globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka
 
5.8.2008 v 09:57
Ahoj bikeři,

už mnoho let se chci přidat mezi vás. Teď jsem konečně v situaci, kdy si to můžu dovolit a tak mimo mnoho dalších věcí vybírám svůj první stroj. Nejvíce se mi vždycky líbily velké nahatice. Proto jsem po mnoha a mnoha dnech strávených na internetu došel právě k tomuto motu. Rád bych se dožil i dalších motorek a vůbec mě to tady docela baví, proto bych chtěl znát váš názor. Líbí se mi motorky jako XJR1300, GSX1400 atd. Netroufám si ale na jejich výkony a Bulldog mi byl sympatický právě svým chopperáckým bublákem a nižším výkonem. I tak je to ale určitě motorka, která mě může pěkně potahat. Takže co vy na to? Můžu si tohle dovolit?

Co se týče skušeností, tak když si odmyslím pubertu na pionýru, sem tam něco půjčenýho a najeto opravdu spíš desítky než stovky kilometrů. Autoškola v 18 na Jawě 350.
Jinak je mi 27. Vím, že to není moc relevantní, ale autem jezdím 9 let v podstatě denně, najeto cca půl milionu. km. Bez nehody.

Koupil jsem si už myslím velmi slušnou výbavu, kůži, kvalitní přilbu..všechno. A teď na podzim nebo v zimě chci koupit motorku, na jaře nechat udělat nezbytnou údržbu a konečně vyjet. Nejsem střelec, motorku bych chtěl na cestování, první sezonu kolem komína a pak dál. Chci si jen užívat kochačky, volnost, pohodu..a taky vozit s sebou přítelkyni. Vím, že si nikdy v životě nekoupím supersport, neláká mě to. Poslední rok se pohybuji výhradně v autech (díky prái) s výkonem 250 - 500 koní. Takže řádit a stříkat adrenalin budu raději v autě, které je bezpečnější, často jsem na okruhu. Na motorce a v provozu opravdu ne. Druhý level bude spíš chopper.

Když tady každej tejden čtu, že se někdo už z vyjížďky nevrátil, přemýšlel jsem i o tom, že se na to raději vykašlu úplně. Ale jak říkám, je to můj sen a sny se mají plnit. Člověk by se pak musel bát i vyjít na ulici..Takže bát se nechci a respektu mám myslím dost.
Předchozí
1 2
Následující

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 10:11 | Nahoru | #1
Z vlastni zkusenosti ji muzu jenom doporucit. Prerchazel jsem na nej z CZ 175 a nemel jsem s tim vubec zadny problem. Ale i tak doporucuju se na nem pred koupi v klidu projet. A jeste pred tim mozna i na necem jehcim, aby jsi si motorky jako takovy znova osahal...

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 10:16 | Nahoru | #2
Urcite je to rozumnejsi, nez cbr600rr :) Na druhou stranu to ma dost kroutaku aby to nekde cloveku pri nakym zmatku nakopalo zadek.

Vybavu mas, neco najezdeno v provozu taky, takze to bude jen o masine a jizde na ni. Cekej krizovky a ze budes potrebovat stesti. Rozumnejsi by bylo zacit na starsim pullitru, a dat tomu rok a prezit si s nim prvni krizovky a az pak si vzit vytouzenou masinku. Ale jak se clovek zamiluje, stejne ti to nevymluvim. Buldog je krasnej.

Takze hlavne vofafrne, zvladnout se to da. Zacatky zvladnes, nejpruserovejsi je ta doba kdy si budes rikat ze uz ti to jde. Pak si na me vzpomen, dej si facku a uber ;)

Naposledy editováno 05.08.2008 10:17:26

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 10:36 | Nahoru | #3

Ozzy_>Urcite je to rozumnejsi, nez cbr600rr :) Na druhou stranu to ma dost kroutaku aby to nekde cloveku pri nakym zmatku nakopalo zadek.

Vybavu mas, neco najezdeno v provozu taky, takze to bude jen o masine a jizde na ni. Cekej krizovky a ze budes potrebovat stesti. Rozumnejsi by bylo zacit na starsim pullitru, a dat tomu rok a prezit si s nim prvni krizovky a az pak si vzit vytouzenou masinku. Ale jak se clovek zamiluje, stejne ti to nevymluvim. Buldog je krasnej.

Takze hlavne vofafrne, zvladnout se to da. Zacatky zvladnes, nejpruserovejsi je ta doba kdy si budes rikat ze uz ti to jde. Pak si na me vzpomen, dej si facku a uber ;)


Nedá se nesouhlasit, nejhorší je opravdu chvíle, kde si připadneš, že ti to všechno krásně jde.. a je lepší si tu facku dát sám, než ji dostat od silnice, nebo auta...

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 10:37 | Nahoru | #4
Než s tím vyrazíš do provozu tak se svez trochu po letišti/parkovišti. Zkus se naučit citlivě zacházet s plynem i při zatáčení! Sice je to pohodová motorka, ale díky objemu 1100ccm 2ma hrnkům a 85Nm to bude chtít trochu soustředění.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 12:39 | Nahoru | #5
Díky za názory. Každopádně mám v plánu zezáčátku jezdit jen sám, bez přítelkyně. Teprve až budu vědět, že tu motorku zvládám, tak ji nechám posadit za mě. Taky mám v plánu to seznamování nechat na nějaký večery na parkovištích a letišťátkách a vyzkoušet co si můžu dovolit. Jinak respekt opravdu maximální, to mi věřte. A jakmile ji trochu dostanu do ruky, chci absolvovat školu bezpečné jízdy na motorce, už mám na ni dokonce certifikát, který mi dala přítelka k narozeninám.
Ale vím, že krizovky čekaj všude. Každej den cestou do práce mě tak minimálně dvě auta ohrozí, nedají přednost atd. V autě ty situace zvládám poměrně bez problémů. Jsem zvyklej koukat se a předvídat. Ale občas když se takhle vyhýbám někomu, kdo mi nedá přednost a pošle mi to tam, si říkám, jak by to asi dopadlo, kdybych jel na motorce.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 12:59 | Nahoru | #6
Myslím, že budeš v poho, podle toho co píšeš nepatříš mezi frajery, co zbytečně machrujou a hned co dostanou řidičák, jsou mistry světa.. tak hodně kilometrů a radosti na silnicích

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 13:03 | Nahoru | #7
Dobra motorka, ikdyz trochu tezsi na zacatek. Podovozek je kvalitou vysoko nad motorem, skvele brzdi, ma nizko teziste a je velmi spolehliva. Negativum je, ze se na ni spatne schanej dily, protoze se jich moc neprodalo, takze bych pro jistotu doporucoval padaky.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 13:10 | Nahoru | #8
Ono se sice říká, že "motorka se kupuje srdcem", ale každý má to srdce jinde

Velké naháče jsou sice opravdu moc hezké stroje budící respekt, ale co si tak představuješ, že budeš nejvíc jezdit?

Velké a těžké motorky jsou dobré na cestování (u naháčů je tady ovšem negativum v podobě nulové ochrany proti větru). Jinak to víc žere, je to neohrabanější, má to delší brzdnou dráhu atd...

Na vyjížďky okolo komína či do města je lepší něco menšího.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 13:13 | Nahoru | #9
Aha..to s těma dílama beru na vědomí. No snad to nebude tak tragický. U mě se bude mít dobře. Auto mělo vždycky nejlepší péči, na tohle jsem puntičkář. Padáky každopádně, toho krásnýho motoru by bylo škoda. Už jsem se i smířil s tím, že prostě ležet někdy bude (a já s ní)..I když budu dělat všechno proto, aby se to nestalo. Proto ani teď nechci novou motorku, bylo by mi jí moc líto.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 13:22 | Nahoru | #10
Repulsion: Dík za názor. Tu motorku bych si chtěl pár let nechat a jak jsem psal, táhne mě spíš cestování. A to se bude odehrávat v nižších rychlostech. Jsem přesvědčený o tom, že ta motorka se mnou nikdy nezažije maximálku..věřte mi nebo ne, mě to fakt neláká. Až se dostanu po pár desítkách tisíc km do stavu, že si budu věřit, tak si rád užiju toho zátahu a do tý stovky se nechám vystřelit. Ale jezdit víc než 120 - 130 mě fakt netáhne. Jasně že někdy když k tomu bude příležitost a bude to relativně bezpečný si to asi člověk zkusí ze zvědavosti, ale není to pro mě rozhodující, kolik to pojede. Ale máš pravdu, že jsem přemýšlel i nad cesťákama. Třeba Deauville by nemusel být na začátek špatný..a pořád ho mám ještě ve výběru. Ale víc mě táhne naháč. A to spojení motoru z choppera a relativně dobrýho podvozku a brzd je mi moc sympatický..přesně můj vkus. A když už dneska není motorka dopravní prostředek ale nástroj relaxu a zábavy, spíš bych se klonil k tomu řídit se i vkusem, nejen praktičností. A že to fouká mi neva. Kolem těch 120 se to asi vydržet dá a aspoň mě to nebude ponoukat jet rychlejc.
Ale vím co jsi chtěl naznačit..díky.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 15:42 | Nahoru | #11
Buldog je kliďas Pokud se ti líbí a nechceš jezdit zrovna střelbu což ti motor s DragStara, jenž je v něm, neumožní tak do něj

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 15:51 | Nahoru | #12
na zacatek je to ok volba

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

5.8.2008 v 16:33 | Nahoru | #13
Děláte mi radost

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

6.8.2008 v 22:07 | Nahoru | #14
custod> Ahoj Custode, mám Bulldoga jako svou první mašinu, jezdím na ní rok a je skvělá. Doporučuji! Klidná, v případě potřeby dostatek výkonu, snadná údržba, krásný zvuk, ... Dnes jsem se na Yamaha dni v Brně projel na FZ1 Fazer a obávám se, že po roce na BT půjde z domu a přesedlám na Fazera. Bude to velmi, velmi těžké loučení .

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 12:33 | Nahoru | #15
Ahoj Alexi, díky za příspěvek. Já osobně si myslím, že mě výkonné čtyřválce nebudou přitahovat nikdy, ale chápu že člověk potřebuje mít vývoj a třeba mě to po roce dvou taky omrzí. Ale zatím pro mě bulldog bude mít myslím síly dost a dost a prostě se mi moc líbí koncepce té motorky. Každopádně moc přeju, aby na tebe byl i Fazer hodnej, i když to bude asi pořádná změna..
Pokud se budeš po sezóně s bulldogem loučit, určitě budu rád, když se ozveš..třeba se domluvíme..u mě by byl v dobrých rukou

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 13:15 | Nahoru | #16
custod> Ahoj Custode, bydlím na Vysočině, ale pracuji v Praze a tak denně dojíždím (autem). Někdy jedu i na BT. Budeš-li chtít, dám Ti vědět, až budu v Praze a můžeš ji omrknout. Kupoval jsem ji novou v Čechách a starám se o ní jako o vlastní .

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 13:59 | Nahoru | #17
Alexi díky za nabídku. Moc rád toho využiju. Já sice bydlím i pracuju v Praze ale jezdím pořád všude možně, D1 je můj denní chleba..tak bych se třeba mohl někdy zastavil i u tebe..anebo jak si navrhoval v Praze. Určitě se rád podívám a pokud chceš do příští sezóny vyrazit na Fazerovi, třeba se i nějak domluvíme Můj mail je custod(zavináč)seznam.cz, tak když tak další věci už pořešíme takto. Díky!

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 15:09 | Nahoru | #18
Ahoj,
blahopreju ke spravne volbe. Bulldog je festovne udelana motorka, neni zde videt nejaky nedotazeny detail jako u nekterych nizkorozpoctovych stroju. Taky proto byl asi ve sve dobe tak drahy. Mam ho 3 roky a nemam s nim vetsi problemy. Horsi je servis a nahradni dily,jak uz tady bylo zmineno. Je to nechutne drahe.
Me predevsim vyhovuje kardan, sice pridava tak 20 kg na vaze, ale ja uz od doby,kdy jsem mel 350/634,radsi volim motorku bez retezu. Po par kilometrech se na kardan da v pohode zvyknout. Pri beznem provozu spotreba 5 litru na 100, na dalnici pri 130-140 tak 6.5. Je dobre si dat vyssi tycky na zrcatka, v originalu jsou nizko,neni nic videt.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 21:28 | Nahoru | #19
ZMA: Ahoj, díky za příspěvek. Kardan je taky jeden z důvodů, proč se mi ta motorka tolik zamlouvá. Jezdil jsem roky na kole, hlavně sjezdy a čištění a mazaní řetězu jsem si užil až až a není to nic, co by mě naplňovalo pocitem štěstí. Plus si myslím, že na delších cestách to člověk ocení ještě víc, že se nemusí starat o řetěz. Nikdy jsem s ale motorku s kardanem neřídil..Píšeš, ze si na to človek rychle zvykne..já myslel, že ani žádný rozdíl nepoznám. Jaký je tedy rozdíl mezi jízdou na motorce s řetězem a s kardanem? Díky.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 21:39 | Nahoru | #20
Takze taky se pridam k hodnoceni bulldoga. myslim ze neni problem kroutak sice ma ale s citlivou rukou ti to prdel neutrhne a vzhledem k cestovce do 120 mas vetsinou v jakykoliv situaci rezervu at uz na zrychleni nebo na brzdeni.
vaha je subjektivni a jak dostanes grif do ruky na parkovani ak o nic nejde.za jizdy pocit vahy mizi a jde kam ho posles :)
takze ja rikam ano klidne si ho porid kdyztak se pak ozvi protoze asi taky budu prodavat :D ale sam si nejsem jistej :D mam dilema jestli nemit spis dve motorky ..:D

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 22:11 | Nahoru | #21
Naar: Díky. Koukám, že tuhle motorku všichni chválí, ale nejpozději po sezóně či dvou ho posílají dál. To je opravdu tak slabý, že přestane tak rychle bavit? Neptám se proto, že by mě to odrazovalo..teď na začátku spíš naopak, ale zajímá mě to. Co se týče váhy, nejsem zase úplný tintítko..185cm, něco přes 80kg, tak se s ním snad poperu. Spíš právě nechci nějakou superlehkou 125, protože bych pak sednul na velkou motorku a stejně bych byl na začátku. Sem tam si půjčím 200ccm pitbike od bratrance a to je fakt na hraní, s tím co pro mě představují motorky to nemá moc společného. Takže váha v pohodě..když už by mi to mělo spadnout při manimulaci na místě, to už mě nezabije..Důležitý je, že na většině motorek váha po rozjetí mizí. Jednou jsem si popojel asi 10km na Goldwingu a to je asi jediná vyjímka:) To už je vážně nářez a když člověk před zatáčkou moc zpomalí, tak do ní rovnou spadne:) Aspoň já měl ten pocit, ale já to neumím..takže věřím, že ti co s tím mají naježděno s tím nemají problém. Zase je fakt, že jak se člověk rozjede a dá tomu kusu železa nějakou rychlost, už to docela poslouchá..
No to jsem se zase rozkecal..sorry.
Díky za nabídku, určitě se ozvu až to bude úplně aktuální. A pokud by ses do té doby rozhodl prodat, dej prosím vědět na mail co je v příspěvku výše. Díky moc.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 22:32 | Nahoru | #22
mrkni sem:

můj názor tam je , je fakt že díky 500koní v autě asi budeš mít navrch ale ne tolik je to úpně něco jinýho (doufám že těch 500 bylo aspoň na zadní nápravu a bez těch ptákovin jako protiprokluz stabilizace a vůbec cokoli co kecá do řízení včetně abs)

já bych na to nesed , byl jsem vyvalenej z jawky 3,5. jestli máš řidičák a seš trošku otrlej , běž do bazecu a zkoušej jako že si ji koupíš a pa křekni tuhle ne tuhle tam tu si vemu (některý bazary zkouší něco ve stylu , můžeš se svézt až to zaplatíš - ty poslat rovnou do prdele)

zmiňuješ tu naháče , tak zkus horneta, fazera, to pojede že i 500koní v autě se ti bude zdát málo stejně s tím sekneš , alespoň to bude levnější a pak si koupáš to XJR
dvouválec a 85Nm je celkem slušnej nášup , má motorka má 79Nm a 79koní a te´d se mě na vyjížďce zvelda na výjezdu zezatáčky až to bylo nemilé , neboť následovala druhá na opačnou stranu - zvládl jsem to i bez hnědýho proužku , kdybych neměl skoro nic najetý na motorce jsem ve stráni a že se dvouválec (kolem litru) zvedne klidně na 3000ot jen přidáním plynu, u těch čtyřválcovejch 600 máš jistotu že dokud je neženeš nad 6000 není to divočák

jel jsem na S4Rs , 140 koní na zadním kole (má tam pár ptákovinek)ta potvora jezdí jen po zadním, jakýkoli hrbol a už si nesedne, výjezd ze zatáčky a už zase v luftě , horizont a zase v luftě, rozjezd za 1 a že nemáš přední kolo na zemi zjistíš až při řazení na dvojku kdy dostaneš prdu do řídítek od země, při řazení za dva zase , takže asi tak k těm papírovejm výkonům

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 22:35 | Nahoru | #23
no ja osobne spis uvazuju ze bych prikoupil enduro jinak sem premejslel na co bych z nej pripadne presed a zjstil sem ze by mi zustal kdybych koukal jen po silnici takze za me rikam neprodal bych ho kdybych se nezhlid v bahne.takze tolik k prodeji jinak je pravda ze buldog vzhledove slibuje neco co nemuze splnit.
a to bude u spousty lidi prave duvod k prodeji.

Naposledy editováno 07.08.2008 22:35:22

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 22:37 | Nahoru | #24
david 900ss hm asi si nejel na bullikoj co ? on sice ma 85 nm ale 62 koni a ver mi ze vim o cem mluvim ze da dost premlouvani nez zacne vyvadet jako monstry a jiny podobny nahace.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 22:49 | Nahoru | #25
NaaR> BT jsem fakt nezkoušel , nečekám divočinu jako ty zmiňovaný , ale jestli udělaj jen polovinu parády bude to stačit na kolínko ... atd

každej tu zatracuje chopery, jenže díky dlouhé stavbě se nezvedaj jako sporty a objem prostě maj a tak na rozjezd má ten motor i celá motorka co nabídnout a že pár "madmaxů" jsem potkal, rozjezd s předním kolem pár čísel nad silnicí , hrabající zadní kolo a sporty vedle toho jen panáčkují a nestačí, v zatáčkách se pak díví jak se ten choper dá vodit , když to člověk trošku zvládá. tím jsme chtěl říct že zas takový ořezávátko to není jak každej říká. co by potom byloa 125 . když zvládne 170km/h (2t 30ps)

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 22:50 | Nahoru | #26
David: Díky i za tvůj názor. I když jsem hned úplně nepochopil, jestli teda říkáš jo nebo ne Ale nakonec jsem pochopil..už je pozdě no, nemyslí mi to
Těch 500 koní co občas krotím je dost naštvanejch a samozřejmě že u takového auta lze vypínat i zapínat vše. Pohon samozřejmě na zadek. Některý věci vypnout na běžné silnici někomu kdo to fakt nemá v ruce bych opravdu nedoporučil = výlet do první švestky. Ale pokud člověk ví co a jak a může si dopřát luxus okruhu, je to úžasná zábava. Už jsem si pozávodil i pár motorek. Proti některým člověk vážně šanci nemá, ale šestistovky mi většinou koukaly beznadějně na záda. Ale o to tu nejde.
Spíš to, že mě šestistovky čtyřválce nějak ničím neoslovují. Je jasný, že člověk ale musí nejdřív myslet na to přežít a až pak teprve na nějaký oslovování. Každopádně máš pravdu v tom, že by to asi chtělo pár motorek vyzkoušet a nefixovat se na tu jednu. Třeba zjistím že na ten krouťák vážně zatím nemám cit a pokorně sednu na bandita nebo něco podobného. Díky.

Naposledy editováno 07.08.2008 23:00:21

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 22:57 | Nahoru | #27
NaaR: Chápu. A navíc ono to bahno je i bezpečnější. Málokdy ti tam někdo nedá přednost. Ale je to zase něco úplně jiného, třeba do toho někdy taky dospěju. Ostatně moje motorkářské sny se vyvíjejí. Ale celé to směřuju k tomu, že si jednou pořídím haryka..Road Kinga..ale během těch 20 let, než se k němu propracuju a adekvátně zestárnu..kdo ví:)

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 23:16 | Nahoru | #28
custod> já mám teď v autě 300koní , jenže pouze na předku (kontorla trakce funguje jen do 40km/h a ještě jen tak že abs lehce přibrzdí prokluzující kolo a těch 300poníků klidně urve obě a jde vypnout , tak taky věčně bejvá)
před tím 120 na zadku , jenže to klouzalo pouze na mokru, bílejch čárách a nebo na první 2 kvalty, ale o to tu nejde.

já si myslím že ten buldog je dost, sice nesvádí k rychlé jízdě, ale i tak je dost. když říkáš že jezdit s něčím kde je potřeba cit (proto jsem napsal že nemám rád elektriku co kecá do řízení) tak to zkus ale bacha však uvidí, na parkáču brkačka, 200 na dálnici leháro , jenže teď tam něco leží nebo stojí a co teď?
Navrhoval jsi tu to XJR proto jsem se poohlíd po naháčích se 4 válcem a ten hornet , či fazer má 100 koní , nemá kapotu tak tě to tolik nesvádí a myslím že jsou zábavné dost , jinak by tolik nejezdili. Mě teda více sedí ty dvouválce který se pode mnou melou jako divokej bejk. tak třebas to SV650

jsou i lidi co začali na litrech , většina z nich (co má aspoň trošku rozumu) teď tvrdí že by podobnou ptákovinu neudělali a to začínali na litrech co měli 130koní a ne ty výkony co dnes.

když si troufáš na BT můžeš to zkusit , ale já bych do toho nešel , tam nejsou ty ukecaný komputery co zasáhnou než se něco stane jako v autech. Je fakt rozdíl řídit rychlý auto a rychlou motorku a když vezmeš v potaz koně na kilo a akceleraci je to někde jinde, spolu s úplně jinými návyky jízdy. u těch dvouválců je právě takovej hrubej projev motoru nejen při akceleraci ale i při deceleraci. když pomyslím jak jsem ze začátku na SSku čučel jak snadno jde zablokovat zadní kolo před zatáčkou a to jsem byl celkem slušně vyježděnej na monsteru 600. dokud jsem jen brblal , bylo to stejný , jenže pak jsem předjířděl traktor a ehle po zadním, pak brždění do zatáčky a hups to lítá ze strany na stranu (měl jsme na SSku už 2 000 , před tím toho M600 , před tím jawy a MZty)přidal jsem plyn a prostě to tam poslal) BT určitě není taková doivočina ale ořezávatkjo to taky není. jak jsme psal chce to zkusit , jenže najít někoho kdo půjčí svýho mazla člověku co nejezdí moc nebude , a bazary u nás fungují tak že se snaží za každou cenu prodat hujdu co před tím polepili (potkal jsem dost zajímavejch závad , jako upadlé řídítko při 200km/h , samo že to s plynem a přední brzdou)
zkus mrknout a sám musíš vědět co tak zvládneš , 500 ne to by tě nebavilo ale těch 600 naháč kolem 100 koní to bude tak akorát , nezáludný a i tak ti připraví nějakou horkou chvilku kdy budeš na krajnici oddychovat a lopatou přehazovat adrenalin kousek stranou

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 23:37 | Nahoru | #29
David:
120 koní v autě je nákupní taška ať to má náhon kde chce. Dá se s tím užít zábava, ale je to teprve první level. Něco jiného je pokud je ten výkon v něčem, co má 500kg..ale to už není tak běžné. 300 je tak akorát na běžný ježdění a mít něco v rezervě. Ten náhon na předek to ale deklasuje na rodinné cestování. Pokud zábava, tak v tom smyslu jezdit čistou stopu a na mezi adheze. 500 kobyl a zadek už začíná opravdová sranda. Powerslidy, kouř od gum v každé zatáčce, plynem se dá odřídit všechno. Není to tak účinné, ale huba od ucha k uchu ještě druhej den je dobrá odměna. Ale to fakt odbočujem.
Diky, tvoje rady určitě promyslím. Zásadní bude se na tom svézt. Určitě si nekoupím motorku, která mi na prvních pár metrech ukáže, že řídí ona mě. Fakt nejsem blázen. Začít na litru co má 150 kobyl by mě nenapadlo ani pod drogama. Spousta lidí tady psalo, že je to klidná motorka a docela mě překvapilo, že na ní i hodně lidí začínalo, nebo přecházelo z něčeho, co motorka ani pořádně není. Mě zase právě příjde, že těch 100 koní horneta je na mě moc. Ale chápu, že to není jen o koních ale úplně rozdílných charakterech dvouválu a čtyřválu. Mě přitahují přece jen dvouvály víc, ale pokud poznám že na to nemám, raději si nechám zajít chuť. Prostě to musím zkusit, to se asi popsat nedá. Bohužel máš pravdu v tom, že mi to asi těžko někdo půjčí:( Mám pár známých motorkářů co by půjčili, ale to je samej blackbird a podobně.
Jinak v bazaru mě nikdo neuvidí. Buď si koupím motorku od majitele, nebo si ji přivezu (nebo nechám přivézt třeba přes nahace.cz). O českých bazarech vím svoje, a mám s nima dost zkušeností na to, abych si tam nekoupil ani kolo.

Yamaha BT1100 Bulldog - pro začátečníka

7.8.2008 v 23:50 | Nahoru | #30
tak to nahatý SV , mě se SV taky líbí a takový nahatý SV v černé barvě je velice zajímavá alternativa.
to poměřování motorek je dos relativní - když to člověk vztáhne k tomu litru , je to mopéd , když ke 125 je to raketa , když k 600 (100koní) bude to skoro stejný vůči předchozím srovnání , ten BT pojede rozhodně líp a bude právě hrubší neomalenější. no a když t očlověk vztáhne k tvým zkušenostem , jakožto víš sám co máš za sebou a jak jsi se s tím popasoval.

tak nakup dobře a ať nám nepíšeš z nemocnice (i saniťák na R1 zůstal pod svodidly , cca 30 let , a ani motorkáři co je vozil ho nepřibrzdili)
když jsem začínal na M600 dostal jsem radu: "až si budeš myslet že to umíš seskoč, nameleš si hubu míň než když pojedeš dál" (ty ostatní byly prakticky totožné , jen vztažené ke km , taková první meta na lokýtek je 1000km , pak 5000km - což odpovídá mám ot v ruce - ta druhá už to umím)

tak se měj a mysli n to že nad zemí tě drží nějakej potroblej fyzikální zákon , myslím, že se páni učení i párkráte sekli - země střed vesmíru, placka
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist