paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GS500E nebo Er-5 ?
25.8.2008 v 13:18
Ahoj všem je mi 18 let měřim 175 cm a vážím 60kg. Do teto doby jsem jezdil jen na simsonovi a chtěl bych něco silnějšího a rozhoduju se mezi GS a Er-5. Zatim jsem spíš pro gs hlavně kvuli ceně. Ale i přesto bych chtěl znát názor i jiných lidí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS500E nebo Er-5 ?

19.2.2009 v 19:16 | Nahoru | #1
meti> S těma pneumatikama nemáš pravdu. čím větší pneu, tím menší náklod to snese, jelikož se za jízdy různě deformuje ( i vzledem k váze motorky, rychlosti atd.) Na každou motorku se dávaj pneu přiměřeně faktorům, který jsem napsal výše. KAždopádně motkry s užšíma pneu snesou větší náklony. Kdejaká malorážka dokáže v zatáčkách mastodontům nakopat prdel. Akorát že málo jezdců je fakt tak tak vyježděnejch a nemá strach to tak klopit. Nehodlám tady citovat technický termíny z různejch knížek, ale pokud tomu pořád nerozumíš, doporučuji si přečíst zajímavou knížku "dokonalá jízda na motocyklu".
Padlo tady taky, že nezáleží na motorce, ale na samotným jezdci- fyzikální zákony nikdo nevochčije. Záleží hlavně na motorce jak je stavěná (hlavně těžiště), na jezdci už pak je jen to, jeslti dokáže potenciál motorky plně využít, nebo ne.

Keron A abych nebyl OT- ER5, Honda CB 500 A GS 500 E se tu řeší hodně často. Doporučuji si pročíst i starší fóra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GS500E nebo Er-5 ?

19.2.2009 v 19:32 | Nahoru | #2

Hofner>meti> S těma pneumatikama nemáš pravdu. čím větší pneu, tím menší náklod to snese, jelikož se za jízdy různě deformuje ( i vzledem k váze motorky, rychlosti atd.) Na každou motorku se dávaj pneu přiměřeně faktorům, který jsem napsal výše. KAždopádně motkry s užšíma pneu snesou větší náklony. Kdejaká malorážka dokáže v zatáčkách mastodontům nakopat prdel. Akorát že málo jezdců je fakt tak tak vyježděnejch a nemá strach to tak klopit. Nehodlám tady citovat technický termíny z různejch knížek, ale pokud tomu pořád nerozumíš, doporučuji si přečíst zajímavou knížku "dokonalá jízda na motocyklu".
Padlo tady taky, že nezáleží na motorce, ale na samotným jezdci- fyzikální zákony nikdo nevochčije. Záleží hlavně na motorce jak je stavěná (hlavně těžiště), na jezdci už pak je jen to, jeslti dokáže potenciál motorky plně využít, nebo ne.

Keron A abych nebyl OT- ER5, Honda CB 500 A GS 500 E se tu řeší hodně často. Doporučuji si pročíst i starší fóra.



mno ono uzsi a sirsi pneu bych rekl ze snesou naklon podobne velky.. podstatne je ze na uzsi gume toho stejneho naklonu dosahnes pri mensi rychlosti nez na siroke gume, motorka se na uzke pneu daleko lip prehazuje a v uzkych serpentynach ma tak velkou vyhodu...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust


TOPlist