene. Ja mam 175 a posaz na tom mi rozhodne nevyhovuje. Mnohem lepe se mi sedi na CB450 nebo CB500. Ne ze bych na tom neujel 100km, ale jine jsou mi pohodlnejsi. Moji mlady na ergonomii GS500E vyhovuje prave to vsechno co me vadi Riditka nizko a blizko sedla, stupacky blizko sedla.

Jsem zvedavej kdy se ozvou mnou postouchnuti majitele XJcek

Zrušené téma

31.8.2008 v 22:54 | Nahoru | #22
Pata> XJ ma vic kroutaku, ale pouze v otackach ktere ja nepouzivam To ze je to 2-ventil nezachrani skutecnost ze ten motor je tvoren ctyrmi prevrtanymi fichtly vedle sebe

Zrušené téma

31.8.2008 v 23:32 | Nahoru | #23
zajimave.. mne moje jawa vozila po 13ti zemich a nenechala mne nikdy.. jestli to nebude o pristupu, hmm?

po jawe jsem si koupil xt 600, jsou to ted dva roky, co ji mam, najel jsem na ni pres 40 tis. km, byl jsem na ni v asii, ted jsem se vratil z afriky.. soucasne ma najeto +75tis. km a je to asi ta nejspolehlivejsi motorka, jakou jsem kdy mel.. (urvane spojkove lanka, urvane retezy a tak se nepocitaj)..

jestli nekdy budu mit cas, tak napisu svoje zkusenosti s XTckem

ps: jo, a ve dvou plne nalozeni pri jizde cca 100km/h po dalnici to zere min nez 4 litry ;)

Zrušené téma

31.8.2008 v 23:42 | Nahoru | #24
Deadman> jsi trosku mimo
GS 500 (otevrena verze):
Power: 45.00 HP (32.8 kW)) @ 9000 RPM
Torque: 40.00 Nm (4.1 kgf-m or 29.5 ft.lbs) @ 7400 RPM

XJ 600:
Power: 61.00 HP (44.5 kW)) @ 8500 RPM
Torque: 53.00 Nm (5.4 kgf-m or 39.1 ft.lbs) @ 7500 RPM

Naposledy editováno 01.09.2008 00:21:00

Zrušené téma

1.9.2008 v 00:13 | Nahoru | #25
Pata> Nejsem, podstatny je kroutak ve 3-4 tisicich, ne maximalni hodnoty. Mimochodem zrovna 25kW verzi bych nebral v uvahu, ta ma ten motor celej rozhozenej skrtitkama.

Zrušené téma

1.9.2008 v 00:15 | Nahoru | #26
S tim ze XJ je uplne na hovno, je to ode me provokace. Je to stejna kravina jako kdyz nekdo napise ze XJ je lepsi nez dvouvalce. Neni, jsou to proste uplne jiny motorky a kazdymu vyhovuje neco jinyho.

Zrušené téma

1.9.2008 v 00:54 | Nahoru | #27
Deadman> mylsim si, ze kroutak v 3-4tis bude hodne podobny u obou, graf k XJcku jsem ale nenasel
Tohle je GSo

Zelena je serie, dalsi jsou s dynojetem atd

Naposledy editováno 01.09.2008 00:55:12

Zrušené téma

1.9.2008 v 13:04 | Nahoru | #28
Můžu k této debatě ještě dodat, že moje xj jelo krásně od spodu, nebyl problém držet na šestku motor ve třech tisících, aniž by nějak protestoval, další věc je, že pokud budeš chtít motorku trochu poškádlit, kterápak bude asi svižnější? GS nebo XJ? Myslím, že je to jasný, nemluvě o tom, že když někdo sedne na tandem, tak 100 kubíků navíc se určitě hodí. Jde o to, že Endy, který se tázal na volbu je chlap a chlapovi bych určitě doporučil xj před Gs, je větší, silnější, pokud by se stejně tak ptala 60 ti kilová ženská, řeknu kup si GS, ER5, nebo CB, jsou lehčí, jdou líp ovládat, ale chlapovi pořádnou mašinu

Zrušené téma

1.9.2008 v 13:07 | Nahoru | #29
SPOLEHLIVOU motorku? Honda NTV 650 Revere - genialni motorka (az na ty slabsi brzdy).

Zrušené téma

1.9.2008 v 18:40 | Nahoru | #30
Díky všem za dosavadní místy bouřlivou debatu. Pro úplnost můžu dodat 183cm a 70kg, nečekal jsem zájem o své míry
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist