Téma: Dnes jsem NÁM zachránil život

11.8.2008 v 00:13
Jedu si takhle od Nečína na Sedlčany, pěkná nová silnice, pěkné počasí. Přijíždím k Sedlčanům dlouhá rovinka mírně do kopce a nahoře táhlá zatáčka doleva. V mém pruhu nikde nikdo, do zatáčky nebylo moc vidět a v proti směru pár osobáků. V zatáčce je plná čára. Blesklo mi hlavou pozor aby ty plechovky někdo nepředjížděl, zaklapl jsem plyn a nasměroval se ke krajnici. Uprostřed zatáčky proti mě vyletí motorka, v mém pruhu za plnou čárou a cca 1 m od krajnice na mé straně. Šel jsem na brzdy a tím to vyšlo, frajer se stihl zařadit zpět. Bylo to 10.8. 2008 v cca 14:30 h. Byl to street s červenou nádrží a široká řídítka (víc jsem nestih). Doufám, že sem chodíš a že si to přečteš .

11.8.2008 v 00:17 | Nahoru | #1

11.8.2008 v 00:35 | Nahoru | #2
Bago> Jdi spát miminko tobě to dojde tak za 10 až 15 let pokud přežiješ

11.8.2008 v 00:37 | Nahoru | #3

Biker.1>Bago> Jdi spát miminko tobě to dojde tak za 10 až 15 let pokud přežiješ

No to doufám!Jako v obojí!

11.8.2008 v 00:45 | Nahoru | #4

11.8.2008 v 00:55 | Nahoru | #5
to se mi stava bohuzel bezne, dneska treba 2x.. a nejen motorky ale i plechovky v protismeru na horizontu.. .(

11.8.2008 v 00:57 | Nahoru | #6
Karakter.

11.8.2008 v 01:13 | Nahoru | #7
snoopy_mk> JJ plechovka přišla asi po hodině jízdy směrem na Milevsko, on nepředjížděl jen si střihnul zatáčku Nějak poslední dobou nechápu

11.8.2008 v 02:29 | Nahoru | #8
Jj.. na tohle myslim snad v kazdy levotocivy zatacce, kdy mi jedou auta/kamion do protismeru - ze tam bude kreten, ktery predjizdi (bohuzel reflex po stejne zkusenosti)

11.8.2008 v 08:44 | Nahoru | #9
copak když si ji střihne motorkář,a nic se nestane tak řeknu dobře.Ale prdel e maník v práci cca 30 let,moralista jak svině,jak by ty motorkáře likvidoval,jak neuměj jezdit.A pak ho potkám v protisměru v lesejčku kde není vidět za žádnou zatáčku.To ja pak v práci sranda.On je takovej málo labilní.....

11.8.2008 v 08:49 | Nahoru | #10
na silnici je to jako v loterii at jedes na cemkoli v čemkoli a nebo třeba pěšky
už jsem se rozhodl....snížim procento nebezpečí...jdu do krosky

11.8.2008 v 09:26 | Nahoru | #11

To já jsem svého času (už je to pár let) měl rád Yoplait ze Slušovic. ALe pak se mi začalo stávat, že jogurt byl normálně plesnivý, přestože podle data měl být čerstvý. Tož jsem jim tam napsal zdvořilý dopis, abych je na to upozornil. Ani se neobtěžovali odpovědět, čímž přišli o zákazníka...

11.8.2008 v 10:19 | Nahoru | #12

Repulsion>Bago>Dnes jsem k snídani měl jogurt Activia, broskvovou příchuť.Byla prošlá, i přesto, že datum spotřeby měla až do pátku.Doufám, že sem chodí někdo od Danone a přečte si to

to je muselo mrzet lol

11.8.2008 v 10:20 | Nahoru | #13

Biker.1>Bago> Ta fotka z terénu je z Kosmonos? Kdysi jsem jezdil na té trati motokros. No a pokud chceš přežít, tak si na můj příspěvek vzpomeň až se budeš řítit do nepřehledné zatáčky

Bohužel, Kosmonosská motokrosová trať je už dávno zarostlá.Jen pár cyklistů(extrémních) si tam postavilo trať na sjezd.Tahle foto je z Michalovic(asi 3km od Kosmonos).
Do nepřehledných zatáček se zásadně neřítím, protože jsou nepřehledné.Mě nedělá problém zpomalit.