paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Xt 600 - dr 350
 
21.5.2007 v 21:42
zdravim. zachvilu idem robit vodicak (do 25kw) a neviem sa rozhodnut. xt sa mi viac pozdava (je krajsia a ma aj po p... zvuk) akurat ze je trocha tazsia a ma vykon nad 25. ale zase jazdit az po takych nejakych tazkych terenoch nebudem a mam 185 cm, 75 kg takze by som ju mal zvladnut. nejake male skusenosti uz asi mam...od 8 rokoch na pekaci a pred dvomi rokmi oco kupil simsona.

ps: mate niekto skusenosti so skrtenim xt? dalo by sa to vybavit iba papierovo keby som dal technikovi nejaku tisicku do vacku :D pripadne dokazal by som ju doma odskrtit? a keby ma nahodou fizli zastavili a bolo by im nejake povedome ze sestovecka s 25 tak mohli by mi daco urobit...napriklad dat skontrolovat moto ci ma fakt tych 25 a pod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xt 600 - dr 350

22.5.2007 v 08:28 | Nahoru | #1
shagrath>Pokud nechceš lítat v terenu tak spíš to XT.

Jinak s tím škrcením, asi se to nějak udělat dá....Nejlepší je sehnat co má v papírech 25kw. Pokud to pak odškrtíš tak se nic neděje protože co je psáno to je dáno :thmubup: . Na druhou stranu drka je do 25kw a jede taky pěkně jenom ve vyšších rychlostech už ztrácí. Ale pokud seš trochu kutil tak se u DR 350 dá zvětšit objem až na 440 plus výfuk a svody. A máš lehoučkou motorku s výkon stejným asi jako XT600. Tahle varianta mě přijde docela zajímává už jen proto že za to nedáš majland. :thmubup:

(reakce na) Xt 600 - dr 350

22.5.2007 v 17:52 | Nahoru | #2
Ryen-Te>ja velmi kutil nesom skor otec. ale to by nebolo odveci si tak prilepsit :D . nemohol by si este viac o tom popisat (ze co vsetko na to potrebujem a pod.) a ze kolko by to asi stalo?

a kebyze chcem skrtit tu yamahu tak to by slo iba v yamaha servise ??? a ako to funguje...to mi iba napisu nejake potvrdenie s ktorym staci zajst na policiu ??? napiste pls ktory ste uz tak robili a mate skusenosti.

ps: ta DRka ma el. starter??? a to vzdusne chladenie co ma staci chladit? dufam ze to netreba na nej kazdu hodinu stat jak na simsone

1 reakcí na tento příspěvek Xt 600 - dr 350

22.5.2007 v 18:09 | Nahoru | #3
Pokud je v papírech XTčko odškrcený, tak už ti ho nikdo na 25kW neseškrtí, toť oficiální stanovisko Yamaha Motor Czech...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xt 600 - dr 350

22.5.2007 v 18:19 | Nahoru | #4
Carlos_XT600>takze jedina sanca zohnat skrtenu je ze ju uz taku od niekoho kupim ale to je malo pravdepodobne lebo takych vela nie je takze DR vyhrava :)

Xt 600 - dr 350

31.5.2007 v 22:36 | Nahoru | #5
Mužu te ujistit, že se Dr uchladí, DR není simson :D pred nedavnem jsem si Drko koupil a zatim plná spokojenost, takova noumalni nenarocna motojka, ktera když se za ni vezme tak i celkem jede :)

(reakce na) Xt 600 - dr 350

31.5.2007 v 22:45 | Nahoru | #6
shagrath> Souhlasím se Skrusem, DR se v klidu uchladí, uhnal jsem ji jenom jednou...hodinu v kuse dostávala kouř na trati ve 30 stupních, pak už trochu protestovala, nechal jsem 20 min. odpočinout a jelo se dál. Jinak DR se dělalo se strartérem - verze SE nebo jenom s nakopávačkou, verze S, tam se to pak ještě lišilo manuálním nebo automatickým dekompresorem. Ale můžu tě uklidnit, když je dobře seřízená, nakopávačkou ji nakopneš i bez dekompresoru na 2. až 5. šlápnutí, chce to jen grif. Já mám na své kit 385 ccm a laďák a jede to pěkně, na trati mě kamarád s 2-T 250 samozřejmě předjede, ale v lese mu zase dám já. Navíc, DR vydrží neskutečný zacházení, XT bude podle mě přeci jen trochu choulostivější. Tak a dost chvalozpěvů :D.

Xt 600 - dr 350

5.6.2007 v 15:16 | Nahoru | #7
Šel bych do DR 350, pokud chceš blbnout někde v lese.Mam XT 600 je to držák a neni to zrovna citlivka na zacházení ale je to děsnej krumpáč, takže do lesa na nějaký strmý výjezdy nebo kličkování mezi stromama to moc neni je to dost těžký, ale jinak na XT nedám dopustit spolehlivá motorka.Občas s tim do lesa teda vyrazim, ale pak sem udřenej jak bulhar :D

(reakce na) Xt 600 - dr 350

5.6.2007 v 16:12 | Nahoru | #8
shagrath>
Kontrolovat na silnici se to v podstatě nedá, a není to ani nic divného, jsou daleko větší mašiny a jsou seškrcené. Ale na technické by ti to mohli dát na brzdu a to by si mohl bejt v řiti. Musíš tu technickou nějak ošéfovat pokud si nejseš 100% jistej. Osobně bych šel do toho 600kila ta třinda ti nebude zachvilku stačit. :|

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xt 600 - dr 350

13.6.2007 v 18:05 | Nahoru | #9
sinner>keby mi 350ka prestala stacit tak drko ma tu vyhodu ze sa da prerobit na 440ku a potom uz ma vykon priblizne jak xt+je este ovela lahsia. takze s tym by problem nemal byt
Martin Holík>a aky tam je vlastne rozdiel medzi tymi dekompresormi (medzi automatickym a manualnym) a ako to funguje.

Xt 600 - dr 350

13.6.2007 v 19:43 | Nahoru | #10
shagrath>měl jsem DR 350 S 1990 - bez startéru a nemůžu říct křivého slova, jede velice dobře, motor tahá dost od spoda, když se dá laďáček a tryska do karbecu tak jede jak civá, je o 70 kg lehčí než XT, takže po polazení, které je v tomhle případě dost levné je asi poměr váha výkon příznivější. Startovala krásně, za tepla i za studena 90% na první sešlápnutí. DR doporučuju a tady jsou jedny pěkné stránky kde si uděláš představu o cenách náhradních dílů a tuningu. Taky je důležité ji koupit v origo stavu a ne předělanou na cros.

www.motogelnar.cz/dr350.htm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xt 600 - dr 350

13.6.2007 v 20:22 | Nahoru | #11
ej kazdy pise same chvali na tuto motorku takze asi na tom nieco bude :)

dawka>mne sa velmi nezda ze by prerobenie na 440 bolo dajake lacne...vybrus, piest a koleno to by nebol problem, ale karburator stoji skoro 10000sk

(reakce na) Xt 600 - dr 350

13.6.2007 v 21:41 | Nahoru | #12
shagrath>no taky záleží kam až se zvyšováním výkonu jít, s vyšším výkonem rapidně klesá životnost motoru, myslím že tryska karburátoru + laďěná koncovka (+vzduch filtr) je tak akorát, zvýšení výkonu a krouťáku bude dost znát a motoru to nebude vůbec vadit. než předělávat na 440, tak to si rači něco v tehle kubatuře rovnou koupit nebo
dr-z 400. Je to ale věc názoru

(reakce na) Xt 600 - dr 350

14.6.2007 v 18:41 | Nahoru | #13
shagrath> rozdíl je vlastně jen v tom, že máš o páčku navíc na řidítkách, tím, že je to 4-takt a šlapáním proti kompresi motoru by jsi se hrozně nadřel, tak otevřeš dekompresorem výfuk. ventil, prvním šlápnutím dostaneš píst do horní úvratě a druhým švihem natočíš motor, a když to nevyjde, tak znovu :mad:. Když máš automat, tak jenom šlapeš. Ale manuálu se neboj, za chvilku si zvykneš a ani ti to nepřijde, navíc se to docela hodí a navíc se to jenom těžko pokazí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xt 600 - dr 350

14.6.2007 v 22:15 | Nahoru | #14
dawka>a kde by sa dali tie veci zohnat? (tryska...)
Martin Holík>uz chapem...dik

(reakce na) Xt 600 - dr 350

16.6.2007 v 11:58 | Nahoru | #15
shagrath>ta tryska se asi objednává přímo u suzuki a stojí asi kolem 200 kč, koncovku výfuku si už asi vybereš sám nějakou
ten motogelnar taky posílá vše na dobírku

1 reakcí na tento příspěvek Xt 600 - dr 350

16.6.2007 v 12:04 | Nahoru | #16
Dr 350 je o 70kg lehci nez XT? proc si potom vsichni kupuji ostre WRka nebo EXCcka, kdyz vic jak 15 let stare DRko vazi jeste min?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xt 600 - dr 350

16.6.2007 v 12:12 | Nahoru | #17
yeuop>Protože mají víc koní, lepší odpružení a modernější Look. To jsem si nemyslel že by si na tohle nepřišel vysokoškoláku. A jinak to drko má taky kolem 120kg. Záleží na verzích starterovka má kolem 130kg

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Xt 600 - dr 350

16.6.2007 v 15:11 | Nahoru | #18
Ryen-Te> nekdo tam napsal, ze DR vazi o 70 kg min nez XT.. vim, kolik vazi XT.. ale DRko teda nejakych 90-100kg fakt nema :lol:
takze tvuj prispevek jsem nepochopil

(reakce na) Xt 600 - dr 350

16.6.2007 v 19:44 | Nahoru | #19
dawka>a ten vzduchovy filter co si spominal tak s nim co? tiez treba kupit nejaky novy?

(reakce na) Xt 600 - dr 350

16.6.2007 v 23:25 | Nahoru | #20
yeuop>Psal si o těch WRkách a EXCéčkách že nechápeš proč se kupují...napsal jsem ti proč...relativní udaj o rozdílný hmotnosti mě nezajímá :) jinak těch 70kg je trochu přitažený za vlasy (tvoje)

Xt 600 - dr 350

17.6.2007 v 09:31 | Nahoru | #21
možná jsem to s těma 70 kilama trochu přehnal :/ , takže ten rozdíl je 46 kilo u verze bez startéru. Vzduchový filtr jsem měl origo ale možná že nějaká firma vyrábí otevřenější. Taky je asi výhoda, že všechny ročníky mají už kotouče na obou kolech.
XT bude ale asi taky dobrá motorka (abych neurazil), ale o ni musí napsat někdo kdojí má nebo měl :thmubup:
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist