tak mi nebudete verit co se mi dnes stalo. Prijel se jeden kupec a odbornik podivat na muj motocykl. Kupujicimu se libil podrobne si ho prohlednul v nicem nebyl problem, pak me pozadal jestli ho muzu nastartovat a jak kazdej, kdo ma K1 tak vi, ze pri otoceni klicku se ozyva natoceni privery vyfuku, skrticich klapek a cerpadla. Kupujici mi hned oznamil, ze motocykl je nejaky porouchany, ze to u jeho srada 750 r.v. 1997 tohle nedela. Rikam ze srad nema priveru a servomotorem ovladane skrtici klapy, ale vedl si svou, ze je to divny. Motocykl ma najeto skutecnych 26 000km-velice zachovaly a pravidelne servisovany. Pote se mu nezdalo, ze v TP neni napsany r.v. ze je to divny. Rikam ze se dnes pise prvni registrace kroutil hlavou a neveril. Pote mi rek, ze se mu to nezda a motocykl tudiz nechce. Neni to na pres drsku kdyz clovek vi, ze ma motorku ve vynikajicim stavu v kterem se velmi obtizne hleda. http://www.motoinze...87729-gsxr-1000.html
Jak že to je ?? Suzuki Ram-Air Direction ??
edit://
SRAD - Suzuki Ram Air Direct
Jak uvádí firma Suzuki, ram-air je konstruován tak, aby zvýšil výkon až o 5 koní. Čím rychleji motorka jede, tím se zvětšuje tlak vzduchu v přívodní trubici a zároven v airboxu.
Tento systém je navržen pro zásobení čerstvého a hlavně chladného vzduchu do airboxu pro karburátory (nebo pro sání u vstřikovacích jednotek).
Vzduch vstupuje otvory po stranách v přední části kapotáže a jde skrz vzduchovod do boxu se vzduchovým filtrem. Zvyšováním rychlosti roste i rychlost vzduchu a tlak na vzduchový filtr.
Naposledy editováno 07.08.2008 11:57:31
Dawe02>intolerant>petr z depa> nechci nic říkat ale můj SRAD to má.
Tak radsi nic nerikej, protoze jestli myslis toho z profilu (1996) tak ten ani jedno servo nema
Edit> aha uz jsi se opravil
no musel bejt pěknej p.... tohle fakt nechápu že si myslel že je rozbytej lol .
Je ale fakt že když jsem prodával NINJU tak se mi ozvali taky hustý střelcy, kdybych to tu vyprávěl tak se asi pochčijete-a to přinejmenším lol lol lol