Le Corbusier>majkl31> no a jak ses teda rozhodl? Okruhovka nebo něco mezi?
no poravdě jsem se s tim pral dost dlouho, ale bude něco mezi. Takže buď pořídim lamináty s čočkou a bude vyřešeno, nebo budu přehazovat kapoty. Ta hoďka a půl před a po mě nezabije.
Asi nejezdim tak rychle, abych potřeboval vyloženě okruhovku a když s tim plácnu, tak možná stejně bude lol
Ale díky všem za rady a názory
majkl31>Le Corbusier>majkl31> no a jak ses teda rozhodl? Okruhovka nebo něco mezi?
no poravdě jsem se s tim pral dost dlouho, ale bude něco mezi. Takže buď pořídim lamináty s čočkou a bude vyřešeno, nebo budu přehazovat kapoty. Ta hoďka a půl před a po mě nezabije.
Asi nejezdim tak rychle, abych potřeboval vyloženě okruhovku a když s tim plácnu, tak možná stejně bude lol
Ale díky všem za rady a názory
Můj názor a posuzuju podle sebe!
Jestli máš peníze ,tak je diskuze zbytečná a můžeš mít okruhovku i cestovní!
A jinak se strojem co máš ,by jsi měl jezdit Brno kolem 2.20 a Most 1.50!Potom už by bylo možno nutně uvažovat o "úpravách" a nebo výměně.
A potom jak jsi na tom časově,jak hodně a co chceš jezdit a taky zdraví!
A kdyby jsi pořídil "novější" typ od r. 2005 ,tak to je na ježdění dostačující s mírnýma úpravama/převody,přepákování,výfuk,gumy a upravit nebo vyměnit kapoty/.
A když jezdíš rád i po silnici,tak by ti to chybělo.Takže asi jak píšeš na hoře,tak bych to udělal.
2LEKO>majkl31>Le Corbusier>majkl31> no a jak ses teda rozhodl? Okruhovka nebo něco mezi?
no poravdě jsem se s tim pral dost dlouho, ale bude něco mezi. Takže buď pořídim lamináty s čočkou a bude vyřešeno, nebo budu přehazovat kapoty. Ta hoďka a půl před a po mě nezabije.
Asi nejezdim tak rychle, abych potřeboval vyloženě okruhovku a když s tim plácnu, tak možná stejně bude lol
Ale díky všem za rady a názory
Můj názor a posuzuju podle sebe!
Jestli máš peníze ,tak je diskuze zbytečná a můžeš mít okruhovku i cestovní!
A jinak se strojem co máš ,by jsi měl jezdit Brno kolem 2.20 a Most 1.50!Potom už by bylo možno nutně uvažovat o "úpravách" a nebo výměně.
A potom jak jsi na tom časově,jak hodně a co chceš jezdit a taky zdraví!
A kdyby jsi pořídil "novější" typ od r. 2005 ,tak to je na ježdění dostačující s mírnýma úpravama/převody,přepákování,výfuk,gumy a upravit nebo vyměnit kapoty/.
A když jezdíš rád i po silnici,tak by ti to chybělo.Takže asi jak píšeš na hoře,tak bych to udělal.
no právě to je ono, prachů neni na zbyt, takže živit dvě motky je pro mě nereálný.
Le Corbusier>majkl31> Přesně tak - udělej něco mezi. Velká škoda je rozštípat origo kapoty a světla atd. Ale jinak se dá jezdit v podstatě se sérií. A pak do toho postupně vrážet peníze podle libosti.
P.S.Taky mě chutná.
já osobně už roštípal takže lamináty to řeší raz dva.
Plejba jr.>Krajinkář>Plejba jr.>Ty woe, to už bych viděl lautr kulový
To jsem na tom stejne, tak fandim cirym.
A jak tuono jinak stiha na litry?? Je to tak rapidni rozdil ? Letos jezdil jeden kluk slovaky...s RVS 07 Factory...a nevypadalo to, ze by nejak ztracel . Brno myslim dal za 2:15 ( a je to "serie" ).
Hele já na Tučňákovi mimo kvalitní radiální pumpy nic nemám a navíc vážím skoro metrák, takže na motor mě obkládají i šestky, ale je to moc zábavná motorka a baví mě. Brno nemám najeté a navíc se mi tam naposledy posralo něco na motoru, takže na cílovce mi to chodilo necelých 200 a jel jsem tam slabých 2:27, ale Most mám rád a jel jsem tam 1:53,8. Na Tuonu od nás jezdí i Kolda (je vidět v záběru od Le Corbusiera) a ten už tam nějaké věci má - 2-2 akrapy, pumpu, lehký kola, commander.... a Brno má hodně najeté, takže tam jezdí těsně nad 2:20 a v Mostě 1:51
Jasne chapu, ciste na pocit. Myslim ze ti rozumim. Jeste me zajima co ta PUMPA??? taky o tom uvazuju... jakou mas znacku, cenu a celkove... sem hod nejake info? Mas i hadice a jinde desky?? Dle me urcite...rozdil moc?
Jinak ty casy jsou super!!
Naposledy editováno 28.08.2008 10:51:20
Krajinkář>Jasne chapu, ciste na pocit. Myslim ze ti rozumim. Jeste me zajima co ta PUMPA??? taky o tom uvazuju... jakou mas znacku, cenu a celkove... sem hod nejake info? Mas i hadice a jinde desky?? Dle me urcite...rozdil moc?
Jinak ty casy jsou super!!
No to asi s mojí odpovědí spokojený nebudeš. Mám tam pumpu FD, pancéře od Rutana a desky Bendix MCR. Kolik stála pumpa netuším, já už s ní motorku koupil. Brzdí to ale hustokrutě! Rozdíl proti sérii, na kterýé jsem také jezdil, znát je.
2LEKO>
Můj názor a posuzuju podle sebe!
Jestli máš peníze ,tak je diskuze zbytečná a můžeš mít okruhovku i cestovní!
A jinak se strojem co máš ,by jsi měl jezdit Brno kolem 2.20 a Most 1.50!Potom už by bylo možno nutně uvažovat o "úpravách" a nebo výměně.
A potom jak jsi na tom časově,jak hodně a co chceš jezdit a taky zdraví!
A kdyby jsi pořídil "novější" typ od r. 2005 ,tak to je na ježdění dostačující s mírnýma úpravama/převody,přepákování,výfuk,gumy a upravit nebo vyměnit kapoty/.
A když jezdíš rád i po silnici,tak by ti to chybělo.Takže asi jak píšeš na hoře,tak bych to udělal.
Ono je úprava a úprava, mě se zdá ta úprava co jsi popsal pro ročníky 05 a výš, už dost velká. Ale asi je to to nejnutnější co je třeba udělat. Tak to vidím já s přidáním té čočky.
pepazdepa1>2LEKO>
Můj názor a posuzuju podle sebe!
Jestli máš peníze ,tak je diskuze zbytečná a můžeš mít okruhovku i cestovní!
A jinak se strojem co máš ,by jsi měl jezdit Brno kolem 2.20 a Most 1.50!Potom už by bylo možno nutně uvažovat o "úpravách" a nebo výměně.
A potom jak jsi na tom časově,jak hodně a co chceš jezdit a taky zdraví!
A kdyby jsi pořídil "novější" typ od r. 2005 ,tak to je na ježdění dostačující s mírnýma úpravama/převody,přepákování,výfuk,gumy a upravit nebo vyměnit kapoty/.
A když jezdíš rád i po silnici,tak by ti to chybělo.Takže asi jak píšeš na hoře,tak bych to udělal.
Ono je úprava a úprava, mě se zdá ta úprava co jsi popsal pro ročníky 05 a výš, už dost velká. Ale asi je to to nejnutnější co je třeba udělat. Tak to vidím já s přidáním té čočky.
tož vítej v čočkoklubu
Po kvaldě 5.místo na startu(z čechů 4.) s osobákem 2:15,8 ... na startu červená zhasla .. já pouštím spojku asi moc plynu nebo co každopádně vidím nebe, takže zaklapávám, nejadnou jakoby zhastnutej motor , pak zase chytli saze takže znova kolo ve vzduchu ..kolem mě to udělalo buaaa buaaa buaaa a já koukám a všichni jsou předemnou , za mnou jen jeden opozdilec ... v duchu jsem se fakt smál jakej jsem kokotek lol ..nic podobnýho se mi totiž nikdy nestalo a kolegovi, kterej to už zažil jsem se vysmíval ...
Takže honička za něčím co stejně nešlo dohonit ... vzal jsem asi 10 lidí a ende ... aspoň že jsem si zajel ještě jednou 2:15 .. jinak naprostý fiasko lol
Kolega z týmu za 3 !!! a to stál na startu vedle mě .. , takže gratulace !!!
Zdraví vás Dav.kokotek
přemotivovanej jsem nebyl ... já neměl co zlepšit.. volnou letos flákáme , příští rok se do toho budu muset víc obout a to pak budou nervy ...
DavR1>Dawe02> já nevím jak je to vlastně možný ..asi se to nějak víc pogumovalo ... já jel Brno letos jen 3x, na CEC 2:20 , min.týden 2:18 , včera jsem na to sedl a každý kolo to bylo 2:16 , 2:15, 2:16 .. říkám si: asi se mi posral laptimer, šmejd jeden, a ono fakt ... nevím, nerozumím, nechápu ..
přemotivovanej jsem nebyl ... já neměl co zlepšit.. volnou letos flákáme , příští rok se do toho budu muset víc obout a to pak budou nervy ...
pěkná práce
ale bude to tam až zítra ...
takže bylo to asi takhle :
Brno, Memoriál J. Huleše
.... takže přátelé ... já se směji :o) , nic víc po právě skončeném závodě "volné do 600" v Brně ani dělat nemůžu. :o)))
Sice jsem právě zahodil svoji šanci na zatím životním závodě, ale tak to prostě bejvá ... všechno nemůže vycházet, teda aspoň mě ne :o).
Začnu čtvrteční 1. kvalifikací, kde mám štěstí a vychytávám dost místa na nerušenou honbu za nejlepším časem, nikdo přede mnou ...nikdo za mnou ... jede se mi skvěle, první kolo na laptimeru se zobrazuje 2:16 ... cože ?? to není možný !!! Mám osobák 2:18 , tohle bude chyba v měřiči , asi má někdo na zdi stejný měřák G.P.T. a mě to špatně ukazuje ... druhý kolo 2:15 , tak to už je jasný ... ukazuje to blbě!!! .. snažím se odhadovat jak rychle asi jedu, počítám tak 2:20 ... pokud dám 2:18 !! , budu spokojenej ... dostanu se snad i do první 10tky !! .. projíždím cílem a zase 2:16 , mě nerozhodíš šmejde !!! pochlebuj si někomu jinýmu !! .. říkám si v duchu... ještě tři kola a jedu na "základnu" , ... zatavuju u stanu a přichází mechanik Miša .. : hej voe rychlík !! jsem ti měřil a 2:15 !!
Co-co-co to kdo , já ?? koktám ... to není možný , no mě to ukazoval lap-timer , ale to je blbost !! v hlavě mi to šrotuje, přehrávám si celé kola a marně vzpomínám kde-co-jak , jak ?? jak je to možný?? ale začínám tomu věřit ..
OK !!!, tak to je bomba!! jsem velkej závodník !!! čekám na Rišu .. hééj tak co za kolik Riči??
Nevím .. asi dobrý .. (nemá laptimer) říkám: no ty dobrý !!! ale já určitě lepší !!! Protože 2:15 !! to je říše snů !!!, se spadlou bradou odjíždí do administrace pro výsledky a já mám obavu aby mu do ní po cestě nenapadalo moc much :o)))
sedím si v křesílku a pravou rukou se plácám po levém rameni ... čeeče z tebe ještě něco bude kluku :o))
Riša přijíždí a úsměv od ucha ke stejnýmu uchu ale zezadu, takže se směje přes celou hlavu ... očekávám podraz, protože tohle nevěstí nic dobrýho ... odezírám z jeho rtů : jojo máš tam 2:15,8 !!.... BÁÁÁÁÁCCCCC ...obrosvká rána ... byl to šutr z mého srdce, co propadl mojí prdelí a udělal druhou Macochu podemnou ... , ale radost mít nebudeš !! já mám 2:15,7 !!! CO ŽÉÉÉÉ??? sedám si na prdel a v duchu padám do té Macochy ... tak to si mě fakt nasral !!! Co je to za spravedlnost !!!!
Tak von ten osud opravdu existuje a ted se někde tady plácá do kolem jak mě dostal.
Jsem na 4.místě na staru ...Riša 3. z celkovejch asi 24lidí. ... no nic , stejně mám radost, utěšuji se nyní hlazením po hlavě ... jsi dobrej Davo, dáš ho ve druhé kvaldě ... uvidíš že to půjde ...řikám si :o)
2.kvalda ... jedu ale není to ono, potkávám nějaké jiné jezdce a tak nějak se mi nechce ... nevím ..2:18 už laptimerovic klukovi věřím na 100%.
Riša už to taky nezlepšuje ... před nás se dostává ještě jeden rychlík , takže výsledná startovka Riči 4místo první řada, já 5 místo první v druhé řadě.
Je pátek a my celej den čekáme na odpolední závod.. ve 13 30 jedu 3kola war up , Riša ne, má už obuté nové gumy a nechce se mu.
Dávám zase jen 2:18 a začímám pochybovat o tom , že to dopadne ok ...
14 30hod ... 25 min.do startu , RIša je hodně nervozní , projevuje se to nekontrolovaným třesem ruzných končetin .. já jsem v klidu, neustále mu předhazuji, že tam má hodně známejch a půl rodiny, takže nemůže zklamat, .. stejně tak když už jede z první řady, čeká se výsledek .. a ať nezapomene jet po startu po zadním, že je to jeho specialita a že to lidi aspoň pobaví ...atd. prostě mě ho baví lehce deptat a sledovat jak zelená :o)
A to byl asi ten okamžik , kdy osud si řekl : ty si budeš dělat srandu z kolegy ??? OK ... jáák chceš :o))
Vyjíždíme do zaváděcího kola , nechávám si všechny lehce ujet a na jedné rovince si chci vyzkoušet start .... jedna, vytočit , pomalu spojku do záběru , šup pomalu pouští a jeduuuu .. jojojo , to by šlo , tak nějak to půjde ..
Stojíme na startu do zahřívacího kola ... jedna, vytočit, pomalu spojku do záběru ... šup , pomalu pouštím a zase celkem ok ... no nic na tom není .. hlavně nikoho nepustit před sebe .. aspoň ne ty pomalejší, se kterejma bude moc práce ..
Konečně je tu ostrej start ... takže jak to bylo ??, za jedna .. pomalu spojku do záběru, čumím na semafor ...ten zhasíná a ted já tu spojku..... kurva to je moc rychle uuááááá kde jsou všichni?? proč čumím do nebe ??? zaklapávám a jako by zdechl motor ....uvědomuji si že pořád nejedu... očekávám brutální ránu od nějakého jezdce ze zadních pozic .... vše je v řádech sekund, znova točím plyn a zase nebe ..ale už menší protože zároveň vidím i úplně jasně jak jsou všichni už kdesi v hazjlu :o)))
hahahaha ty hňupe !! dobře ti tak !! co sis myslel ?? že seš nějakej mistr ?? HOVNO !!! vrať se na zem !! ted si tam kam patříš !!! tohle vše mi problesklo hlavou.. ale v pohodě , já si vlastně přijel zazávodit a ted mám tu nejlepší šanci.... před sebou mám 10-15 pomalejších ... TAK JDEM NA NĚ!!!!
Prvních,nebo vlastně posledních pět jako by nebylo .. buaaa buaaa buaaaaa v jedné nebo další zatáčce ... pak další jeden , následuje skupinka třech ... dojíždím je a jedno kolo se zaněma táhnu ... cítím že nemůžu jet ... špička už je asi hooodně daleko.
Beru postupně skupinku a pak celou cílovku nikoho nevidím ... no tak to je asi vše ... víc nedám , pak najednou za další 2kola zahlídnu záda třech ... snažím se je dojet a pomalu to jde, ale hodně pomalu ... 4kola do cíle a mám je, začínám si hledat místo kde asi, ale je to problém.. na rovince jsou stejně rychlí, brzdí zhrubá jen o trošku dřív než já, tam to taky nepůjde ... jsou odost pomalejší v zatáčkách .. ale venkem to nepůjde... no nic , několikrát si vyměnujem pozice , dávám všechno do poslední zatáčky... tam to risknu, bohužel to stejný si řekli asi všichni, takže když už vidím místo letím tam, jezdec kousek předemnou to zavírá a já aby nedšlo ke střetu puštím to rovně téměř do kačeru ... mknu za sebe tam nikdo ... takže v klidu to vracím na dráhu a s rukou v bok projíždím cílem ...
No .. ale zazávodil jsem si ... i přes mizerný 13.místo jsem spokojenej ... :o)
Mám radost i z třetího místa které dosáhl Ríša, je to přece jen týmovej parťák .. takže gartulace obrovská !!! Předjel dva jezdce co ho vzali po startu a pak už jel jen sám ... možná si tolik nezazávodil, ale zase má výsledek ...
No nic ... cirkus pokračuje ... příští týden HUNGÁČ !!!
A já se opět těšííííím !!!
Díky všem, co to dočetli až sem :o)
Dav #69.
Naposledy editováno 29.08.2008 22:16:28