nemáte někdo zkušenosti s přiškrcenou verzí Faroše?
Po odbrždění v Hondě se na grafu objevilo 145PS a 107Nm místo avízovaných 172PS a 117Nm.
Bylo mi sděleno, že pro německý trh se řídící jednotka upravuje díky jejich normám.
Jestli je to pravda, jakým způsobem se to dá otevřít? Tady si s tím neví prostě rady.
Díky za každý poznatek.
mrugis
Bohužel nejvíc je to znát na okruhu, kde vždy mlátím do nádrže jak žokej do své lenivé klisny ve snaze vymáčknout z ní co nejvíce. Kluci na byť upravených okruhovkách mi dávájí v Brně na cílovce až 50m.
Kurňa, jsem si mohl vůbec koupit 750 a vyšlo by to nastejno...
Už jsem kontaktoval dovozce, ale mám 100chutí tento handycap reklamovat u prodejce.
Pokud chces od motorky vykon, tak sahni po Kawe a mas klid.
Honda vzdycky kecala s vykonem a u tveho modelu to neni jinak!
Jedine kone opravdove ma Suzuki a o neco mene kawasaki...Ostani kecaj a nejvice tvoje kunda.
Staci si precist par testu kde meri vykon motoru.
PS:Tedy v realu mela vzdy kunda o 15 - 20 koni mene...proto tolik nejede a mohou si ji kupovat strelci co neumi jezdit.
RR melo vzdy na brzde 150-160ps.
tedy to prodej a kup si poradnou motorku A to je ZX10R nebo GSXR
Jina vec je RR model 08 Prvni kunda co nekeca s vykonem A proto uz take jede.
hondou deklarovanych 170+ koni je marketingova zalezitost, poslednich cca 10koni se pocita ze jsou tam vlivem naporoveho sani pri maximalni rychlosti... ne kazda brzda umi ventilatorem foukat stejnej tlak do sani jako je pri 300kmh a malo kdo to navic s timhle meri... tzn uz to dela cca 160koni ..udavanejch na motoru... pak zalezi jestli to co vypadne z brzdy je na kole, nebo nakym opravnym koeficientem prepocitany na motor.. pokud je to na kole tak je to jeste docela OK hodnota...
Je to dáno tím, že mi v Hondě sdělili výše udávaný počet koní a v kontextu s porovnáním s upravenými stroji jsem to daleko víc vnímal.
Velkou roli tento víkend taky sehrála vyměna kolečka(O 1 zub míň a hned to jede jinak) Nicméně na cílovce jsem stále dostával od okruhovek 40m, při naprosto stejným výjezdu.
Tvoje poznámky dávají smysl, určitě to takhle nějak bude. Jen mi poraď, má smysl dávat PC či ladit jiným způsobem?
Díky
tzn je jasne ze pokud nejde o okruhove radeni a neni "potreba" drzet krok se souperem, tak bych se na to vykaslal, pripadne vymenil motorku za tu jejiz silna stranka je v konikach (K6,ZX10)
jinak 40m od litru se mi moc nezda, nekde musi bejt chyba, kluci na tuono nahacich co jezdej CEC nedostavaj od litru tolik a ty zdaleka nemaj tolik koni co ty... tipuju ze na tom vyjezdu proste oni maji full gas driv nez ty, ono to vypada ze ste tam nastejno, ale tahle vec se projevi az o kus dal....
Nyní mi zjišťují, jakým způsobem to odblokovat. Pokud tohle nebude vyřešený, nemá cenu se dál zabývat nějakým laděním a investovat nesmyslně peníze. Přesně jak píšeš.
Díky
mrugis>2assassin: Tak to mám oficiálně z Hondy potvrzený. Moje cbr je seškrcená verze.
Nyní mi zjišťují, jakým způsobem to odblokovat. Pokud tohle nebude vyřešený, nemá cenu se dál zabývat nějakým laděním a investovat nesmyslně peníze. Přesně jak píšeš.
Díky
to teda zase nechápu proč to škrtili na 150 koní?? Jako když se škrtí mašiny tak většinou na těch 100 nebo 110 ale škrtit to o 20 koní dolu se zdá divný...
Bago>Tapout>To by mne docela zajímalo jaká je účinnost převodů až ke kolu.
Povídá se, že ztráty mezi klikou a kolem můžou dělat 10-20% výkonu.Ale těch 30k se mi zdá dost.
a projevil se starý dlouholetý mechanik s 20tiletou praxí na brzdě!
lol lol lol lol lol lol lol
Naposledy editováno 27.08.2008 11:15:25