www.tipmoto.com/hledat.php
Kto už kúpil nového plnokrvníka +1000ccm/+180PS a viac r.v.08 hociakej značky za podobnú cenu???? Je jasné že v prípade B-královiča je treba okamžite zainvestovať do otvorených laufov a upraviť zadnú časť. Ale aj tak, nekúpte to za tu cenu!
Naposledy editováno 19.08.2008 09:24:06
šmudla>kolega koupil v kvetnu B-Kinga 264 000 Kč - investice - pancerove hadicky, jine perovani, yoshimura výfuky.
Akú ma spotrebu paliva v úspornom režime, ak to ovšem sleduje... Na zahraničných fórach so čítal že keď sa jazdí na tej úspornej palivovej mape 60-180Km/h tak namerali priemer 5L/100km! To je výhodne v kolonach gde sa tomu stejne nedá vytínať alebo v meste, načo zbytočne cucať z nádrže keď netreba... [img]
misel>na B-kingovi jsem se svezla jako spolujezdec asi 400 km...sedlo spolujezdce je hodne vysoko a hodne sikme - tahle konkretni motorka nemela vzadu madla a na nadrz jsem proste nedosahla...takze jsem se mohla drzet jen ridice a porad jsem klouzala dopredu bez moznosti se jakkoliv zaprit...
Na tom něco bude.A pro to si manželka dělá řidičák, já ji přenechávám GSR a jdu do B-Kinga,takže nemusím mít starosti čeho se bude držet,bude se držet řídítek.
(Možná na B-Kinga něco elegantního vymyslí.)
aldakaw>uz nekdo zkousel odstranit to elektronicke omezeni rychlosti, co pry ma na 240km/h
Ak sa to nedá tak šup večší pastorok o dva zuby alebo menšiu rozetu o 5-6 zubov a 280 musí doraziť v leže. Ale toto je už skutočne o držku keď sa chytí balans v takejto rýchlosti na naháčovi... Ale z 0-200 za 8 sec je potrebných!
[img]
Naposledy editováno 16.08.2008 08:17:25