Téma: Průzkum trhu
 
4.8.2008 v 22:28
Představte si, že máte na motorce drahou koncovku výfuku.... Kolik by jste byli ochotni dát za takovýhle protektor?:)






Anketa:
Do pětistovky
33%
20
max 750,-Kč
25%
15
max 1000,-Kč
39%
24
max 1250,-Kč
2%
1
max 1500,-Kč
2%
1
Předchozí
1 2
Následující

Průzkum trhu

4.8.2008 v 22:32 | Nahoru | #1
Asi ten litr.

Průzkum trhu

4.8.2008 v 22:34 | Nahoru | #2
Když už mám na drahej výfuk tak proč si nekoupit drahej padák já bych si ale nic tak drahého nekoupil.Za mě max. 750,- a za toho co koupí drahej výfuk nad litr.

Průzkum trhu

4.8.2008 v 22:35 | Nahoru | #3
to si vyrobím... dík za nápad

Průzkum trhu

4.8.2008 v 22:36 | Nahoru | #4
Sice mám pod sedlem ale asi ten litr když už

Průzkum trhu

4.8.2008 v 22:42 | Nahoru | #5
já bych to viděl na 750

Průzkum trhu

4.8.2008 v 22:46 | Nahoru | #6
litr je strop asi
ochrání to?máš nějakou fotku po bouračce?

Průzkum trhu

5.8.2008 v 06:39 | Nahoru | #7
Asi maximálně litr . Neprorazí ten kluzák při pádu ten karbonovej plášť ? Je to přece jenom malá plocha na plechu co se ohne :\

Průzkum trhu

5.8.2008 v 06:49 | Nahoru | #8
Mam pod sedlem kamo

Průzkum trhu

5.8.2008 v 07:01 | Nahoru | #9

jirik750>litr je strop asi
ochrání to?máš nějakou fotku po bouračce?



troufám si říct že ne... je to spíš na to abys na okruhu neorval při koleni výfuk

Průzkum trhu

5.8.2008 v 07:45 | Nahoru | #10
Peppi-VFR> není zač..

Průzkum trhu

5.8.2008 v 07:47 | Nahoru | #11
s účinností to podle mně asi bude OK..,na výfuku neleží taková váha, šrouby to udrží...kua kdybych měl výfuk na boku tak to hned vyzkouším cíleně na letišti.....přehnat náklon doprava, sáhnout po brzdě a je to:)

Průzkum trhu

5.8.2008 v 07:49 | Nahoru | #12
nápad dobrý ale ne na všechny moto se to esteticky hodí. Ale jinak dík za nápad, určo to tu někdo ocení ;)

Průzkum trhu

5.8.2008 v 07:50 | Nahoru | #13
s tím se už laborovalo, ale žádnej materiál moc nevydrží .. co je ten třecí matroš?? dural, silon??

edit: nechci rejpat, ale jinak je to špatně namontovaný
mělo by to být víc dole, lauf se vždy odře na spodní straně

Naposledy editováno 05.08.2008 07:52:28

Průzkum trhu

5.8.2008 v 08:34 | Nahoru | #14
ani korunu, při pádu se to ohne a udělá díru do výfuku a škoda je stejná, ne li horší. Něco jako padák před víkem alternátoru co ? Ale Baruš to tam určitě necej, aspoň bude mít s čím machrovat

Průzkum trhu

5.8.2008 v 08:35 | Nahoru | #15
já mám obavy, že to má dost velkou páku na to, aby ta objímka padáku zrasila rouru... a pokud ne a ten padák se ohne, tak projde tou koncovkou tak jako tak... No, nevím.
Nicméně padáky na výfuk bych asi ocenil, padáků není nikdy dost lol

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:00 | Nahoru | #16
no...vypadá to, že to budu muset uměle vyzkoušet abych umlčel remcálky:)

díru do výfuku to neudělá, tím jsem si jistý...ten nosič je z trojky nerezi, to se jen tak neohne, navic celý výfuk není uložený natolik pevně, aby to bylo tvrdé na tvrdé. To s tím vymáčknutím trubky svodu je nesmysl.

považuju to za funkční, nebudu to tady víc obhajovat, počkám si na první crashtest:)

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:05 | Nahoru | #17
jj počkej na crash, ale při pořádným se lámou rámy, praskají motory, viděl jsem i na ZX10 rozloženou kyvku jako před svařováním, prostě na díly, trojka nerez........nevím
mě přijde že by byla vhodnější nějaká konstrukce mimo výfuk a ne jeho součástí, při pádu to půjde celý do kytek, ale držím palec

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:06 | Nahoru | #18
Asi bych to vyřešil tak, že by ten protektor byl od objímky na svodu rovně, tak jako na rámu, takhle nevím jestli vydrží. I když by to asi vypadalo hůř.

Naposledy editováno 05.08.2008 10:07:13

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:06 | Nahoru | #19
Máš můj obdiv, jak furt něco vymýšlíš

Funkci si určitě vyzkoušíš, já bych na Tvém místě ještě doladil estetickou stránku věci - když si někdo koupí drahou načančanou koncovku, nepřilepí si na to nějaký "hyzdič".

Ovšem je mi jasné, důležitá je i cena, aby to bylo prodejné....

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:06 | Nahoru | #20
ani hovno pičovyny tam budu montovat ste jebly lol

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:26 | Nahoru | #21
do litru. Chtělo by to možná nějakou "podložku", co by dosedla na vejfuk v případě ohnutí. Něco, co se za normálních okolností nedotýká, ale při dosednutí rozloží tlak na větší plochu. Věřim, že do určitý chvíle se to neohne, pokud mašina pojede po boku tak taky ne, ale při dopadu na bok by mohlo.

V kombinaci s padákama kolem vany a víka a altíku a závažíčkama na řídítkách by mašina mohla přežít mírnější pády s následným skluzem bez větších šrámů.

Beru-li v úvahu nahatou mašinu, řekněme GS 500 od Suzuki a pád na bok na silnici s následným klouzáním bez nárazu řekněme v 70.ti , jak by vypadal pád ?

První asi řídítko, vidle, budíky, podsedlovka. Co dál ?

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:27 | Nahoru | #22
Myslím, že jsem tenhle vynález už na nějakém kšeftu viděl. Skoro bych se opovážil tvrdit, že Rutan nic nevymejšlí ale jen kopíruje a možná se spíš snaží o zdokonaleni.
Každopádně ze své strany bych k tomu dodal asi toto :
1 - nemám ani padáky a nebudu si dávat ani tohle. Nezpochybňuji v žádné případě funkci. Ale jsem jeden z těch co maj rád estetiku když vím, že v momentě pádu bych za ty padáky dal 1.000.000,-
2 - v totmtoodvětí bohužel platí ,že co je funční málo kdy k něčeumu vypadá. Takže se obávám Repulsione ,že kompromis mezi knusákem co tě ochrání a pěkným doplňkem nenajdeš.

Možná bych tu sponu trochu nadimenzoval a udělal ji možná o chlup širší a ne tak vysokou (dal bych té sponě z průřezového pohledu tvar postupně zvedající z kraju)a kdyby se ta odlehčená část trochu naimitovala carbonem možná by to tam lépe zapadlo. Ale tím půjde rapidně cena nahoru.

edit: a možná bych udělal na druhou stranu smerem k moto nějakou plošku /třeba z silonu/ která by byla tak 10mm od kyvky a v momentě páru by se vzepřela do kyvné vidlice aby to mělo stabilitu a nedržel to lauf a jeho držáky, (jestli mi rozumíš)
Páč při pádu se nejen škrábe ale má to snahu někam samozdřejmě ustupovat a tímhle by se to vzelpřelo a nemělo by už kam

Naposledy editováno 05.08.2008 10:36:02

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:38 | Nahoru | #23
litr...
ale trojka nerez mi prijde malo, klidne bych pouzil nejakou ocel 4-5tku..
a esteticky? je mi fuk jak to vypada, hlavne kdyz je to funkcni, ale pro stylisty by mozna stacila nejaka zajimava barva, neco jako pouziva treba hks/aem pro svoje palivovy listy.. viz obrazeky..




popripade nechat vygravirovat nejakej napis/znak dle prani zakaznika, ale tam by ta cena mohla byt klidne 1500,-

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:52 | Nahoru | #24
Repulsion> no tak tohle je prototyp. Série by zcela určitě byla hrubě pískovaná a v černém eloxu. Taky zápustné nebo ozdobné šrouby a tak.. tvar objímky už je na odlehčený a miniaturizovaný nadoraz..navíc jak říkáš - snažím se co možná do největší míry se vyhnout CNC frézování, což všechno fatálně prodražuje...

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:53 | Nahoru | #25
pro liberečáky je doufám samozřejmostí 50% sleva

Průzkum trhu

5.8.2008 v 10:54 | Nahoru | #26
redmanXXL> Ta podložka tam je - respektive lepím na kontaktní plochu 3mm gumové proužky, které by toho měly dost pobrat.

jak by vypadal pád nikdy nevíš, záleží jak s tím sekneš. Pokud to je klasika, kdy ztratíš v zatáčce adhezi na jednom nebo druhém kole, tak většinou jde o zem první motor a pak zbytek..pokud to jen klouže, tak to jede po víkách, řidítku a výfuku. Pokud jde o highsider, nebo jiný panna/orel pád, tak to máš defakto o náhodě jak se to kde potká....zlomených výfuků už jsem viděl dost, na tyhle pády je tenhle vehement k ničemu samozřejmě...

Průzkum trhu

5.8.2008 v 11:03 | Nahoru | #27
BoB_33246>

1) nic nekopíruju a nikde jsem tohle neviděl. Rozměřil, vymyslel a nakreslil jsem to celé sám. Naopak jak se dočteš výše, spíš jsem dal nápady jiným, kteří to budou kopírovat po mně. Plagiátorství jsem řešil s lidmi tady i jinde několikrát a stojím si stále za svým. Pokud někdo udělá padák na motorku, tak už nikdo jiný nemůže? plagiátorství bych v tomto případě bral jedině tak, že si koupím třeba od RDmota sadu na šestku RRo (kterou nemám v nabídce) a celou ji prostě obšlehnu...TO je kopírování..

2) není to až tak pravda...ale to záleží na vkusu daného bikera....pár faceliftů a bude to vypadat jinak..

3) tu spona je široká 12mm, podle mého to vydrží. Nižší už být nemůže, protože jinak se tam nevejdou šestky šrouby a menší tam rozhodně dávat nechci...ujímaná hrana je rovněž problém, protože do takového úhlu se zatraceně blbě trefuje zahloubení pro hlavu šroubu..karbon atd nepřipadá v úvahu právě pro to, co jsi napsal..cena. Ale bude to eloxované s hrubou texturou, což by mohlo vypadat dostatečně cool a in:)

4) ta ploška na dosed ke kyvce nejde udělat, protože se kyvka oproti výfuku pohybuje..a to i při pádu...vem si, co by to na té kyvce způsobilo..kromě toho by to bylo hnusné jak pytel na zmije. Navíc mám pocit, že pokud se urve držák výfuku, nebo prostě tím pohybem absorbuje energii, tak to bude jenom dobře. Držák jde spravit vždycky..

Průzkum trhu

5.8.2008 v 11:05 | Nahoru | #28
Lobo> u těch širších nerezových plechů je problém s ohýbáním..nevypadá to už tak hezky...i když se padák opře o výfuk, tak to podle mně ničemu nevadí. To eloxování plánuju, ale zvolím patrně univerzální černou, nebo možná zlatou...ještě nevím...do černé pochopitelně cosik vygravírovat nechám:) hádej co...:)

Průzkum trhu

5.8.2008 v 11:06 | Nahoru | #29
steve4ever> no...znám pár liberečáků, kterým bych to dal nejraději za dvojnásobek:)))) že...2Leko...za ten vtípek po telefonu jsi horký kandidát!:)))

Průzkum trhu

5.8.2008 v 11:08 | Nahoru | #30
rutan: neco podobnyho sem videl, od zahranicnich vyrobu... ale proc ten silonovej kluzak neni rovnou na prirube, ale je tam navic pridane jeste to raminko?

jinak treba na supermoto motorkach se pouziva jako ochrana "ne napevno" pridelane koncovky zahradni hadice pritazena stahovacim plechovym paskem...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist