Já za legendu považuji GSX - R jelikož se dělá již od roku 1985 do dnešní doby a to i ve stále stejném objemu (750)
wendigo>Orgovany> Legendární motocykl podle mě musí splňovat tyhle kritéria:
1) Jeho uvedení na trh by mělo vzbudit rozruch a měl by se stát etalonem
ve své třídě, měl by například definovat pojem "hypersportovní
motocykl" a dosahovat rychlosti do té doby nevídané.
2) Jeho design, výkon a název by se měl stát kultovním a je
dobře znám i nemotorkářské veřejnosti.
3) Je nadmíru oblíben v určitých sportovních disciplínách
(např.dragrace) a mezi tunery, kteří ho upravují podle svého
vkusu a požadavků na jednostopé drtiče asfaltu.
4) Už radši držím hubu, nebo budu za egomaséra
no to si vystihl přesně.Tohle splňuje NINJA family a DucDuc 916
CBR
R1
GSX-R
ZXR
Tohle jsou kulty. Motorky, které zná snad každý. Tyto motockyly určují veškeré trendy. Ostaní motocykly jen "přežívají" ve stínu těchto modelů. Každá značka a každý model má něco do sebe. Žádný není nejlepší, ale ani nejhorší.
Naposledy editováno 11.08.2008 15:35:07
Honziss>Stroje, které je možno takto sronávat jsou:
CBR
R1
GSX-R
ZXR
Tohle jsou kulty. Motorky, které zná snad každý. Tyto motockyly určují veškeré trendy. Ostaní motocykly jen "přežívají" ve stínu těchto modelů. Každá značka a každý model má něco do sebe. Žádný není nejlepší, ale ani nejhorší.
Ještě bych dodal Hondu SP 1/2
RC 30/45
Ale taková 600 RR to je brus jak má být .
Podle mě legenda musí mít za sebou závodní minulost, bike postavenej bez kompromisů, aby vyhrával Superbiky.. A takových motorek maj japonci víc:
Od Hondy RVF RC30/45 a hlavně SP-1,SP-2
Od Kawasaki jedině ZXR750, ZX-7RR (to bylo hodně nadčasový, Scott Russell na ni vítězil, už to je nějakých 15let!!)
Od Suzuki je to jasný ...GSXR750
Od Yamahy mě napadá asi R7 anebo poslední dobou R1
Řada CBR je dost všední (nejsem zaujatej, taky jsem na nich jezdil), motorky postavený s kompromisama...
S tim souhlasim,az na to,ze ji nemusi znat sirsi verejnost!! Prave ze by mela,teprve potom je to legenda ne?? Tak jako Ford Mustang nebo Karel Gott
Takze muj nazor by byl:
R1
GSX-R 750
FAROS
Ninja je snad jen nejlegendarnejsi oznaceni modelovy rady,ale ze bych si hned jako legendu nejakou vybavil,to teda ne :\
Bubak z Nemecka>PremeT> ...v roce 1975 to Honda predstavila jako sportovni stroj nove tridy, ktery tehdy nemel konkurenci. Ale to si nepamatuju ani ja, pac mi byly 3 roky. Na K1cce jsem se povozil - chtel jsem tohohle (dneska) veterana koupit - docela masakr.
Ahoj Bubo, vždyť ty ceny nejsou zase tak šílené XS ve špičkovém stavu není o moc levnější A když už tak CBX 1000!
Bubak z Nemecka>NickSlaughter> ... masakr jizda - 4V boxer, ne cena - GL 1000 K1 se da sehnat kolem 60ti tisic - pojizdne, ale zrale na renovaci.
... nojo 6tivalcove CBX, mi skapla slina az na zem ...
Málokdy se ale renovace vyplatí, to víš sám Většinou je lepší koupit velice zachovalý kus v původním stavu a je po starostech Ještě štěstí, že všechny peníze jdou do bydlení, jinak bych zase nakupoval vraky