globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VTR - Filtróza K&N
 
13.8.2008 v 13:19
Vitajtě, kdo z vás měnil na VTR obyč. vzduchovej filtr za KN? Jde to jen přehodit, nebo musím i štelovat?

VTR - Filtróza K&N

13.8.2008 v 13:24 | Nahoru | #1
obecne by se to melo doladit kdyz se v motoru a v soustavach ktery maj vliv na jeho funkci hrabe... zalezi pak na tom jak hodne a jak kterej dil to "rozhodi" ... mam dojem ze u VTR myslim ze typek s nickem wazi tohle docela dost resil, ruzne koncovky, filtry, tryskoval karbece.. mel docela podrobnej popis (na svych strankach) uprav a oprav a nastaveni a zmeny delali docela velke vykyvy ve vykonu a spotrebe

VTR - Filtróza K&N

13.8.2008 v 13:27 | Nahoru | #2
karbec = přetryskovat (Dynojet)
stříkačka = si to přebere (ideálně ale přidat PC + novou mapu na brzdě)

Jinak u VTRka je to celkem na té spotřebě lol

VTR - Filtróza K&N

13.8.2008 v 14:14 | Nahoru | #3
assassin>
wazi.borec.cz/

VTR - Filtróza K&N

13.8.2008 v 14:18 | Nahoru | #4
Doladit je to u VTR potreba. Samotna vymena te zrejme dost nemile prekvapi.

VTR - Filtróza K&N

13.8.2008 v 14:48 | Nahoru | #5
Určitě doladit. Já jsem dal jen filtr a dusilo se to, tak jsem dal ladáky a furt to samý.. Nakonec jsem nechal laďáky a filtr mám v šuplíku, jelikož nemá nikdo čas mi to poštelovat. Myslím že dynojet není nutnej, ale poštelovat to bude chtít určitě.

VTR - Filtróza K&N

13.8.2008 v 14:54 | Nahoru | #6
i kolikrát blbý laďáky musíš štelovat...n tofle je VTRka náchylná

VTR - Filtróza K&N

13.8.2008 v 15:11 | Nahoru | #7
Super ohlas, díkec všem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist