1 reakcí na tento příspěvek 125ccm
u RS ka si dejte při kupování majzla na zadní centrál, jeho funkčnost , při zasadnutí musí povolit oba tlumiče přední a zadní stejně a pak to je jízda, nerovnosti si pobere bez kmitání řidítek, motor má sakra vykon --14tis otáček 174 na taho sem na měm dal (svod válec karbec) ale to byla fajnovka , Každymu doporučuji RS ko mel sem jich tolik a sparacováním asi nejlepší 125cítka NSR je na ty roky pěkne zastaralá a ta nádobka na olej pod nádrží, akorát znečištuje motor , a samotnej motor působí poněkud zastarale, ješte sem nejel na NSR která by byla lepší vykonove a podvozkově jak RS ko ale ona je tam ta cenová rozdílnost
Mirek12 píše: Mit sem měl 8 a RS sek kolem 30ti a NSR rek kolem 10ti všechny motorky sem projíždel stejnou trasou, takže vím jaky to má podvozky a nejklidnejší nestabilnější mělo RS ko a co se vykonu tyče zase RS ko, měl sem spoustu uprav různejch , velce vyfuky atd a největší nášup bylo RS ko, Mito je sice dobré ale to že má v serii tlumič rízení mu mic nepřidává, podvozek to má neklidnej
u RS ka si dejte při kupování majzla na zadní centrál, jeho funkčnost , při zasadnutí musí povolit oba tlumiče přední a zadní stejně a pak to je jízda, nerovnosti si pobere bez kmitání řidítek, motor má sakra vykon --14tis otáček 174 na taho sem na měm dal (svod válec karbec) ale to byla fajnovka , Každymu doporučuji RS ko mel sem jich tolik a sparacováním asi nejlepší 125cítka NSR je na ty roky pěkne zastaralá a ta nádobka na olej pod nádrží, akorát znečištuje motor , a samotnej motor působí poněkud zastarale, ješte sem nejel na NSR která by byla lepší vykonove a podvozkově jak RS ko ale ona je tam ta cenová rozdílnost
Konecne slysim poradne nazor na tyhle motorky *yes*