Téma: Motard na vyblbnutí...
 
21.8.2008 v 11:03
co vybrat jako druhou motorku na vyblbnutí?

Požadavky:Motard-servis.intervaly 4tis a víc(žádnou vostrou mrchu,co se v tom musí měnit olej po pár motohodinách),spolehlivost,aby to jelo a nevážilo tunu...

Napadá mě: DR400SM/Dr400 na motardech,LC4,SM610/TE610 na motardech,KLX650-na moterdech,XR400-na motardech,TTR600-na motardech.

Motorka by měla zvládat i lehčí terén po nandání enduro/cross kol...

Jaký máte zkušenosti,jezdil někdo vícero těchto strojů?
¨
Co vybrat? DR400SM bude na mě zřejmě slabá,chtělo by to nějakej kompromis výkon/váha/spolehlivost/nenáročnost na servis/spotřeba-nejlíp mi vychází asi XR650!

ZKUŠENOSTI???

Naposledy editováno 21.08.2008 13:16:18
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 11:11 | Nahoru | #1
ja chci koupit ktm exc 450 nebo 525 ale vetsina lidi ti doporuci
dr 400..jinak dej si do vyhledavace ...motard....a projdi si to je tam tehlech debat spoustu

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:18 | Nahoru | #2
Já to řešil přesně na jaře, a koupil KTM LC4 640 sm a nelituju. Jako druhá motorka fakt super. Servis 5000km. Koukni do fóra:

http://www.motorkari.../?ft=38415&fid=4
http://www.motorkari...il/?ft=594&fid=4
http://www.motorkari.../?ft=20500&fid=8

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:20 | Nahoru | #3
tak jestli o chceš jen na ruzne kravinky,tak si nemyslim,že by DR-Z400 byla slaba...a bude to idealni kompormis co se spolehlivosti/vahy/spotřeby/celkově jizdnich vlastnosti tyče...

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:26 | Nahoru | #4
mari> Tvůj požadavek na servisní interval 5000 a víc je u těchhle strojů zcestnej.
To mají jen ty nejtěžší a nejcivilnější "funbiky".

On by každej chtěl aby to vážilo 110 kilo, jelo jak prase a bylo naprosto nenáročný, jenže to nejde, je vždycky něco za něco.

Já když bych si vybíral motárda tak předělaný XR650R nebo Husaberga FS650.. obojí má servisní interval cca 1000 km

Naposledy editováno 25.08.2008 07:55:46

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:34 | Nahoru | #5
sam o tom premyslim uz dlouho a dosel sem ke dvema kandidatum... co se udrzby tyce lepsi varianta - DRZ400SM .... a co se vetsich vykonu tyce lepsi varianta FS650...

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:35 | Nahoru | #6

Vespa>mari> Tvůj požadavek na servisní interval 5000 a víc je u těchhle strojů zcestnej.
To mají jen ty nejtěžší a nejcivilnější "funbiky".

On by každej chtěl aby to vážilo 110 kilo, jelo jak prase a bylo naprosto nenáročný, jenže to nejde, je vždycky něco za něco.

Já když bych si vybíral motárda tak předělaný XR650R nebo Husaberga FS650.. obojí má servisní interval cca 1000 km



XR by mělo mít srevis. imtervaly 2000,jestli se nepletu a výše zmiňované stroje(hlavně DR,TTR,KLX) by se měly pohybovat kolem 4-5000,nebo se pletu???

Naposledy editováno 21.08.2008 12:37:15

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:37 | Nahoru | #7

assassin>sam o tom premyslim uz dlouho a dosel sem ke dvema kandidatum... co se udrzby tyce lepsi varianta - DRZ400SM .... a co se vetsich vykonu tyce lepsi varianta FS650...



ten Husaberg FS650 ,mezi jaké,z výše zmiňovaných bys ho zařadil servis intervaly/spolehlivost /atd.

XR650 nic?

Naposledy editováno 21.08.2008 12:40:04

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:38 | Nahoru | #8
mari: jj to ale neni v rozporu s tim co pise vespa... 1000 nebo 2 u XR... to uz je fuk, ted sem koukal na berga a tam je ten interval popsanej jako 15hodin nebo 100litru paliva... takze ty km jsou odvozeny "baj voko" u XR to muze byt podobne...

DR,TTR a spol sice splnuji celkem nenarocny servis... ale jsou uz dost tezky a s motardem postavenym treba na zaklade 450 krosky se budou srovnavat jen tezko....

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:40 | Nahoru | #9
mari: husaberg FS650, XR je asi taky OK, ale seriove se nedela jako motard, takze prestavba ... a to v sobe nese praci i finance... motardovy kola minimalne a tam pocitej ze do slusnejch 20-30zalitnes.... a to XR nejsou zrovna levny...

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:40 | Nahoru | #10
mari> Ne, XR650R má výměnu olej po 1000 km
Ale nedělal bych z toho takovou vědu, to není žádnej polykač kilometrů jak Busa takže těch 1000 km najedeš pomaleji, né za jedno odpoledne

DR,TTR,KLX nejsou motárdy, resp. nevidím smysl je dávat na malý kola. Motárd musí mít pořádnej výkon aby to na silnici byla sranda a na dráhu jsou tyhle moc těžký.
Radši je nechat na velkých kolech a mít je jako soft enduro, to je mnohem větší zábava. Obecně nevidím co je na motárdových kolech tak úžasnýho, kromě brzdy.. na zadní to jde hůř a v zatáčkách drží velký kola stejně.. věřím že z 99% je to jen imidžovka

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:42 | Nahoru | #11
vespa: hele v zatackach to bude spis o te vysce teziste cele motorky, to ze jde hur na zadni bude prave asi to plus:) pavel kajgr dojel minulej rok openy na bednu na krosce na velkejch kolech, ale bylo videt ze motorky s malejma lidi co s nima bojoval se chovaj vyrazne lip...

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:42 | Nahoru | #12
btw. pokud se chceš třeba učit po zadním tak má čerstvá zkušenost je že na velkých kolech to jde řádově líp

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:43 | Nahoru | #13
assassin> ale tak sám znáš že závody a blbnutí jsou rozdílný věci

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:44 | Nahoru | #14
vespa: ale s tou image mas dost pravdu, v beznem provozu se bude stejne chovat i na velkejch kolech se silnicni pneu.. ale neni to voe "motard" dneska dost modni zalezitost:)

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:46 | Nahoru | #15
Vespa ...asi sem to blbe pochopil ale honda xr650r a berg 650 maj stejny servisni intervaly??? dit xr maj lidi na enduro a pochybuju ze by stim litali po servisech jak z vostrym bergem..???

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:47 | Nahoru | #16
Když bych mluvil za sebe tak jako ideální nenáročnou druhou motorku k silnici bych si představoval XR650R na velkých kolech s velkým kotoučem a gumama s univerzálním vzorkem (Mitas E-07, TKC, Pirelli MT21)
Na takový je zábava všude

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:48 | Nahoru | #17
vespa: jj zavody vs blbnuti je neco jinyho, taky jak s tim furt bojuju tak premejslim o tech malejch kolech jako si dal ty prave z duvodu ze vyjde levneji nez 19ka kolo na ktery bych dal slik (mam 18) ... legrace je na silnici i na enduru, zatacka kdyz ti to ujizdi po spuntech je vesela zalezitost.. dost mozna ze by stacili vic silnicni mitasy na tu 18ku...

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:48 | Nahoru | #18

assassin>mari: husaberg FS650, XR je asi taky OK, ale seriove se nedela jako motard, takze prestavba ... a to v sobe nese praci i finance... motardovy kola minimalne a tam pocitej ze do slusnejch 20-30zalitnes.... a to XR nejsou zrovna levny...



pokud vím,tak XR se dělá i jako sériovej motard,ale sehnat ho bude asi těžší...
http://dallarahonda.com/xr650sm_new.htm

jinak tady jsou v prodeji už hotový...
http://www.motoinzer...a/191755-xr650r.html
http://www.motoinzer...a/177448-xr650r.html

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:50 | Nahoru | #19
Davidrb> Možná si pleteš XR650R a XR600R..?

assassin> u mě je to taky o tom že mě strach nedovolí využívat náklonu většího než udrží běžná enduro guma... ale jak říkám každej jsme jinej, mluvím jen za sebe

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:51 | Nahoru | #20
davidrb: no xr650r uz taky asi neni zrovna orezavatko... on ten velkej berg taky uz kvuli objemu nebu tak trpet... a po tech 1000km kdyz vymenis olej neni zas tak hrozny.. kdyz je ho tam jeden litr

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:54 | Nahoru | #21
hel co byste brali vy KTM 450 nebo 525 exc?
je jasny ze petka se nebude tolik trapit i kdyz myslim Tom 450 psal ze ma husu 450 1-4kvalt samo na zadni a 6ka mu konci nekde pri 140 na spalkach...si rikam ze by to stacilo ale zas co delsi prejezdy???

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:54 | Nahoru | #22
Vespa ..mas recht

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:58 | Nahoru | #23
mari: jj ale 90 je dost penez.. a treba to prvni nema kola za 20-30 jak sem rikal, ale lity kola z naky silnicni 125/250 za par penez....

samo ze nehanim XR... jen rikam ze motorka co je jako motard origo usetri naky starosti... a zase je drazsi no...

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 12:58 | Nahoru | #24

Vespa>mari> Tvůj požadavek na servisní interval 5000 a víc je u těchhle strojů zcestnej.
To mají jen ty nejtěžší a nejcivilnější "funbiky".

On by každej chtěl aby to vážilo 110 kilo, jelo jak prase a bylo naprosto nenáročný, jenže to nejde, je vždycky něco za něco.

Já když bych si vybíral motárda tak předělaný XR650R nebo Husaberga FS650.. obojí má servisní interval cca 1000 km



OK,tak to rozdělme:
1.míň výkonu,víc váhy,ale spolehlivost+delší servis intervaly= míň zábavy= DR400SM+DR400,XR400,KLX650,TTR600,SM+TE610,LC4(poku je ještě něco sem s tím)

2.víc výkonu,míň váhy,spolehlivost nižší než u budu č.1,servis intervaly 1000 km a méně= víc zábavy= XR650,FS650 (pokud je ještě něco sem s tím)ať to máme komplet...

z bodu č.1 mi tedy v poměru váha/výkon/spolehlivost/spotřeba(ta bude asi u všech podobná) vychází DR400SM

z boduč.2 mi vychází XR650

Teď u jednotlivých modelů probíhaly určuté modifikace(např. SM610 od roku 2000 spolehlivější motor=2x olej čerpadlo) atd.Je třeba si to ohlídat...

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 13:00 | Nahoru | #25
davidrb: hele v terenu ti nepovim, tam je na me i TE410 moc:) takze tam si trofnu rict ze vystacis s mensim objemem a vykonem a jeste te to min unavi... na asfalt bych zase bral co nejvetsi objem ... tam totiz z myho pohledu ty 450 atd trpi, jasne vykon maj, ale tocis je a me prijde ze to proste nejde vydrzet.. to co ty motory predvadi...

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 13:01 | Nahoru | #26
a pak tady máme ještě motrky typu http://motokatalog....=CCM&modello=R30

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 13:04 | Nahoru | #27
mari: jj jak pises... ale ja bych v te druhe kategorii bral spis toho berga.... myslim ze oboji bude drahe i jete.. a bude obtizne najit dobrej kousek...

taky se daji sehnat ruzni exoti - krosky na motardovejch pairech, v zahranici jsou firmy ktere to umi takhle homologovat... treba FOE odsud z fora ma CRF450 na papirech...

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 13:07 | Nahoru | #28
mari: tak tehle exotu se najde kupa... ale vzhledem k potrebnemu servisu bych je nedoporucil... nez si overis ze na to sezenes dily.... najdes treba Bety... tam je tusim nejakej starsi model KTM motoru, takze bys sehnal dily na KTM.... atd... ale to uz do toho asi musi trochu videt...

vzhledem k tomu ze na delsi projizdky mas busu, asi bych ze zacatku klido naskocil do te drz 400 sm....

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 13:07 | Nahoru | #29

assassin>mari: jj jak pises... ale ja bych v te druhe kategorii bral spis toho berga.... myslim ze oboji bude drahe i jete.. a bude obtizne najit dobrej kousek...

taky se daji sehnat ruzni exoti - krosky na motardovejch pairech, v zahranici jsou firmy ktere to umi takhle homologovat... treba FOE odsud z fora ma CRF450 na papirech...



OK,pokud si něco vyhlídnu,poprosil bych tě o radu-nezávazně,aspoň podle fota poznáš,že jsou tam obyč. kola atd.

V tomhle se moc neorienruju,třeba to XR s pletenýma motard kolama mě oslovilo,i díky tomu,že má 2 sady kol...

teď mi došlo,žes myslel ty litý kola,pochopil jsem to jako reakci na ty motard. pletený u toho XR650

Naposledy editováno 21.08.2008 13:13:03

Motard na vyblbnutí...

21.8.2008 v 13:20 | Nahoru | #30
dá se DR400SM po přezutí na enduro kola použít i do terénu?,je mi jasný ,že má oproti klasickému DR400 jiný zpřevodování a nižší zdvihy,to asi nebude ideální...

lepší by nejspíš bylo předělaný klasický DR400 na motrad(respektive jen prohodit kola + přitvrdit podvozek)

názory?(dá se to vzít všeobecněi na jiný modely...)
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist