Požadavky:Motard-servis.intervaly 4tis a víc(žádnou vostrou mrchu,co se v tom musí měnit olej po pár motohodinách),spolehlivost,aby to jelo a nevážilo tunu...
Napadá mě: DR400SM/Dr400 na motardech,LC4,SM610/TE610 na motardech,KLX650-na moterdech,XR400-na motardech,TTR600-na motardech.
Motorka by měla zvládat i lehčí terén po nandání enduro/cross kol...
Jaký máte zkušenosti,jezdil někdo vícero těchto strojů?
¨
Co vybrat? DR400SM bude na mě zřejmě slabá,chtělo by to nějakej kompromis výkon/váha/spolehlivost/nenáročnost na servis/spotřeba-nejlíp mi vychází asi XR650!
ZKUŠENOSTI???
Naposledy editováno 21.08.2008 13:16:18
http://www.motorkari.../?ft=38415&fid=4
http://www.motorkari...il/?ft=594&fid=4
http://www.motorkari.../?ft=20500&fid=8
To mají jen ty nejtěžší a nejcivilnější "funbiky".
On by každej chtěl aby to vážilo 110 kilo, jelo jak prase a bylo naprosto nenáročný, jenže to nejde, je vždycky něco za něco.
Já když bych si vybíral motárda tak předělaný XR650R nebo Husaberga FS650.. obojí má servisní interval cca 1000 km
Naposledy editováno 25.08.2008 07:55:46
Vespa>mari> Tvůj požadavek na servisní interval 5000 a víc je u těchhle strojů zcestnej.
To mají jen ty nejtěžší a nejcivilnější "funbiky".
On by každej chtěl aby to vážilo 110 kilo, jelo jak prase a bylo naprosto nenáročný, jenže to nejde, je vždycky něco za něco.
Já když bych si vybíral motárda tak předělaný XR650R nebo Husaberga FS650.. obojí má servisní interval cca 1000 km
XR by mělo mít srevis. imtervaly 2000,jestli se nepletu a výše zmiňované stroje(hlavně DR,TTR,KLX) by se měly pohybovat kolem 4-5000,nebo se pletu???
Naposledy editováno 21.08.2008 12:37:15
assassin>sam o tom premyslim uz dlouho a dosel sem ke dvema kandidatum... co se udrzby tyce lepsi varianta - DRZ400SM .... a co se vetsich vykonu tyce lepsi varianta FS650...
ten Husaberg FS650 ,mezi jaké,z výše zmiňovaných bys ho zařadil servis intervaly/spolehlivost /atd.
XR650 nic?
Naposledy editováno 21.08.2008 12:40:04
DR,TTR a spol sice splnuji celkem nenarocny servis... ale jsou uz dost tezky a s motardem postavenym treba na zaklade 450 krosky se budou srovnavat jen tezko....
Ale nedělal bych z toho takovou vědu, to není žádnej polykač kilometrů jak Busa takže těch 1000 km najedeš pomaleji, né za jedno odpoledne
DR,TTR,KLX nejsou motárdy, resp. nevidím smysl je dávat na malý kola. Motárd musí mít pořádnej výkon aby to na silnici byla sranda a na dráhu jsou tyhle moc těžký.
Radši je nechat na velkých kolech a mít je jako soft enduro, to je mnohem větší zábava. Obecně nevidím co je na motárdových kolech tak úžasnýho, kromě brzdy.. na zadní to jde hůř a v zatáčkách drží velký kola stejně.. věřím že z 99% je to jen imidžovka
assassin>mari: husaberg FS650, XR je asi taky OK, ale seriove se nedela jako motard, takze prestavba ... a to v sobe nese praci i finance... motardovy kola minimalne a tam pocitej ze do slusnejch 20-30zalitnes.... a to XR nejsou zrovna levny...
pokud vím,tak XR se dělá i jako sériovej motard,ale sehnat ho bude asi těžší...
http://dallarahonda.com/xr650sm_new.htm
jinak tady jsou v prodeji už hotový...
http://www.motoinzer...a/191755-xr650r.html
http://www.motoinzer...a/177448-xr650r.html
je jasny ze petka se nebude tolik trapit i kdyz myslim Tom 450 psal ze ma husu 450 1-4kvalt samo na zadni a 6ka mu konci nekde pri 140 na spalkach...si rikam ze by to stacilo ale zas co delsi prejezdy???
samo ze nehanim XR... jen rikam ze motorka co je jako motard origo usetri naky starosti... a zase je drazsi no...
Vespa>mari> Tvůj požadavek na servisní interval 5000 a víc je u těchhle strojů zcestnej.
To mají jen ty nejtěžší a nejcivilnější "funbiky".
On by každej chtěl aby to vážilo 110 kilo, jelo jak prase a bylo naprosto nenáročný, jenže to nejde, je vždycky něco za něco.
Já když bych si vybíral motárda tak předělaný XR650R nebo Husaberga FS650.. obojí má servisní interval cca 1000 km
OK,tak to rozdělme:
1.míň výkonu,víc váhy,ale spolehlivost+delší servis intervaly= míň zábavy= DR400SM+DR400,XR400,KLX650,TTR600,SM+TE610,LC4(poku je ještě něco sem s tím)
2.víc výkonu,míň váhy,spolehlivost nižší než u budu č.1,servis intervaly 1000 km a méně= víc zábavy= XR650,FS650 (pokud je ještě něco sem s tím)ať to máme komplet...
z bodu č.1 mi tedy v poměru váha/výkon/spolehlivost/spotřeba(ta bude asi u všech podobná) vychází DR400SM
z boduč.2 mi vychází XR650
Teď u jednotlivých modelů probíhaly určuté modifikace(např. SM610 od roku 2000 spolehlivější motor=2x olej čerpadlo) atd.Je třeba si to ohlídat...
taky se daji sehnat ruzni exoti - krosky na motardovejch pairech, v zahranici jsou firmy ktere to umi takhle homologovat... treba FOE odsud z fora ma CRF450 na papirech...
vzhledem k tomu ze na delsi projizdky mas busu, asi bych ze zacatku klido naskocil do te drz 400 sm....
assassin>mari: jj jak pises... ale ja bych v te druhe kategorii bral spis toho berga.... myslim ze oboji bude drahe i jete.. a bude obtizne najit dobrej kousek...
taky se daji sehnat ruzni exoti - krosky na motardovejch pairech, v zahranici jsou firmy ktere to umi takhle homologovat... treba FOE odsud z fora ma CRF450 na papirech...
OK,pokud si něco vyhlídnu,poprosil bych tě o radu-nezávazně,aspoň podle fota poznáš,že jsou tam obyč. kola atd.
V tomhle se moc neorienruju,třeba to XR s pletenýma motard kolama mě oslovilo,i díky tomu,že má 2 sady kol...
teď mi došlo,žes myslel ty litý kola,pochopil jsem to jako reakci na ty motard. pletený u toho XR650
Naposledy editováno 21.08.2008 13:13:03
lepší by nejspíš bylo předělaný klasický DR400 na motrad(respektive jen prohodit kola + přitvrdit podvozek)
názory?(dá se to vzít všeobecněi na jiný modely...)