globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia Tuareg Rally 125
 
4.8.2008 v 17:46
Ahoj,mam tuarega 125 rv 1990,vrsek je kit Poliny 160,je po zajeti a stejne nechce ject jak by mnela,udela max 120km/h a pri i lehkym stoupani se jakoby dusi,nejlip jede na ctvrt plynu,ale to az po chvili,jakou dobu ruzne kucka nez se chytne,tak nevim jestli neni uskrcena na 11kw,poradi nekdo co s ni,popř jak se da otevřít?? Díky.

Aprilia Tuareg Rally 125

4.8.2008 v 17:51 | Nahoru | #1
mno to kuckani a tak, to asi nebude tim ze je uskrcena... spis bych nechal seridit karbec...

Aprilia Tuareg Rally 125

4.8.2008 v 18:51 | Nahoru | #2
nejlip jede na ctvrt plynu? co je to za hloupost? pokud chces aby jela tak ju musis tocit.......nebo technicka po zajeti jsi ji koupil nebo jsi ji zadrel a spravoval sam?

Aprilia Tuareg Rally 125

4.8.2008 v 19:16 | Nahoru | #3
yago> To je rada

dabel696> Vem to někam k mechanikovi. Podle mě špatná směs, motorka by se měla bezproblémů vytáčet. Taky dej novou svíčku

Aprilia Tuareg Rally 125

4.8.2008 v 19:32 | Nahoru | #4
yago> parkrat se mi kousla tak sem ji nechal delat,ja se naposled hrabal v kejvackach atd tak sem se v tom nechtel vrtat.jo a na plnej jede nejlip,ale jen chvily,pak jako by stracela vykon,staci ji drzet na ctvrt plynu,ma pak po chvili stejne otacek jako pri plnym,ale nestraci vykon...neni to tim ze je zavrena nejak elektronicky??

Aprilia Tuareg Rally 125

4.8.2008 v 19:35 | Nahoru | #5
KTMatěj> svicku sem menil a nic,,uz sem par lidi skousel co delaj masiny,ale tuhle nikdo nezna,skousej jen tak od boku radit ale je poznat ze tapou ve tme,do znackovyho servisu se mi nechce,,to sou palby.

Aprilia Tuareg Rally 125

4.8.2008 v 20:05 | Nahoru | #6
dabel696> pokud ti pred tim nez jsi to nechal zpravovat jela normalne.....tak to asi jenom tak ze srandy ten mechos neusktrtil.....me tam tehda cosi dali abych to nepretocil a delelo to co rikas kdyz das plnej tak to jelo jak z praku a ve vysokejch otackach to najednou umrelo .....se zeptej toho kdo to spravoval jestly nevi

Aprilia Tuareg Rally 125

4.8.2008 v 20:16 | Nahoru | #7
yago> vona jela mizerne i pred go,maximalku mnela stejnou jako ted,ale spis mne napadlo,kdyz sem ji kupoval tak ji mnel mladej kluk,tak jestli mu ji tatik nekoupil zavrenou nebo nenechal zavrit.no to uz se asi nedovim,asi budu muset do znackoviho servisu at ji otevrou,nic jinyho mne nenapada.

Aprilia Tuareg Rally 125

5.8.2008 v 07:37 | Nahoru | #8
dabel696> Ještě jeden nápad, jde ti tam dost paliva? Nemšá ucpaný odvzdušněníí nádrže?

Aprilia Tuareg Rally 125

5.8.2008 v 22:03 | Nahoru | #9
KTMatěj> tak sem skouk ozdusneni,ale je ok,o vykendu se snad na ni dostanu a postouram ji,skusim priveru vyfuku vitahnout a project,pak uz jen jedine bohatost na karbeci....i tak dik .

Aprilia Tuareg Rally 125

6.8.2008 v 07:46 | Nahoru | #10
dabel696> Tophle vypadá spíš jakoby měla málo paliva, zkus projít cestu paliva od nádrže do karburátrou a ten vyčistit.

Aprilia Tuareg Rally 125

6.8.2008 v 22:47 | Nahoru | #11
KTMatěj> Taky moznost,prubežnej palivovej filtr by urcite zaslouzil vymenit.Dik.

Aprilia Tuareg Rally 125

7.8.2008 v 07:54 | Nahoru | #12
A nebude to tím že si hodil kit s větším objemem a nechal stejné trysky a jehlu? Pokud dáváš kit tak by si měl předělat i karbec!!!

Aprilia Tuareg Rally 125

7.8.2008 v 20:53 | Nahoru | #13
Prda1> Bohuzel uz sem to takle koupil,bylo to vihoneny tak sem delal jen go kit tam uz byl,byl to unahlenej obchod,dnes uz sem zase o neco chytrejsi.Vubec netusim kdo tam co delal,ale tenhle tip se mi zda asi nejpravdepodobnejsi,nahodou nevis hodnoty trisek a jehli??

Aprilia Tuareg Rally 125

8.8.2008 v 08:54 | Nahoru | #14
dabel696> No to nevím ale když si na netu najdeš firmu která ty kity prodává tak ti tam určitě poradí co do karbecu. Ještě otázka měl sem za to že při ceně kitu se nenechá dělat GO ale rovnou se koupí nový kit co si teda dělal při tom go nebo nedělal?

Aprilia Tuareg Rally 125

9.8.2008 v 22:33 | Nahoru | #15
Prda1> Nechaval sem to delat u jednoho soukromnika,nechal ten starej kit prej vibrousit s tim ze na nem nechal delat nikasil a pist s krouskama sehnal novej,pak jeste gufera na klice.To jak je to poctive udelany ukaze cas.stalo to i baterkou 12 000kc.....To sem byl docela neprijemne prekvapenej...

Aprilia Tuareg Rally 125

10.8.2008 v 09:20 | Nahoru | #16
špatna hladina v karbeci

Aprilia Tuareg Rally 125

12.10.2015 v 16:38 | Nahoru | #17
Zdar, nevie niekto kde by som našiel manual od agregatu? potrebujem vedieť kde presne idu gufera. jedno je pod dynamom a druhe je vnutri v kľukovej skrini? Vďaka

Aprilia Tuareg Rally 125

12.10.2015 v 18:18 | Nahoru | #18
Druhé je mezi ložisky na klice a mám takový dojem že ho bez půleni motoru nevyměníš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist