Já za legendu považuji GSX - R jelikož se dělá již od roku 1985 do dnešní doby a to i ve stále stejném objemu (750)
Zoidberg>Já bych řekl RRko, v 92 to byla bomba která v historii nemá obdoby...
ale je to jen můj názor!
Nojo, ale RRko se dělalo až o 7 let později a navíc stále měnilo svůj objem až na stávajících 1000 kubíků. Kdežto GSX - R 750 si stále drží svou vytyčenou linii
Orgovany>Zoidberg>Já bych řekl RRko, v 92 to byla bomba která v historii nemá obdoby...
ale je to jen můj názor!
Nojo, ale RRko se dělalo až o 7 let později a navíc stále měnilo svůj objem až na stávajících 1000 kubíků. Kdežto GSX - R 750 si stále drží svou vytyčenou linii
Jako duvod proc by melo byt nejlegendarnejsi mi to prijde malo. Ty kawasaki s hadicema od vysavace bych dal na prvni spolu s hondou cbr 600.
MARDUK666>Samozřejmě že RC 30/45 známe, ale to jsou legendy bez diskuze, o nich tu vúbec nemusíme ani hlasovat - to už je dáno.A kdo třeba hlasuje pro absolutní špek : Honda NR 750 ???
tak to už jsou specialitky , ale když se na to zeptáš 10 motorkářů tak to nebude znát ani polovina z nich takže zas takové legendy to asi nebudou