Chci si koupit starší silniční enduro, objem kolem těch 650 a výkon 50 koníků mi přijde jako rozumné maximum pro začátečníka, který nemá ambice přidat další křížek u cesty.... Chci to tak na víkendové poježdění, na výlety, případně na dovolenou. Předpokládám, že budu tak z 75% na silnici, zbytek lehký terén ve formě lesních a polních cest (trochu to hádám z těch 4tisíc km, které ročně najezdím na kole).
* Vzhledově mně táhne BMW F650GS, případně Dakar, ale u Dakaru si nejsem jistý, jak moc se na cestě negativně projeví jeho vyšší zdvihy. Výšky Dakaru bych se tak nebál - mám 185cm. Výhodou bude asi spotřeba a pohodlí a prý jeden z nejpovedenějších jednoválců ve třídě.
* Je tu samozřejmě ještě nesmrtelný Transalp, ten má prý výhodu ve dvouválci a je taky hodně pohodlný, ovšem technicky je prý už trošku pozadu.
* V-storm mně nějak netáhne ani vzhledově ani tím, že se tváří opravdu hodně silničně, navíc prý má vysokou spotřebu.
* XT660R má prý sedlo jako trestnou lavici, což bych rozhodně nechtěl.
* Cagiva Pegaso Trail - o té nevím snad nic, jen že má skoro stejný motor, jako BMW (myslím, že mají jinou hlavu a Pegaso nemá vstřikování, ale možná kecám z hladu)
Zapomněl jsem něco podstatného? Je mi jasné, že by to chtělo ty motorky osedět a projet, ale vzhledem k chybějícím zkušenostem pochybuju, že bych z toho získal cokoli smysluplného...
Sem se nějak rozepsal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní enduro do 130 tisíc
No a zadek tě bude bolet úplně na všem, jenom něco je holt víc cestovní, tak se to dá skousnout ;) něco z těch tří bych natuty bral *yes* *yes*
A s tou spotřebou to jsou nějaké šprýmy ne?? Kde si to vzal?
Varadero prej taky žere i trávu u cesty a v pohodě jezdím kolem 5 na svižně na pohodu. Jinak do 6. :thmubup: Tak si to přeber a mysli hlavou ;)