Mám dotaz, koupil jsem si Aprilku RS 125 ’06, najeto 5100 Km, otevřenou. Jezdím zatím týden a nezdá se mi, když zaberu mezi 6-8 tis. Otáčkama mi začne motorka jakoby škubat a chcípat, než to po tomhle cukání zvládnu a pomalu se to „docuká“ k těm 8mi tis. Tak pak motorka zabere, otevře se přívěra a jede hezky. Další, jedu po dálnici, co to jde a z mírnýho kopce víc než 140 z toho nedám? Je to možný? Neměla by otevřený RSo? Alespoň těch 160-170 km/h?
Kdybyste někdo, kdokoliv věděl, v čem by mohl být problém, byl bych vděčný za jakékoliv rady,
předem mockrát děkuju za odpovědi.
Naposledy editováno 24.05.2010 20:13:29
Máš to zavřené
edit: RS obecně mají kolem 7 nepříjemnou díru ve výkonu, holt je to ital
Naposledy editováno 27.07.2008 23:14:24
rich.puzzle>nechci ti nějak kazit iluze ale mám zavřenou Hondu NSR 125 a to samé, mezi 6-8k ot. je to trochu krotší a těch 130-140 je max.
Máš to zavřené
edit: RS obecně mají kolem 7 nepříjemnou díru ve výkonu, holt je to ital
Jak holt ital? nejpropracovanější motorka si myslel? tak to jo
Teď ti poradím já, podívej se jestli máš dobře seštelovanou přívěru, jestli ti chodí přívěra, nebo jestli nemáš vypadený lanko přívěry a nebo v tom nejhorším případě jestli ju tam vůbec máš. Toto že si říkáš že zabere přívěra hodně klame
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RS 125 '06 – problem, help!!!
Asi tak...nevim proč se sejří někdo do motorek kterejm vůbec nerozumí...
RS žádnou díru v 7 tis nemá!
Možná ten EMyl myslel díru mezi 5-6 která je vytvořena elektronicky v cdi za úmyslem splnění jakýchsi hlukových parametrů či co...
ale dá se velice jednoduše odstranit...
jinak jak bylo řečeno..zkoukni správnou funkci přívěry...
škrcení rs se dělalo restrikcí ve střevu...záslepkou v airboxu...trysky...přívěra... tak se na to na všechno podívej..
jinak super web a maník
www.apriliatech.cz
Naposledy editováno 30.07.2008 22:19:58
btw NSR je vyrobená v Římě, ale dohlíží na to asi kluci japonský, bo se nekazí
Allan>
RS žádnou díru v 7 tis nemá!
Možná ten EMyl myslel díru mezi 5-6 která je vytvořena elektronicky v cdi za úmyslem splnění jakýchsi hlukových parametrů či co...
ale dá se velice jednoduše odstranit...
Velice bych ocenil kdyby tady nekdo upresnil jak tuto diru odstranit. Mam RX 125 '08 a v 5500 otackach to docela zlobi. Dik