Když nastartuju (studený motor) a vypnu sytič, tak se to jakoby dusí a občas když vezmu za plyn na volno moc, tak lehce vynechá (zatím se to stalo snad jednou nebo dvakrát) je to normální nebo je něco špatně?
Jak dlouho se tak má motorka zahřívat než vyjedu na silnici?
A když mám danej sytič, tak kdy ho začít stlumovat (otáčky)...
Ten borec od kterýho jsem to koupil to tak krásně uměl a já si připadám jakobych dělal něco špatně....
Napište mi tady o tom co nejvíc...
Že až se mi zahřeje motorka a přijedu, tak se mi to pěkně drží mezi 1000 - 1500...
A že je třeba špatnej vejfuk, tak se to pozná jako u auta nebo jinak?
Díky
Jak to myslíš špatnej vejfuk? Jestli je děravej snad poznáš ne? A jestli máš dvoutaktní motorku tak je potřeba to čas od času vyčistit od karbonu a nánosů oleje. Ale ne všechny výfuky jdou rozebrat a vyčistit.
Já mám pořád divnej pocit jakoby s tou motorkou něco mělo být, ale není důvod, nic tomu nenasvědčuje, že je něco v nepořádku... Byl bych klidnej kdyby se mi na to někdo podíval a řekl, jo je to OK nemusíš se bát...
Chápeš mě ne?!
Ale jinak za tu radu díky...
Saphiir>dave-lister> ty jo nevím jestli tam mám karburátor (Suzuki GS500 r. v. 1997)?!
Děravej dělá asi docela randál ne? A vyčistit ho jak a čím?
GS 500 je čtyřtakt, tam se nezasírá výfuk olejem a karbonen jako u dvoutaktu. Nevyžaduje to žádnou extra péči. Snad jen jednou za 10 let trochu odrezit kolena a natřít nějakou spešl barvou. Pokud se ti zdá že to moc řve tak zřejmě máš vykuchaný vejfuky nebo tam je laďák. Můžeš zkusit sehnat originální výfuk, ale děláš to obráceně. Většina lidí se ptá proč to řve tak málo a kupojou laďáky. Tvoje motorka má určitě karburátor a pokud máš problémy se zahříváním motoru chtělo by to poladit bohatost směsi, dej to do servisu.
Jinak zkusenosti rikaji, ze studeny motor muze opravdu kolisat na otackach a plyn nepridavat jinak se to prechlasta.