globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR 800
 
2.8.2008 v 00:23
Zdravim, máte někdo zkušenosti z Bigem? zkoušel jsem hledat tady na foru ale nic jsem nenašel četl jsem akorát pár testů :o

zajímala by mě hlavně spolehlivost, spotřeba oleje ,průměrná spotřeba benzínu, cestovní rychlost, chování v terénu a na silnici?

jinak kupoval bych asi zavřenou z Němec pokud by se sehnala tak by mě zajímalo jestli někdo nevíte jak jsou tyto motorky škrcený?

další moto v hledáčku je potom další Suza XF 650 Freewind co by jste brali radši a proč?
Anketa: Kterou Suzuki?
DR 800
81%
22
XF 650
19%
5
Předchozí
1 2 3
Následující

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 00:42 | Nahoru | #1
tak zaprve
www.dr-big.cz/

big je nadherna charismaticka motorka ktera nebrzdi. spolehlivost maximalni, cestovni rychlost podle prevodu, benalu to neco sezere a oleje vetsinou moc ne. tusim ze tady na webu je test, hodne se dozvis na tom linku co jsem ti poslal. tedka se prodavaj za luxusni cenu, sam jsem jednoho kdysi malem koupil. freewind je jina kategorie.

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 00:55 | Nahoru | #2
Peacemaker> ten test co tu je jsem už četl takže si mi kromě toho odkazu něřekl nic novýho lol ale stejně dík

a nevíš jak je to s tím škrcením?

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 01:07 | Nahoru | #3
PosMiros> ten odkaz je to nejdulezitejsi, co jsem ti rict mohl. teda tusim, ze byl nejakej problem s databazi a mozna zmizely prispevky, ale urcite ti tam reknou co chces slyset. kazdopadne jde o tebe, co chces jezdit. mam jeste vetsi test v motocykl katalgou 1999. se skrcenim nevim, tyhle veci moc nesleduju.

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 01:20 | Nahoru | #4
Kámoš ho má... je to myslím si spolehlivá a celkem pěkná motka. Jednobuch, takže závratnou cestovní rychlost nečekej... Kolem těch 120 se dá ta cestovní prej udržet, ale víc je prej na prd... Osobní zkušenost nemám. Po Freewindu jsem taky koukal, ale zatím u mě vítězí dominator

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 06:04 | Nahoru | #5
mno hele.. spokojenost maximální, ale využití týhle motky je především po nejrůznějších okreskách. Jezdit s tím po praze je peklo, po dálnici taky.. 120 je fakt maximum co se dá jet, abys ji moc neubližoval. Spotřeba oleje žádná, benzínu do šesti litrů pokud jí moc nedáváš za uši. No a terén? to je zážitek, protože zkrotit takovou váhu dá fakt pořádnou námahu. Takže ideál nějaký štěrkový cesty, na který nemusíš moc umět. Freewind je takovej moc uhlazenej, mít Biga v garáži je fakt srdcovka.
a jak říká peacemaker - ty stránky jsou úplně bezva a lidi taky, rádi ti v čemkoli poradí

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 06:05 | Nahoru | #6
cábič> co kecáš, že nemáš osobní zkušenost? co ten výlet mimo silnici

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 08:34 | Nahoru | #7
DR800 brzdí míň než je dneska obvyklý, ale rozhodně bych netvrdil že "nebrzdí"
750 měly malej pevnej kotouč, 800 už má ale větší plovoucí a je to poznat. A i na té 750 když se osadí dobrýma deskama a pancéřovkou to brzdí stejně dobře nebo i líp než jakýkoliv jiný jednoválcový enduro.

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 08:53 | Nahoru | #8
Vespa> to moje "nebrzdi" je samozrejme nadnesene, na druhou stranu si nejeden majitel cvrkne do textilu pri vyzkouseni brzd rekneme na gs z 94 roku resp. kdyz jsem nedavno zkousel tusim tretiho biga, tak jsem byl s brzdou dost nespokojen (jizda na silnici)

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 09:21 | Nahoru | #9
Peacemaker> pravda že asi oproti BMW nebo silničním motorkám s malým kolem a dvěma kotouči je to fakt bída, ale kdo je zvyklej na endura jako XT, dominátor apod tak si ničeho nevšimne :)

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 09:32 | Nahoru | #10
Co jsem četl tak je Big přiškrcenej menším otvorem v sání,menší hlavní tryskou a podložky pod jehlama.Jinak dobrá motorka na dlouhý cesty.Lepší na silnice nižší třídy nebo nějaká ta šotolina,ale dálniční přesuny po něm moc nechtěj.Pro oba je to utrpení.

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 09:33 | Nahoru | #11
Mel jsem Biga par let - 750 rok 89 (kotouc vzadu). Odchazela mi volnobezka starteru (2x), hlavni lozisko prevodovky (ale furt to jelo, nicmene vydrela se hridel a stalo to pak balik). Oleje si vzal necely dva litry za vymenu 6 tisic km (tedy 0,3 - 0,4 na tisic). Retez byl po 15ti tisicich spatnej. Nesetril jsem ji, to zase musim rict. Jezdil jsem porad kolem 130ti. Spotreba benzinu me nezajimala, nadrz na 29 litru byla skoro bezedna
V terenu to stalo za pendrek. Nic extra tlumice a pruziny, velka hmotnost a vysoky teziste (a to jsem se snazil jezdit s minimem benzinu) mi daly zabrat. Nerikam, ze se to neda, ale clovek se nadre. Navic jsem jezdil na E-07kach.
Kamos mel (nebo jeste ma?) Biga, co ma najeto hrubo pres 100 tisic. Pak nejak vymenil pist a jelo se dal.
Sedlo bylo typicky endurovy, takze po 200 kilometrech jsem mel zadek drevenej. Vibrace nejaky byly, ale dalo se to vydrzet.
Jinak kolem kluku s Bigama v "Turecku - Vermerovicich" byla super parta, rad jsem tam jezdil.

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 09:48 | Nahoru | #12
já stejně vyhledávám spíš okresky a takový horší silnice se spustou zatáček ale nejvíc se bojim přechodu z dvacky nevim jak budu Biga zvládat když jsem zvyklej na 125 kilovou dvacku proto je ve výběru ještě Freewind bo je lehčí a obratnější ale zas na druhou stranu se mi Big moc líbí a jen tak někdo ho nemá

Naposledy editováno 02.08.2008 09:49:12

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 10:12 | Nahoru | #13
PosMiros> Nebo si kup DR650SE, jen o trochu slabší než Big, lehčí a terénnější než Freewind

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 10:16 | Nahoru | #14

Vespa>PosMiros> Nebo si kup DR650SE, jen o trochu slabší než Big, lehčí a terénnější než Freewind


když to už je moc enduro já jsem spíš cestovněji založenej

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 19:42 | Nahoru | #15
Vespa> hele kolik vydží plasty na Bigovi? budu zkoušet taky jezdit trošku v terénu a možná pak na ATAV a to se určitě neobejde bez mnoha pádů

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 21:01 | Nahoru | #16
Mám BIGa rok 96. Na okresky je super, na dálnicích budeš hodně ztrácet. Jezdím s ním většinou 90-100km/h a na dálnici se snazím nejet víc jak 130, protože pak už je mi líto točit ten lavór. Spotřeba benzínu: měřím si ji a počítám dost pěčlivě a neustále (prostě me to baví, takový malý fetiš ) Když sem ho nešetřil tak sem jel za 6litru, nikdy ne víc. Při normální jízdě jezdím tak za 5,6-5,8, při kochačce tak pod 5,5 a nejmenší spotřebu sem mel 4,6, ale vůbec nevím jak sem jí dosáhl (už se to neopakovalo).Olej..no většina BIGů co tu jezdí už má něco odježděno, ale pokud si ho přitáhneš z němec a bude zachovalej, tak olej vůbec neřeš.
BIG je super moto, dá se na něj naložit hafo věcí, spolujezdec má hodně místa. Jen to chce vědět, proč ho chceš kupovat a nebát se toho velkého jednoválce.
P.S.k těm brzdám - ano brzdit by mohl více, už několikrat sem je malinko proklínal. A souhlasím s Peacemakerem - po vyzkoušení jeho 1100GS sem si z BMW brzd opravdu cvrnkl do textilu. ALe zas mi chyběl projev toho jednobuchu při roztáčení do otáček
Nějaký malý pokec o DR mám v profilu.

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 21:09 | Nahoru | #17
Rico> a jak je to s tou výdrží plastů?

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 22:14 | Nahoru | #18
Plasty?No to ti nepovím, já ho zatím docela šetřím. Ale myslím že to bude stejný jako na Africe nebo podobnejch strojích. Navíc, pokud dáš padáky a jestě nosiče na kufry tak naky plasty moc řešit nemusís

Suzuki DR 800

2.8.2008 v 23:31 | Nahoru | #19

Rico>Plasty?No to ti nepovím, já ho zatím docela šetřím. Ale myslím že to bude stejný jako na Africe nebo podobnejch strojích. Navíc, pokud dáš padáky a jestě nosiče na kufry tak naky plasty moc řešit nemusís


problém je že nevim jak to je na Africe a podobnejch strojích

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 00:19 | Nahoru | #20

PosMiros>Vespa> hele kolik vydží plasty na Bigovi? budu zkoušet taky jezdit trošku v terénu a možná pak na ATAV a to se určitě neobejde bez mnoha pádů



no záleží kterej koupíš model, jestli ten starří nebo novější. Každopádně bez padáků do terénu nedoporučuji. Ten nový model už má dost plastů. Měl jsem ten starší (mrkni na profil) a jezdil jsem s tím do terénu, i dost padal, a na tom nebylo co rozbít

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 00:32 | Nahoru | #21
chtěl bych ten nejnovější model SR 43 vyráběnej od roku 91 tušim

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 07:50 | Nahoru | #22
Kdyz chces velky enduro, proc nepremyslis o SuperTenere? 130 jedes po dalnici pohodovou rychlosti, takze tento problem odpada.
Biga jsem taky sice chtel, ale vadili mi ty vybrace :o

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 09:45 | Nahoru | #23
Jenik789> člověče nevím jak Supertenéré ale prej Big vibruje míň jak Afrika. Můj 750 teda do 5000 prakticky nevibroval
Zas ale při vybírání jsem natrefil na kusy co vibrovaly výrazně víc, taks měl možná na jeden z nich štěstí.

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 10:32 | Nahoru | #24
taky bych řekl že vibrace nejsou nějak zvlášť velký.. Dandy 125 vibrovala rozhodně víc
je to super motorka, ale chci vyměnit za něco víc cestovnějšího (nejdostupnější bude asi Varan)
ale pokud plánuješ fakt jen ty okresky a žádný dlouhý cestování po dálnici, tak je to supr volba

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 14:05 | Nahoru | #25

Jenik789>Kdyz chces velky enduro, proc nepremyslis o SuperTenere? 130 jedes po dalnici pohodovou rychlosti, takze tento problem odpada.
Biga jsem taky sice chtel, ale vadili mi ty vybrace :o


Mě naopak například u 1100GS chyběli ty vibrace, ten pocit toho jak se valec roztáčí a buší pod tebou..nicméně ty vibrace jsou úplně v pohodě, mylsím ze KLR600 mi vybrovala míň, natož stará ČíZa

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 14:25 | Nahoru | #26
kamarád biga měl, namotáno lehce přes 45tis. km, motor běžěl pořád jako hodinky, to že nebrzdí je pravda, padal s tim taky i na silnici a odnesly to jenom polepy nic víc, a když si ustlal v terénu tak jen do bláta a trávy co vím. špatnej big nebyl a není náročnej na údržbu, ale se škrcením nevím, asi to půjde jen papírově.

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 19:33 | Nahoru | #27

Jenik789>Kdyz chces velky enduro, proc nepremyslis o SuperTenere? 130 jedes po dalnici pohodovou rychlosti, takze tento problem odpada.
Biga jsem taky sice chtel, ale vadili mi ty vybrace :o


supertenerka je pověstná spotřebou :\ a navíc Big je za hodně pěknou cenu a mě vibrace nevaděj měl jsem Jawu Dandy a nic horšího už neni lol

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 19:35 | Nahoru | #28
LiTe> a ty víš o někom kdo by to uškrtil papírově? :o

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 22:17 | Nahoru | #29

PosMiros>Jenik789>Kdyz chces velky enduro, proc nepremyslis o SuperTenere? 130 jedes po dalnici pohodovou rychlosti, takze tento problem odpada.
Biga jsem taky sice chtel, ale vadili mi ty vybrace :o
supertenerka je pověstná spotřebou :\ a navíc Big je za hodně pěknou cenu a mě vibrace nevaděj měl jsem Jawu Dandy a nic horšího už neni lol


Ale motorka neni o spotrebe ze? Ja mam ted XTZ900 a zere mi 5,7, coz neni zas tak hrozny
Jinak me subjektivni dojmy byli, ze proste DR BIG ma vetsi vibrace, to holt dela jednobuchar, jinak super motorka. Co mi na vseobecne typech Suzuki DR vadi, ze maji lehky predek, takze se casto stavi na zadni, coz jen zbytecne otravuje - sam jsem to vyzkousel...

Naposledy editováno 03.08.2008 22:22:33

Suzuki DR 800

3.8.2008 v 22:20 | Nahoru | #30

Vespa>Jenik789> člověče nevím jak Supertenéré ale prej Big vibruje míň jak Afrika. Můj 750 teda do 5000 prakticky nevibroval
Zas ale při vybírání jsem natrefil na kusy co vibrovaly výrazně víc, taks měl možná na jeden z nich štěstí.



Na africe XRV750 jsem zadny takovy problem nemel Asi nejlepsi je si tgo sam vyzkouset, coz ja jsem udelal
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist