globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda XR 125 L
 
13.8.2008 v 20:39
ahoj jestli máte nekdo hondu XR 125 L tak mi prosím o ní něco napíšte kolik vám jede atd co nejvíc
Předchozí
1 2 3
Následující

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 08:37 | Nahoru | #61

Bago>,,Příkon" není množství paliva.Příkon je v tomto případě energie v palivu obsažená.Tu dokáže dvoudobý motor využít v menší míře než motor čtyřdobý.ˇ
Vezmu to jednoduše.Ideální poměr (lambda) při tvorbě směsi je (myslím) 14:1.Čili - pro tvorbu směsi potřebuješ 14 dílů vzduchu a 1 díl paliva.
U čtyřtaktního motoru se ten jeden díl paliva +-autobus spálí vpodstatě kompletně.
U dvoudobého se smísí s vyhořelým palivem, dojde k nedokonalému spálení a ,,vyfouknutí" zčásti nespálené směsi.
A z toho plyne nižší účinnost.Dvoutakt prostě nevyužije tolik energie paliva jako čtyřtakt.


jenomže energie paliva a jeho množství je sobě přímo úměrné takže to můžeš teoreticky takhle porovnat jak jsem to psal

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 08:40 | Nahoru | #62

VojtasDR>panove, tedka me napadlo, ze tu obejvujete neco, co uz je davno objevene... uci se to uz na zakladkach...
ucinost motoru
2T 20%
4T 30%
diesel 40%

odkaz:
http://ucivozs.sweb.cz/34.html
http://www.fyzika.we...k=5&title=Motory

a kdybyste neverili, tak si to vyguglujte a nedelejte tady novy teorie

E: sry za odkazy, neche se mi to predelavat


s tím souhlasim ale ve dvackách to tak neni třeba takovýho BMW R 1200 GS který žere cca lehce přes 5 litrů a má výkon 105 koní bych tý učinnosti věřil ale ne u 4T dvacek

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 09:21 | Nahoru | #63

PosMiros>VojtasDR>panove, tedka me napadlo, ze tu obejvujete neco, co uz je davno objevene... uci se to uz na zakladkach...
ucinost motoru
2T 20%
4T 30%
diesel 40%

odkaz:
http://ucivozs.sweb.cz/34.html
http://www.fyzika.we...k=5&title=Motory

a kdybyste neverili, tak si to vyguglujte a nedelejte tady novy teorie

E: sry za odkazy, neche se mi to predelavat
s tím souhlasim ale ve dvackách to tak neni třeba takovýho BMW R 1200 GS který žere cca lehce přes 5 litrů a má výkon 105 koní bych tý učinnosti věřil ale ne u 4T dvacek

je to tak i ve 125

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 10:49 | Nahoru | #64

Fajn-tom>PosMiros>VojtasDR>panove, tedka me napadlo, ze tu obejvujete neco, co uz je davno objevene... uci se to uz na zakladkach...
ucinost motoru
2T 20%
4T 30%
diesel 40%

odkaz:
http://ucivozs.sweb.cz/34.html
http://www.fyzika.we...k=5&title=Motory

a kdybyste neverili, tak si to vyguglujte a nedelejte tady novy teorie

E: sry za odkazy, neche se mi to predelavat
s tím souhlasim ale ve dvackách to tak neni třeba takovýho BMW R 1200 GS který žere cca lehce přes 5 litrů a má výkon 105 koní bych tý učinnosti věřil ale ne u 4T dvacek je to tak i ve 125


dvacky maj na svůj malý výkon kurwa velkou spotřebu takže ta účinnost tam nebude zdaleka taková

Naposledy editováno 22.08.2008 10:49:53

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 15:33 | Nahoru | #65

PosMiros>Bago>PosMiros>Fajn-tom>PosMiros>Bago>abcman>PosMiros>VojtasDR> to byde spíš tím že 4T 125 ludry bejvaj nevypočitatelný lol

Rika nekdo kdo ma 2T ludru lol

Na Míru kašli, on přemýšlí jen ve dvou taktech
jj s dvounásobnou účiností než ty
4T má větší účinnost ale to ty určitě výš, jen tu ze sebe nechceš dělat chytrého
ty se fatk tak blbej nebo to jen hraješ? 2T motor dělá vždy 2 věci najednou:
1. takt: Sání a komprese
2. takt: Expanze a výfuk
takže na to aby proběhly tyto procesy tak je potřeba 1 otáčka klikové hřídele narozdíl od 4T který potřebuje 2 otáčky... což při stejných otáčkách znamená 2krát větší účinnost

ještě si myslíš že je 4T učinější??? :o
4T motor byl odjakživa účinnější a nezmění na tom nic žádná tvá zcestná teorie
Účinnost je totiž odjakživa poměr výkon/příkonu.
Tzn jednoduše řečeno, s jakou účinností dovede motor převést energii paliva v energii pohybovou(otáčení kliky).2 taktní motor má odjakživa nedokonalé spalování a neshořelé palivo lítá vejfukem ven.Proto je míň účinnější.
u 4T výkon 11 KW spotřeba cca 3,5 litru
u 2T výkojn 22 KW spotřeba cca 6 litrů

co má větší účinost když si to spočteš???



6 litrů?ty si dobrej šolíchač :D 6 litrů mi to žere s 11 KW když to valim co to dá...22 KW ve dvoutaktu žere desítku kámo...teď už chápu proč si myslíš že 2T je učinnější...nevíš kolik ti to žere :D

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 15:43 | Nahoru | #66
vybooorne, uz zacina strelba do vlastnich rad !! lol

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 15:46 | Nahoru | #67

VojtasDR>vybooorne, uz zacina strelba do vlastnich rad !! lol


looool

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 16:23 | Nahoru | #68
PosMiros> Jak už zde padlo, 4T motory jsou účinější oproti 2T motorům, a to díky koncepci. Objem motoru na účinost rozhodně vliv nemá!

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 18:47 | Nahoru | #69
PosMiros> jezdi si s 2T motorkou na 22kW, ale těch 22kW je jen ve vysokých otáčkách takže by jsi furt musel jezdit někde kolem 10000 a pak si tohle udělej u 4T, jestli pojedeš s 2T pod osm litrů tak jsi borec, ale u 4T to nad 4 určitě nebude

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 22:41 | Nahoru | #70

kastrol>PosMiros>Bago>PosMiros>Fajn-tom>PosMiros>Bago>abcman>PosMiros>VojtasDR> to byde spíš tím že 4T 125 ludry bejvaj nevypočitatelný lol

Rika nekdo kdo ma 2T ludru lol

Na Míru kašli, on přemýšlí jen ve dvou taktech
jj s dvounásobnou účiností než ty
4T má větší účinnost ale to ty určitě výš, jen tu ze sebe nechceš dělat chytrého
ty se fatk tak blbej nebo to jen hraješ? 2T motor dělá vždy 2 věci najednou:
1. takt: Sání a komprese
2. takt: Expanze a výfuk
takže na to aby proběhly tyto procesy tak je potřeba 1 otáčka klikové hřídele narozdíl od 4T který potřebuje 2 otáčky... což při stejných otáčkách znamená 2krát větší účinnost

ještě si myslíš že je 4T učinější??? :o
4T motor byl odjakživa účinnější a nezmění na tom nic žádná tvá zcestná teorie
Účinnost je totiž odjakživa poměr výkon/příkonu.
Tzn jednoduše řečeno, s jakou účinností dovede motor převést energii paliva v energii pohybovou(otáčení kliky).2 taktní motor má odjakživa nedokonalé spalování a neshořelé palivo lítá vejfukem ven.Proto je míň účinnější.
u 4T výkon 11 KW spotřeba cca 3,5 litru
u 2T výkojn 22 KW spotřeba cca 6 litrů

co má větší účinost když si to spočteš???

6 litrů?ty si dobrej šolíchač :D 6 litrů mi to žere s 11 KW když to valim co to dá...22 KW ve dvoutaktu žere desítku kámo...teď už chápu proč si myslíš že 2T je učinnější...nevíš kolik ti to žere :D

taky co máš za moto? a kde jezdíš voe při největší pile kdy mám plyn furt nadoraz se přes 5,5 nedostanu

Naposledy editováno 22.08.2008 22:42:01

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 22:43 | Nahoru | #71

Adam23>PosMiros> Jak už zde padlo, 4T motory jsou účinější oproti 2T motorům, a to díky koncepci. Objem motoru na účinost rozhodně vliv nemá!

myslíš že každej 4T motor má stejnou učinnost?

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 22:44 | Nahoru | #72

Fajn-tom>PosMiros> jezdi si s 2T motorkou na 22kW, ale těch 22kW je jen ve vysokých otáčkách takže by jsi furt musel jezdit někde kolem 10000 a pak si tohle udělej u 4T, jestli pojedeš s 2T pod osm litrů tak jsi borec, ale u 4T to nad 4 určitě nebude


nevim no já mám nejvýšší výkon v 7200 otáčkách což je určitě míń než u tvý 4T dvacky

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 22:51 | Nahoru | #73

PosMiros>Adam23>PosMiros> Jak už zde padlo, 4T motory jsou účinější oproti 2T motorům, a to díky koncepci. Objem motoru na účinost rozhodně vliv nemá! myslíš že každej 4T motor má stejnou učinnost?

jasný že nemá, záleží na přípravě směsi na druhu vstřikování, jestli je směs homogení nebo není poté záleží na tvaru spalovacího prostoru a je tam ještě hodně faktorů ale účinnost je větší než na 2T

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 22:53 | Nahoru | #74
PosMiros> a já se jsem se ještě nedostal nad 3l, a to i v obci jezdím kolem 8000 ot/min

Honda XR 125 L

22.8.2008 v 23:05 | Nahoru | #75

PosMiros>Fajn-tom>PosMiros> jezdi si s 2T motorkou na 22kW, ale těch 22kW je jen ve vysokých otáčkách takže by jsi furt musel jezdit někde kolem 10000 a pak si tohle udělej u 4T, jestli pojedeš s 2T pod osm litrů tak jsi borec, ale u 4T to nad 4 určitě nebude
nevim no já mám nejvýšší výkon v 7200 otáčkách což je určitě míń než u tvý 4T dvacky

a máš otevřeno?? :o

Honda XR 125 L

23.8.2008 v 18:50 | Nahoru | #76

Fajn-tom>PosMiros>Fajn-tom>PosMiros> jezdi si s 2T motorkou na 22kW, ale těch 22kW je jen ve vysokých otáčkách takže by jsi furt musel jezdit někde kolem 10000 a pak si tohle udělej u 4T, jestli pojedeš s 2T pod osm litrů tak jsi borec, ale u 4T to nad 4 určitě nebude
nevim no já mám nejvýšší výkon v 7200 otáčkách což je určitě míń než u tvý 4T dvackya máš otevřeno?? :o

mám motrku otevřenou a je to lehce nad hanicí otevření přívěry
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist