je to holt spotřební šunt s životností jednoho roku... jen u nás tomu nevodpovídaj platy
BTW taky by mě zajímalo proč to tají...např zelení a yamka už s tim dávno vylezli...třeba chystaj něco většího(vstřikování jako suzuki)novej rám nebo novou enduro řadu
Naposledy editováno 25.07.2008 15:30:44
kastrol>hajPRde taky si myslim že dloubeš až nepřiměřeně moc...když ty si podle tvejch příspěvků jednička...dobře...ale třeba mě konkrétně je to u prdele a forum je předevšim o tom aby se člověk dověděl to co neví...popřípadě ten člověk co to ví mu to sdělil...a ne že se tu budeš snažit všechny shazovat...vem si příklad z jinejch lidí...co sem pročetl forum tak na jejich jízdu samá chvála a ještě sou skromný a poradí...ty třeba jezdíš dobře rozhodně líp než já(aby si ten argument trapně nepoužil) ale ne nejlíp a poradit schopnej nejsi...sám se na něco ptáš(např gumy na kros-tvoje téma) a všichni odpoví...když někdo založí jiný téma tak ty si první kdo rejpe a neni schopnej poradit protože to třeba ani nevíš to je lool ne?
BTW taky by mě zajímalo proč to tají...např zelení a yamka už s tim dávno vylezli...třeba chystaj něco většího(vstřikování jako suzuki)novej rám nebo novou enduro řadu
položil jsem jednoduchej dotaz, co mě zajímal nic víc...jinak asi nejvíc loool je říkat, že jsem jednička a jezdim dobře...fakt jo
kastrol>haprd>ty si kus hovězího fakt že jo...o tom to právě je víš...co ty pokládáš za jednoduchý dementní dotazy kterym se snažíš někoho shodit...ty to moc nechápeš viď...
hele mas peknej avatar, tak te varuju nez se tu zacnes dal ztrapnovat.
Dej si chvilku, projdi si www.hajpr.cz konkretne reporty ze zavodu a zamysli se nad tim, koho tady kdo urazi.
A k tematu: Myslim ze M6 to napsal trefne.
a malinko OT: Dneska jsem na galaxii sledoval MX2ky a bohuzel nevim kdo to komentoval, ale byl to nekdo uspesnej z ceske minulosti, dneska vetos. kazdopadne se mi libilo, MOC libilo, jak rikal ze ho mrzi jak dneska cesky kluci investujou strasny prachy do laufu a podvozku a ruznejch dalsich tunning picovin, ktery stejnak nevyuzijou. Dle jeho nazoru se ceska republika da jezdit na seriovce a prachy investovat do treninku. Co si o tom myslite?
kastrol>haprd>ty si kus hovězího fakt že jo...o tom to právě je víš...co ty pokládáš za jednoduchý dementní dotazy kterym se snažíš někoho shodit...ty to moc nechápeš viď...
mno, pravda, moje jednoduchý dementní dotazy fakt nechápu...
Nikdo, byť ten nejlepší, nemá právo se nad někoho povyšovat...když to dělá, tak až potom je to dement...já ti ani nejsem nějak rejpavej, ale zamysli se nad tou otázkou třeba...jestli je potřeba koupit model 09 oproti 08. Pochopim, když je pro někoho po roce motorka ojetá a má prašule koupit si novou, tak si ji koupí. Ale je TOTÁL BUŘT, jestli je to model 08 nebo 09...můj názor. Jenom tě synáčku prosím, abys klidnil slova...
Vezmi si třeba WRko jakej udělalo najednou z roku na rok skok. A to bych si sakra mlátil do hlavy, kdybych si koupil starej model, a nezeptal se co má být novýho v dalším modelovym roce.
Anebo příklad přímo od Hondy- CRF450R tlumič řízení na 08... Myslim, že tohle by mohl běžný krosař poznat
A hajpre: nejak ti narostlo ego, na to kolik toho mas na kontě
Naposledy editováno 27.07.2008 00:32:31
fallen> a malinko OT: Dneska jsem na galaxii sledoval MX2ky a bohuzel nevim kdo to komentoval, ale byl to nekdo uspesnej z ceske minulosti, dneska vetos. kazdopadne se mi libilo, MOC libilo, jak rikal ze ho mrzi jak dneska cesky kluci investujou strasny prachy do laufu a podvozku a ruznejch dalsich tunning picovin, ktery stejnak nevyuzijou. Dle jeho nazoru se ceska republika da jezdit na seriovce a prachy investovat do treninku. Co si o tom myslite?
Těžko říct, někdo si vymazlí motku jen kvůli dobrému pocitu a do tréninku dá stejně, jako bez tuningu. Podle mě jsou dnes motky už z prodejny sestavené ready to race a umístění je hlavně o rukách. Ale enduro, MX,... na úrovni republiky je level, na který výkonostně nemám a bez vlastní zkušenosti těžko soudit. Letos jsem začal jezdit závody - většinou kategorie veterán nebo hobby - dojíždím někde mezi třetinou a polovinou startujících a určitě bych s přestavěnou motkou nezrychlil
Tommasson>prackarr> Jak říkáš, taky jsem poznal dost...i ta jednička a dvojka jsou takový "hodný" oproti 07. Taky si myslím, že rozdíl asi moc nebude, ale zase si říkám - sakra, proč tak dlouho utajují?
Bo Honda na Evropu sere. Její NO1 je America a Austrálie.
prackarr>Tommasson>hAjPR> Nevím, jak ty, ale já jsem třeba zkrácení modelu 08 oproti 07 poznal opravdu hodněTak u CRF450 mezi 07 a 08 rozdíl opravdu je,že jsem ho poznal i já,ale obávám se,že mezi 08 a 09 bude prd.
no taky si myslím - co jsem já viděl, tak Honda dělá zásadní změny v dvouletých cyklech. Jiná a předělaná bude podle mně až 10tka.
bathed>prackarr>Tommasson>hAjPR> Nevím, jak ty, ale já jsem třeba zkrácení modelu 08 oproti 07 poznal opravdu hodněTak u CRF450 mezi 07 a 08 rozdíl opravdu je,že jsem ho poznal i já,ale obávám se,že mezi 08 a 09 bude prd.
no taky si myslím - co jsem já viděl, tak Honda dělá zásadní změny v dvouletých cyklech. Jiná a předělaná bude podle mně až 10tka.
Tak tak a na tu se už těším,bo pokud bude zdraví a práce sloužit,tak do ní jdu.
Monix>fallen> a malinko OT: Dneska jsem na galaxii sledoval MX2ky a bohuzel nevim kdo to komentoval, ale byl to nekdo uspesnej z ceske minulosti, dneska vetos. kazdopadne se mi libilo, MOC libilo, jak rikal ze ho mrzi jak dneska cesky kluci investujou strasny prachy do laufu a podvozku a ruznejch dalsich tunning picovin, ktery stejnak nevyuzijou. Dle jeho nazoru se ceska republika da jezdit na seriovce a prachy investovat do treninku. Co si o tom myslite?
Těžko říct, někdo si vymazlí motku jen kvůli dobrému pocitu a do tréninku dá stejně, jako bez tuningu. Podle mě jsou dnes motky už z prodejny sestavené ready to race a umístění je hlavně o rukách. Ale enduro, MX,... na úrovni republiky je level, na který výkonostně nemám a bez vlastní zkušenosti těžko soudit. Letos jsem začal jezdit závody - většinou kategorie veterán nebo hobby - dojíždím někde mezi třetinou a polovinou startujících a určitě bych s přestavěnou motkou nezrychlil
Byl to Petr Kovář. Ale ono je potřeba trošku si to přebrat - je laděná a "laděná". Chápu co tímhle myslel, nicméně je potřeba to nevytrhávat z konceptu. Ono pokud si někdo koupí svod a lauf Raas, protože kluci říkali že je to cool a taky to má mordu zvuk a hlavně to zvedne koně tak o 5 , tak je to samozřejmě kravina jak noha. Pokud si to ale koupí člověk co si to otestoval a ví že mu to zlepší průběh výkonu a třeba ne na čase ale i pocitově se mu zlepší jízda, je to v pořádku. Já koupil Akrapoviče SlipOn jenom proto, že mi ta motorka teď promine mnohem víc při špatném řazení a připomínám že používám "tichý špunt", protože při otevřeném se mi "zakopávala".... Pokud si někdo pořídí hromadu eloxovaných cingrlátek - víčka filtrů, šroubky, špunt oleje a já nevím co, je to nýmand.... Jestli si ale pořídí "naladění" podvozku (polletti, LK, Technoflex), nevím co je na tom špatného - to má zcela zásadní vliv na výkon jezdce a taky pocit z jízdy! Já za zcela mimořádných podmínek pořidil Solvy. Nikdy bych za to nedal ty peníze za které se to prodává.... Na posledním slovenském mistráku mi vychcaly. Tak jsem mazal domů a na druhý den vrátil WP, se kterýma nejsem schopný se domluvit. Týden mi trnuly prsty na rukách, rameno mi od té doby vyskočilo dvakrát.... Ti co viděli moji motorku ví, že mám Ecel Pro Series kola. NIKDY bych je nekupoval! Nikdy! Ale já je k motorce dostal a oceňuju, že dopředního kola není atyp ložisko za 470/ks, ale sériové které od ZKL mám za pajcku. Co bych si ale koupil určitě je plovoucí kotouč od Braking - brzdí to 3x líp než originál.... Takhle bychom mohli pokračovat.... Ono je to tak, že kdyby na český MX mistrák přijelo 60 lidí a dvacet jich po Kvalifikaci muselo domů, tak by si nikdo bez "laděnky", ale myslím tím smrtelně vážně udělané laděnky, ani neuprd. Kovář ale počítá s něčím jiným - že těch jezdců dojede 35.... Vpředu si to rozdá 15 na polofabrických strojích a to křoví - zbylých dvacet to klidně odjede i sblinkrama a zrcátkama.... HOWG!
Naposledy editováno 27.07.2008 12:59:03
Joraell>bathed> přesně tak to je ...
jinak k tlumici na crf .. maji ho tuna moto 3 kluci a vseci svorne tvrdej ze ani nevedi ze tam je :)) Takze asi moc velkej vliv to nema.
U nás ho maj taky tři kluci a všici svorně tvrděj,že díky změně úhlu hlavy to má kurevsky dobrý vlastnosti díky tlumiči...
Když jsem jel na tuhým DR-Ztku na výlet do Beskyd tak mě po půl dni po kořenech a šutrech bolely ruce skoro k slzám, ruce plný puchýřů a ve svalech mě při každým drncnutí píchalo.
Na zrepasovaný a poladěný KTM jsem dal 170 km Rumunskýma horama a kdyby bylo třeba bez problémů bych to dotáhl na 200
(takže já jsem se s WP domluvil )
A sáms, Hajpře, uznal že na Suzuki je to na trati mnohem lepší. A tu motorku vyvinuli takovýma zdánlivě malýma krůčkama, aneb dokonalosti se dosahuje maličkostmi ale dokonalost není maličkost