Dík
ale je to moje uvaha, treba se objevi nekdo fundovanejsi ... a da ti nejake lepsi info...
No Touratech dodává právě progresivky, takže zjišťuju, zda se vyplatí. Bo osobně se mi zdá, že předek na čičině je poněkud měkkej
Daliss >assassin> na nějakou takovou odpověď čekám. Nejlépe od někoho, kdo může přímo porovnat. jak si psal o pružinách na míru - to bych musel mít dvoje. Bo bud jezdím solo a bez nákladu a nebo ve dvou a plně naložen
No Touratech dodává právě progresivky, takže zjišťuju, zda se vyplatí. Bo osobně se mi zdá, že předek na čičině je poněkud měkkej
jj prave progresivni by meli byt dobrej kompromis pro oba dva zpusoby jizdy... kazdopadne je mi jasne ze lepsi je pro tebe konkretni zkusenost u konkretnich pruzin a motorky... ale ze sve zkusenosti... moc lidi u sve moto neresi pruziny... a i triumph je u nas jeste stale docela exotika.... musis hledat v okruhu fanousku co o te motorce vi kde co a zkousi vselijaka vylepseni... nejlepe mi zatim jako "studujni literatura" poslouzily zahranicnci fora nadsencu dane moto... myslim ze kdyz zagooglujes tak najdes forum priznivcu triumphu nebo primo tigeru... a v zaplave blabolu jako tady najdes i lidi kteri vedi o cem mluvi a da se najit i spousta uzitecnych info...
www.triumphrat.net/tiger-workshop/52491-what-improvements-can-you-make-to-955-front-suspension.html
www.triumphrat.net/tiger-workshop/33813-suspension-setup-static-sag.html
zdá se že lidi jsou celkově s progresivníma spokojený, na tom mastodontu asi mají svoje místo. Vím ale že na lehký terénní motorky se progresivní nedávají, ani profi ladiči jim nefandí.
Základ je obecně správně tuhá pružina s minimálním předpětím
A myslím, že nemusí být přímo pružiny na tigru.. ten princip bude fungovat všude stejně.. třeba i na varanu či jiné podobné mašině a těch je tady kupa
Vespa> dík za odkazy zkouknu to