globalmoto_kveten





Téma: Honda CR 250R
 
18.8.2008 v 20:15
Zdarec, mám takovej problém s Hondou CR 250R (2001).
Jak je na motoru krytka vodní pumpy, tak pod tou krytkou je malinká dirka, jakoby vyvrtaná malým vrtákem... Přemýlel jsem, jestli to tam má být nebo nemá být ?? Pak mě napadlo jestli tam má být nějaká ucpávka či ne ??

Když nastartuju motorku a přidám plyn, tak mi z té dirky ukapává voda... Po 15 kolech na trati mi zmizela asi 1/3 vody z chladičů, tak byh potřeboval radu co s tím ??

Honda CR 250R

18.8.2008 v 20:20 | Nahoru | #1
možná to bude rozbitý

Honda CR 250R

18.8.2008 v 20:25 | Nahoru | #2
to je v hajzlu simering na vodni pumpe

Honda CR 250R

18.8.2008 v 20:42 | Nahoru | #3
hm kámoš má taky cr 250 sice z 1999 ale nic takovýho tam nemá simering to asi taky nebude protože ten odděluje vodu mezi vodní pumpou a převodouvkou atd... skus tu dirku zalepit nějakym silikone si myslym že ta tam nemá co dělat

Honda CR 250R

18.8.2008 v 20:50 | Nahoru | #4
jeny> ta dirka je u každyho vodniho čerpadla. Je to aby když se něco podělá, tak aby to nešlo do motoru, ale aby to radši vyteklo ven. Nebo se pletu? :\

Honda CR 250R

18.8.2008 v 20:54 | Nahoru | #5
vena88 má pravdu...sú tam dve guferá,to čo je pri vode je v ťahu a aby voda nenatiekla do prevodovky nato je tam tá dierka...takže vymeniť gufero ...

Honda CR 250R

18.8.2008 v 20:54 | Nahoru | #6
Taky mě napadlo to zalepit, ale bojím se aby mi do motoru nenatekla voda... Budu muset asi sundat blok motoru

Honda CR 250R

18.8.2008 v 20:56 | Nahoru | #7
makorider: presne tak

Honda CR 250R

18.8.2008 v 21:00 | Nahoru | #8
Jak uváděl Vena otvor je tam proto aby v případě špatnýho simerinku voda vytekla ven - výměna simerinku nebo ložiska možná obojí

Honda CR 250R

18.8.2008 v 21:02 | Nahoru | #9
Jo díky moc za rady hoši.... a to gufero se dá koupit kde ??
Myslíte že by to mohli mít v SKFu ?? Nebo raději koupit origo Honda ?

V SKF mají ložiska, gufera, lepidla, tmely atd, takže tam by to snad měli mít...

Honda CR 250R

18.8.2008 v 21:03 | Nahoru | #10
Navrc.TT-R> asi máš pravdu no ale na své yz 250 1992 tam žádná dirka není dvě gufera tam jsou ale ta dirka tý bych si všimnul no je to holt babička

Honda CR 250R

18.8.2008 v 21:09 | Nahoru | #11
EdyBoyS> stejny problem jsem resil na bratrancove 80ce a jedina moznost je koupit origo gufero (je to atyp) nezoufej, stalo kolem 70 kc takze zadna darda.
az pujdes objednavat napis si cislo ramu , podle toho ti objednaji co potrebujes

Naposledy editováno 18.08.2008 21:10:19

Honda CR 250R

18.8.2008 v 21:15 | Nahoru | #12
Leny55=> Dík.... V PartsDepot mají origo díly na všechny japonce, tak jsem si v katalogu našel ty gufera a objednal.
stojí to cca 80kč tak pohoda. Dík

Honda CR 250R

18.8.2008 v 21:19 | Nahoru | #13
EdyBoyS> neni zac

az to tam budes davat tak stary vydloubnes sroubovakem a novy tam opatrne natukej treba pres orisek z Goly. Hlavne ho tam nedej obracene , mas na nem napasano jakym smeerem se kam dava takze pohoda

Honda CR 250R

18.8.2008 v 21:33 | Nahoru | #14
Jo, dík moc za radu.
A nevíš kde se dají svařit plasty poblíž Olomouce ?
Dostal jsem k motorce tabulky ale pravá bočnice je prasklá tak sem ji chtěl svařit, ale nikde jsem tu nic takového neviděl kde by to dělali...

Honda CR 250R

18.8.2008 v 21:36 | Nahoru | #15
EdyBoyS> jestli mas horkovzdusnou pistoli a trochu sikovny ruce ,zvladnes to zavarit sam

bohuzel ja jsem az od Liberce takze o vareni plastu na morave nic nevim....

Honda CR 250R

18.8.2008 v 22:04 | Nahoru | #16
Jestli chces malou radu tak tam dej normalka cesky gufero za 20 korun me vydrzelo pul roku, takze uplně stejně jako drahý japonský. Ta dírka tam je aby si videl ze je posrany gufero já ji tam mam taky. A až do budeš měnit tak stačí jenom odšroubovat tu vrtuli ale to asi víš

Honda CR 250R

18.8.2008 v 22:23 | Nahoru | #17
Lenny55: Horkovzdušnou pistoli nemám, mám akorát tavnou pistoli na ty silikonový válečky, ale to moc nevydrží si myslím... Zkusím to někde pohledat na internetu kde to vaří..

V1Ruse: Já už objednal origo gufero Honda v PartsDepot, tak snad pohoda... Jinak ta vrtule nevím jestli půjde odšroubovat protože je tam tak podivně uchycená... No zkusím to nějak pořešit. Dík

Honda CR 250R

18.8.2008 v 22:55 | Nahoru | #18
EdyBoyS> presne tohle sem delal na 125. taky sem se nejdriv lek kurva proc mam v karteru diru nastesti sem mel doma dve hondy tak sem mrknul na druhou a doslo mi ze to je schvalne tudiz ze je v hajzlu simerink. prisel mi z partsdepot pac ve specialce na gufera nemeli...gufero original asi 90 postovny 140 :o vymena prace na 30min i s hledanim naradi lol

Honda CR 250R

18.8.2008 v 23:02 | Nahoru | #19
Miras87: Dík za radu. Já mám u PartsDepot nějakou slevu tak by to zase neměla být taková hrůza.

Mám teda vytáhnout jen tu vrtulku jo ? nemusím sundávat blok motoru ?

Honda CR 250R

18.8.2008 v 23:04 | Nahoru | #20
EdyBoyS> eee jen sundas viko vodni pumpy(musis vypustiti vodu ) sundas vrtulku-ma tusim normal zavit- ja cekal ze obracenej a pud tim je gufero...pod nim este druhy ale ja menil jen to jedno druhy by stejne asi neslo dobre vyndat...

Honda CR 250R

18.8.2008 v 23:48 | Nahoru | #21
Jo a ještě když sem to dělal poprvé tak sem si myslel že ta vrtule je přidělaná matkou ALE ta matka je součástí tý vrtule.
Říkám to proto že když sem to dělal tak to nebylo na první pohled vidět a nenapadlo mě nic lepšího než vrazit šroubovak do ty vrtule ale včas sem si toho všimnul (holt chybyma se člověk učí ) nejlepší je nasadit klíč a trochu sprudka trhnout a je venku. Doufám že to je podobný s tou mojí 125.

Jo a ještě než tamto gufero napereš tak ho promaž vazelínou.

Naposledy editováno 18.08.2008 23:54:24

Honda CR 250R

19.8.2008 v 20:40 | Nahoru | #22
doporučujem zhodiť celý pravý dekel-skontroluješ aj ložiská a druhé gufero a môžeš ich aj vymeniť...ak to nemieniš urobiť upozorňujem ,že ozubené koleso hriadeľa vod.pumpy je plastové!... a pri povoľovaní môžeš odlomiť zuby...hodne zdaru

Honda CR 250R

19.8.2008 v 21:05 | Nahoru | #23
Díky za rady, nějak to pořešim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist