globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Virago 535 rady
 
4.8.2008 v 11:40
Hej lidi potřebuji radu ,na příští sezonu si chci koupit mašinu chopera a moje vysněná se jmenuje virago 535 , jsem 180 vysokej a mám necelejch 80 kg. s tímto motem nemám v plánu žádné velké cestování spíš brouzdání po okolí. zkušenosti moc nemám max 50 ccm noa z čz a z 250.poraďte do motorky dam tak max 50 tisíc.dík a raďte .Také mě napadlo že bych si tu motorku pořídil z Německa nemáte taky zkušenosti ??dík

Virago 535 rady

4.8.2008 v 12:57 | Nahoru | #1
Hej Jirko, já jsem dovezl Virago 535 (i XV500, a i Ducati Monstera) taky z Německa, je tam větší pravděpodobnost že si ho majitel vážil a jezdil na něm opatrně, a že ho servisoval, udržoval a dělal všechno co se má, a že ho šetřil, v česku to bývají docela šroty, který jsou docela vylítaný, já když jsem ho kupoval asi před 5 lety, tak mě vyšlo se všim všudy (i s papírama) na necelých 50 tisíc (v česku tehdy stály kolem 80 tisíc), bylo v úplně perfektnim stavu, mělo najeto skutečných 28 tisíc a bylo dobře udržovaný, jediná chyba byla že to je rok 95, takže starší, ale myslim že mě to nevadí, najel jsem na něm asi 15 tisíc a jediný co jsem dělal bylo že jsem po 10 000 musel měnit pneu a olej, jinak jsem mi na něm nikdy nic nestalo, a je to fakt spolehlivá motorka, jede mi to tachometrových 160, mam ho zavřený na 25 Kw, a po úpravě výfuku má i docela slušnej zvuk, měl jsem ale taky zrovna štěstí že jsem na něj natrefil.
Jinak měřím 184 cm a nejsem zrovna drobek, a je to pro mě malý na pohled, ale jezdí se mi na něm dobře, a na těch 200 Km trasy je fakt pohodlný, a malý trasy já nejezdim, jen nejkratší cestou z města a někam daleko, akorát holt podemnou neni moc vidět no...
Sice s nim v zatáčkách neni taková sranda jako s Ducati, ale i tak si na něm užiješ spoustu zábavy, a pokud hledáš malýho levnýho choppera, 535ka je dost dobrá mašina...

Virago 535 rady

4.8.2008 v 14:54 | Nahoru | #2
160 tachometrovych? to smekam. jeste pozor na opakujici se problem: elektroventil na prepinani rezervy

Virago 535 rady

4.8.2008 v 16:23 | Nahoru | #3
No za 50 000 zadny zazrak nekoupis

Neco o XV 535 je na mych www nebo yamaha535.wbs.cz/

Naposledy editováno 04.08.2008 16:54:24

Virago 535 rady

4.8.2008 v 16:56 | Nahoru | #4

danycb>160 tachometrovych? to smekam



To bych taky rad videl pri tech 25 Kw

Virago 535 rady

4.8.2008 v 20:45 | Nahoru | #5
zázrak nečekám ale finančně jsem omezenej , bohužel :( .Každopádně se na tu svoji první pořádnou mašinu těšim no :)

Virago 535 rady

4.8.2008 v 21:52 | Nahoru | #6
Tak ja uz na ni jezdim druhou sezonu a jak jsem uz nekde psal, pri mych 180cm jsem hodne ocenil prepakovani.

Ale pred dvema tydny jsme se vratili z 12 denniho vyletu do Italie (Plzen - GrossGlockner :) - Benatky - San Marino - Florencie - Pisa - Brenner) a bohate nam stacila. A to jsme na ni jeli i s pritelkyni (165cm).

Jen me tedy stala s prepakovanim 100kKc, ale nelituji. I kdyz uz posilhavam po ... to nechtej vedet :)

A problemy? Jednou utrzena membrana v karburatoru (oprava za 3500Kc) a ted jen nejaky nedotek ve spinaci skrince (ale za to muze 4h prujezd desnym slejvakem v Italii, to bylo jak jet rybnikem :( ).

Virago 535 rady

5.8.2008 v 11:17 | Nahoru | #7

dedek new>danycb>160 tachometrovych? to smekam

To bych taky rad videl pri tech 25 Kw



Jo můžeš se přijet podívat, jede mi to podle tachometru 160, s kopce i 165 Km/h, tachometr je sice originál, a celá ta motorka je originál, ale přesto, od tý doby co mám Ducati Monster vím, že to Virago neukazuje zprávně, protože když na něm jedu 160, je to celkem zívačka, a když jedu 160 na Ducati, nemůžu se na tom skoro udržet, uvidíme až si pořídim masku, ale pochybuju že by to moje Virago mělo lepší Aerodynamiku než ten Monster, to asi těžko. To je jako Suzuki VX800, když na ní někdo jede přesně 130, tak na Ducati mám kolem 100 - 110, což je bezesporu zvláštní, podle mě ty Japonci chtějí zvýšit prodejnost tím že to ukazuje víc než je skutečnost...

danycb> Jo ten Elekromagnet na přepínání rezervy, to je docela zbytečnost, já bych se raději ohnul ke kohoutu, ale zase za jízdy by se přepínal blbě, taky mi zaoxidoval, už se to tady na foru řešilo: www.motorkari.cz/forum-detail/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist