globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování
 
25.8.2008 v 20:00
Potřebuju znovu poradit... (sice jsem se včera už na něco ptal, ale snad to nevadí)
Když nastartuju (studený motor) a vypnu sytič, tak se to jakoby dusí a občas když vezmu za plyn na volno moc, tak lehce vynechá (zatím se to stalo snad jednou nebo dvakrát) je to normální nebo je něco špatně?
Jak dlouho se tak má motorka zahřívat než vyjedu na silnici?
A když mám danej sytič, tak kdy ho začít stlumovat (otáčky)...
Ten borec od kterýho jsem to koupil to tak krásně uměl a já si připadám jakobych dělal něco špatně....
Napište mi tady o tom co nejvíc...
Že až se mi zahřeje motorka a přijedu, tak se mi to pěkně drží mezi 1000 - 1500...
A že je třeba špatnej vejfuk, tak se to pozná jako u auta nebo jinak?
Díky

Startování

25.8.2008 v 20:07 | Nahoru | #1
U motorky s karburátorem je za studena normální že to bez sytiče neběží úplně plynule. Já to dělám tak že nastartuju na sytič, nechám to pár vteřim blafat se sytičem a než vyjedu tak ho zcela vypnu.
Jak to myslíš špatnej vejfuk? Jestli je děravej snad poznáš ne? A jestli máš dvoutaktní motorku tak je potřeba to čas od času vyčistit od karbonu a nánosů oleje. Ale ne všechny výfuky jdou rozebrat a vyčistit.

Startování

25.8.2008 v 20:20 | Nahoru | #2
bylo by dobrý napsat,co máš za bajk,ať tady nelaborujem....jestli nemáš teploměr,tak se to prostě časem naučíš...a studenej motor startuj tak na 2/3 sytiče,je to lepší.

Startování

25.8.2008 v 20:20 | Nahoru | #3
dave-lister> ty jo nevím jestli tam mám karburátor (Suzuki GS500 r. v. 1997)?!
Děravej dělá asi docela randál ne? A vyčistit ho jak a čím?

Startování

25.8.2008 v 20:28 | Nahoru | #4
randál?? tak to bude spíš vykuchanej.... lol

Startování

25.8.2008 v 20:33 | Nahoru | #5

Saphiir>dave-lister> ty jo nevím jestli tam mám karburátor (Suzuki GS500 r. v. 1997)?!
Děravej dělá asi docela randál ne? A vyčistit ho jak a čím?


řekl bych že stříkačku mít nebudeš

Startování

25.8.2008 v 20:36 | Nahoru | #6
fejfuky se odjagživa čistily benzinem ,škrtadlem a sirkou

Startování

25.8.2008 v 20:38 | Nahoru | #7
Saphiir> Ahoj ,asi nemáš moc zkušeností,ale to se poddá.Sytič otevři naplno(studenej motor),nastartuj bez přidávání plynu a pomalu sytič uzavírej na stálé otáčky(1500-200).Zahříváním motoru budou stoupat.Pokud bude uzavřenej a otáčky se ti udrží,tak můžeš vyjíždět s klídkem bez velkýho vytáčení.výfuku si nevšímej pokud není nějak poškozenej ,tak ho ani nemusíš čistit(není v benzínu olej aby se ti ucpával)

Startování

25.8.2008 v 20:38 | Nahoru | #8
S tím randálem jen tak jako do budoucna víš jak... =) spíš to startování mi poraďte... Jestli je normální, že se to za studena trochu dusí?

Startování

25.8.2008 v 20:40 | Nahoru | #9
sajosa> To opravdu nemám.... Papíry mám asi tak 4 měsíce a motorku tak 4 dny =) ...
Já mám pořád divnej pocit jakoby s tou motorkou něco mělo být, ale není důvod, nic tomu nenasvědčuje, že je něco v nepořádku... Byl bych klidnej kdyby se mi na to někdo podíval a řekl, jo je to OK nemusíš se bát...
Chápeš mě ne?!
Ale jinak za tu radu díky...

Startování

25.8.2008 v 20:48 | Nahoru | #10
jak píše sajosa, akorát to vyjíždění bych neřešil. když budeš mít takové otáčky se sytičem, abys normálně zařadil jedničku bez nějaké strašné rany, tak klidně vyraž. jak se rozjedeš, stáhni sytič úplně a je to. nastartované to stačí tak minutu. nasadíš helmu, rukavice a jedeš. toč to tak do 1/3 otáček, než se to zahřeje. pokud to bude vynechávat po tom stažení sytiču, tak by to chtělo asi seřídit. vzducháč, vyčistit karbecy, seřídit podtlaky, hladiny, popř. svíčky. jo a je to neormální, že studený motor krapet vynechává. kdo ví, co to gs má za sebou a kolik km natočených. tomu, co to má na budíku nevěř a neřeš to.

Startování

25.8.2008 v 20:52 | Nahoru | #11
Dolík ....> myslím že to bude mít v richtiku,než se s tím naučí bude mít chvilku nějaký problém,ale zvládne to

Startování

25.8.2008 v 21:00 | Nahoru | #12
No jsem z toho nějakej moc divokej... Už druhej den z toho pořádně nespím.... Bojim se abych nepřišel do garáže a pod mašinou nebyla kaluž oleje nebo podobně... je to fakt na hov** když tomu pořádně nerozumím a nemůžu si poradit sám....=(

Startování

25.8.2008 v 21:38 | Nahoru | #13
Saphiir> Já myslím, že to moc řešíš. Prostě nějak nastartuj a po chvíli vyjeď, když to chcípne tak nastartuješ znova.

Startování

25.8.2008 v 21:42 | Nahoru | #14
Mrcicek> asi na tom bude něco pravdy... já se fakt jenom bojím, aby bylo vše OK a já už do toho nemusel kromě oleje a pneu rvát další prachy.... nebo něco třeba jo, ale ne moc

Startování

25.8.2008 v 22:22 | Nahoru | #15

Saphiir>dave-lister> ty jo nevím jestli tam mám karburátor (Suzuki GS500 r. v. 1997)?!
Děravej dělá asi docela randál ne? A vyčistit ho jak a čím?


GS 500 je čtyřtakt, tam se nezasírá výfuk olejem a karbonen jako u dvoutaktu. Nevyžaduje to žádnou extra péči. Snad jen jednou za 10 let trochu odrezit kolena a natřít nějakou spešl barvou. Pokud se ti zdá že to moc řve tak zřejmě máš vykuchaný vejfuky nebo tam je laďák. Můžeš zkusit sehnat originální výfuk, ale děláš to obráceně. Většina lidí se ptá proč to řve tak málo a kupojou laďáky. Tvoje motorka má určitě karburátor a pokud máš problémy se zahříváním motoru chtělo by to poladit bohatost směsi, dej to do servisu.

Startování

25.8.2008 v 22:43 | Nahoru | #16
což o to ono se to takle lehce dusí jenom na začátku, ale potom jak se projedu pár km, tak hned to je Ok a už to drží akorát...

Startování

25.8.2008 v 22:49 | Nahoru | #17
Já jsem začal taky tak podobně.ptal jsem se v servisu a ti mi řekli že se sitičem to je těžké.prý to nikdy nebylo vychytané.Startuje se bez plynu se zataženým sitičem.potom se může normálně jet, ale já to nechávám tak 2 minuty zahřát.rozjedu se a ihned ho vypnu.zatím mi to vyhovuje.Při počátečním zahřívání nepřidájej ply, jinak to můžeš přechcat a může ti to zdechnout.

Startování

26.8.2008 v 08:56 | Nahoru | #18
Ja to startuju bez sytice, pokud nechytne zapnu sytic. Necham to trosku nahrat a potom ubiram na prijatelne otacky, jinak tam nevrazim jednicku. Sytic vypnu asi po minute.
Jinak zkusenosti rikaji, ze studeny motor muze opravdu kolisat na otackach a plyn nepridavat jinak se to prechlasta.

Startování

26.8.2008 v 10:13 | Nahoru | #19
mě to motorka dělá taky, ale asi tak pět minut. nastartuju se sitičem na 1/3 nechám minutku blafat a jedu, po pár minutách ho vypnu. když je motor studenej tak bez sitiče drží tak 1200 když se ohřeje na provozní teplotu tak má 1900. špatnou směs poznáš podle barvy svíčky, když jí vymontuješ tak by neměla být ani černá(bohatá směs) ani bílá(chudá směs)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist