Já teda nejedu...bo nemůžu (
na strankach pisou:
Startovné je stanoveno za jezdce a zahrnuje:
- parkování a nocleh v kempu (ve vlastním stanu nebo ve velkém vojenském stanu)
- roadbook
- účast v závodě
Pozastavuji se nad tim roadbookem, to jako celej?
A jeste od TT to je celkem vyhodny za 1000,- a jeste se lagalne svezes za dohledu zachranky mimo asfalt
Pokud tedy za ten litr neni pouze "hajzl-papir" do roadbooku
Já se spíš pozastavuji nad tím, jak celá "rallye" bude ve skutečnosti vypadat. Jak znám okolí Koněšína, je to samá rovina, samý pole a pak pás lesa kolem přehrady (kam stejně nikoho nepustí). Takže když píšou, že to bude zahrnovat rychlé silniční přesuny, rychlé šotolinové přesuny a trialový a cross úsek, obávám se, že těch silnic a šotolin bude 70%.... Snad se ale pletu. Ráda bych se účastnila. Jen kdyby bylo víc info...
Za offroad-maraton se platí startovné 600 a je to závod s dlouhou tradicí, veškerým zázemím, časomírou, atd atd a člověk ví, co za těch 600 dostane a že se sveze.
Tady je to pro mně taková trochu koupě zajíce v pytli.
Prave ze pisou ze je startovne 1000,- coz je opravdu dost a ve "sponzorech" figuruje TT. Tak za ten litr by mohli davat komplet roadbook lol
Jinak na to pecu :o
A po tom, co jsi popsala, jak vypada lokalita kam bude zavod zasazen, to asi nema cenu. Rozhodne ne za ty prachy lol
www.mapy.cz/
Jelikož je tato soutěž pořádaná pro CESTOVNÍ ENDURA! a mohou se přihlásit i jezdci bez zkušeností s jízdou v terénu, bude trať připravena podle těchto podmínek, přesto Vám můžeme slíbit, že se zapotíte.
Profil tratě:
Trasa soutěže bude vedena převážně po lesních a polních cestách
1) mimo ně, tzn. do lesních porostů a polí nás nikdo nepustí a naším cílem rozhodně není zanechat nějaké škody.
2) je to orientační závod podle itineráře, BEZ POUŽITÍ GPS!, tzn. že TRAŤ NENÍ ZNAČENÁ, takže mimo cesty jezdit ani nelze.
3) trať je stavěna s ohledem na možnosti strojů, které jsou zvány na start.
Na trati budou zastoupeny všechny druhy povrchů - travnaté cesty, šotolina, bláto dle počasí, kamenité cesty i asfalt. Silnice budou užity převážně jen jako nutné přejezdy mezi terény. Naše země je natolik protkaná silnicemi, že prostě není v našich silách postavit 100km dlouhou trať tak, abychom se vyhli asfaltovým přejezdům.
Pro ty, kteří mají představu o tom jak vypadají trasy akcí typu XL rallye... trať je stavěná ve stejném stylu.
Jednoduše očekávejte enduro "vyjížďku" se vším všudy.
Roadbook:
Roadbookem je myšlen itinerář, nikoliv převíječ itineráře!
Roadbook dostane každý jezdec včas před startem na místě závodu na papíře formátu A4.
Ti kdo převíječ nevlastní, dostanou k itineráři i průhledné kancelářské desky.
Jednoduše, ten kdo nemá krabičku, přilepí si itinerář na nádrž a pojede takzvaně "na večerníčka", stejně jako mnoho jiných dříve, teď i na akcích budoucích.
Trať postavil Jirka Černík alias Hajnej. Kdo ho zná, určitě ví, co od něj může čekat.
KTMatěj>čili se opět narazí na problém, kdy bude stát LC4 adventure proti supertenere a dvanáctkám bramborům
Proc? Vzdyt od toho jsou kategorie. Stejne jako na XL Rallye.
Mimochodem, umistila se nekdy vubec LC4 Adventure na XL? Ja si na to nepamatuji Dakary jsou tam v hojnem poctu - je videt, s cim se jezdi do terenu
Naposledy editováno 19.08.2008 19:43:10
To ja bych treba i zkusil at je nejaka ostuda. Zajdu si do autecu koupit BMW AntiCrash system abych to nemusel zvedat.
Dalo by se to nějak pořešit? Třeba tak jak na XL, že by se krom první stránky ostatní listy poslaly mejlem, abychom si je mohli upravit? Ten jeden první list se přilepit na budíky dá...
A druhý dotaz: cestovní endura jednoválce o obsahu 600ccm: bude se to nějak třídit na cestovní a necestovní? Takový Husar 650 je taky jednoválec s homologací lol
Prakticky je mi to fuk, boj o umístění se mně netýká, jen mně to zajímá
Naposledy editováno 21.08.2008 09:51:58
Že to stavěl hajnej ste mi řekli bohužel pozdě. To bych tu akci přesunul a jel sem !!!
Rally není jen jízda terénem.
Drapáci ani offmaraton nejsou rally
2 Rejnok: pokud pojedeš na drapáky - počítej se značným opotřebením motorky. Se zeptej Rudy :)
cena 1000,- za rally byť 1denní je fpohodě - ať si to někdo zkusí organizovat (obzvlášť pokud je vše legální - to nechápu jak se do toho vešli)
Co se týká kategorií, myslím, že název kategorie hovoří jasně.
V této kategorii budou startovat jednoválcové motocykly s obsahem 600 ccm a víc, které má homologaci pro provoz na silnicích v ČR. Chceme se vyhnout zbytečným dohadům co tam může a co nemůže, tahle kategori zůstane "otevřená". Co si budeme vykládat, ono je to stejně hlavně v mozku a rukách. lol