Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
určitě je .... musí bejt... jako japonští minimalisti no... všechno co nejkompaktněji umístit... ale pak čert to hledej :) určitě to bude pod těma budíkama... já tam mám několik relátek... i na dálkový atd. jinak v pokud to nebylo pod sedlem... pod nádrží to nebude... u motoru na 100% taky ne... takže ti fakt zbývá jen prostor kolem budíků... tak ať se daří při opravě... a co, nechce to blikat, nebo jak?
jako to relátko na blinkry tam být musí... ale nechápu, proč by to nemělo blikat s diodovejma blinkrama... je to uzpůsobený na to, aby jsi přidělal dráty a mělo by to frčet...
Peppi-VFR> ono to blika ale s takovou kadenci jako kulomet lol tydle blinkri maj hrozne malej odpor a to stavajici relatko si mysli ze tam je jedna zarovka ko tak to blika tak rychle-to nemam z vlastni hlavy nekdo mi to rikal
U 929 jsou 2 krabičky pod plexisklem,před přístrojovkou.Jedno je relé dálkových světel,druhý přerušovač na blinkry.
Řešil jsem stejný problém,ani elektronický přerušovač samotný nepomohl,ke každému zadnímu blinkru jsme napájeli odpor a až pak to začalo chodit.
No ja mam taky diodovy blinkry a blika to neco rychlejc nez normalne, jinak ty diodovy blinkry jsou pokud je mas integrovany v zadnim svetle jako ja sou pekne na hovni protoze kdyz brzdis splynou s brzdovym svetlem
takze kdyz bude nejakej manik resit tenhle problem tak relatko na 954 je zabudovane v tachometru a je lepsi koupit odpory ktere vrazite pred zarovky jako nove rele protoze to musite ustrihnout 2 kable od tacha abyste vyradili stavajici rele a zapojili na ne nove :\ prace cca 2 hodky oproti 10 min. s odporama