globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Začátek s motokrosem-rady do začátku
 
22.7.2008 v 18:39
Ahoj,
rozhodl jsem se začít s motokrosem,ale nemám moc zkušeností.
Co byste mi poradili za moto?250 bo 450?Moto by mělo být okolo 80000-90000kč na občastné ježdění na trati v lese atp.
Předchozí
1 2
Následující

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 18:42 | Nahoru | #1
hlavně bych ti poradil abys ze začátku jezdil s někým zkušenějším-chyby se špatně odnaučujou.Jinak samozřejmě 125 2t nebo 250 4t,na nic silnějšího nemá cenu ze začátku sedat...teda sednout a svýzt klidně,ale pořizovat ne...pokud chceš teda jezdit motocross

Naposledy editováno 22.07.2008 18:44:49

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 18:46 | Nahoru | #2
vikik>S moto už nějaké skušenosti mám,ale na silnici.Spíše jsem přemýšlel o 250 2t -honda CR 250 nebo tak něco-myslíš,že to není dobrá volba?.Jde mi taky o náklady na provoz.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 18:49 | Nahoru | #3
Souhlas vikik, nic jiného radši nezkoušej. Pokud máš love na servis,tak vol 250 4t. Pokud to máš tak nějak akorát,tak 125 2t.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 18:55 | Nahoru | #4
Monster.01> Takže koukám,zase že 250 2t nedoporučujete,co?četl jsem,že zase na 2t je levnějšá provoz.Kamarád má 125 a musí jí dávat docela kotel aby jela a taky podle toho vypadají naklady na provoz.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 18:58 | Nahoru | #5
tom099> ideální je si tu motorku pučit a uvidíš.Pamatuj,že je rozdíl mezi polem/lesní cestou a motokrosovou tratí.Na poli zkrotíš prakticky cokoliv,ale na trati je to boj.pokud nemáš zkušenosti v terénu,nemá cenu kupovat nic silnějšího.Za ty peníze co píšeš budeš mít pěknou,relativně novou motorku a věř,že nový 250 2t jsou hrozní dravci.Minulej měsíc jsem si pučil kx 250 '06 a nestačil jsem se divit.pokud jsi při penězích,jdi do 250 4t-jede to pěkně,výkonu dostatek a ten servis jednou za čas přežiješ.pokud nemáš tolik peněž,kup 125 ve 2t-musíš se na tom víc snažit,ale v točkách je to taky raketa.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 19:05 | Nahoru | #6
tom 099 > záleží na tom, na co to chceš. Pokud se chceš učit, tak zapomeň na to, že 250 4t nebo 125 2t dáš na trati kotel. Pokud bys to dokázal, jsi velkej talent a rodilej závodník. Samozřejmě na poli nebo na dlouhých cestách lesem se moto ničí. Na to si kup ale enduro, se kterým se bohužel na motocrossové trati budeš jenom trápit.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 19:06 | Nahoru | #7
Anebo si pořiď starší 250-řekl bych,že je znatelnej rozdíl v charakteristice motoru u modelů 98/99 a třeba 2005/06-připadá mi,že ty starší jsou trošku přátelštější( i když to pořád jede jak prase),ono už je to taky trochu vylítaný-trošku to pospravuješ když bude třeba a možná ti zbyde na pořádný chrániče ."Novej" 2t kterej by vycházel podle tvojeho rozpočtu bych určitě nebral

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 19:08 | Nahoru | #8
vikik> takže pokud tomu dobře rozumím tak pokud na tom 4t není tak velký výkon a motor tolik netočí tak by měl vydržet i o něco více než 2t?Samozdřejmě pak cena servisu bude o dost dražší.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 19:10 | Nahoru | #9
vikik> Bojím se jít zase do něčeho staršího abych do toho jen nevrážel peníze a moto pořád na ponku

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 19:17 | Nahoru | #10
Výkon je na 4t srovnatelnej s 2t...o to tady nejde.koneckonců-na závodech jezdí dohromady a 2t rozhodně neztrácejí.Jedná se o rozdílnou charakteristiku motorů. u 2t se celkem nic neděje,pak v určitejch točkách bouchnou saze a motorka se pod tebou splaší-proto jezdí(kvuli výkonu) 125 2t v tak vysokejch otáčkách-z toho potom plynou potíže s častým servisem.naproti tomu 4t má max výkon a hlavně kroutící moment o dost níž-tím pádem se nemusí tolik točit-jede pěkně odspodu-nemusíš to tolik hnát.kvuli složité konstrukci ale čtyřtakty vyžadují dražší servis-doma na koleně to nerozděláš.proto je třeba mít vyšší příjem,nebo s tím prostě počítat.Je fakt,že na 4t se mi jede příjemněji,ale nemám na to prachy

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 19:21 | Nahoru | #11
Já začínal na 250 2t...je to trošku silné do začátku,ale zas je výhoda,že to nemusíš točit do mrtva jako 125 2t...tzn,že opotřebení motoru je znatelně pomalejší.jinak 250 4t je opravdu asi nejlepší..je dole dost klidná a nahoře jede pěkně...,ale generálka stojí 40 tis..takže bych to rozvažoval...jesi si menší kup 125 2t..,ale jesi si Big,tak bys se spíš přikláněl pro 250 ..

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 19:37 | Nahoru | #12
Gampi> no právě.Taky nemám peněz na zbyt,takže bych snad raději 2t a hlavně si myslím,že servis si udělám doma.Je realné při normalním ježdění vydržet s motorem sezonu?Poté stačí vyměnit pist?kolik zhruba výjde servis u 2t?

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 19:59 | Nahoru | #13
tom099> pokud nemáš dostatek peněz, tak jdi do 2t. Generálku a něco k tomu uděláš za patnáctku, samozřejmě plus minus. Pokud koupíš starší 4t a spadne ti to tam, jsi tam za pade.
Pokud koupíš nový 4t a budeš si ho hledět, tak se na ničem lepším nesvezeš. Jako hobík budeš dělat píst a kontrolovat ventily, samozřejmě olej cca 8 hod. Na prvních 100 hod. se vejdeš do dvacky, když budeš mít příbal, může to být i méně. Pokud se rozjedeš, tak to bude samozřejmě víc, ale pak dáš 450 a té jako hobík moc neublížíš.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 20:06 | Nahoru | #14
Toci> KAždopádně diky za info.Skusím asi pokouknout po nějakém 2t.Jen se bojím té koupi,protože když koukám na ty inzeráty tak by mě zajímalo kam jdou včechny moto ze závodu,když na netu jsou všechny jeté hobby a skoro všechny jsou po GO.No nevím-skusím sehnat někoho zkušeného kdo by mohl odhalit nějaké závady.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 20:14 | Nahoru | #15
tom099> Přeju hodně štěstí při koupi...snad budeš mít při výběru šťastnou ruku ať už se nakonec rozhodneš pro cokoliv(2t,4t,objem).hlavně si to pak užij-na trati je vždycky líp než v garáži

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 20:16 | Nahoru | #16
tom 099> každopádně Ti držím pěsti, 9 z 10 jezdilo závody, tak budeš mít honičku. Dám Ti dvě rady - nikdy nekupuj od závodníka, byť k tomu bude hezký příběh a snaž se koupit od hobíka, který ji měl rád, ale to jistě víš a poznáš.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 21:12 | Nahoru | #17
Je to jako v životě můžou pečlivci závodníci a naopak
Sám jsem nikdy neprodával plečku za novou
počítej s tím,že až to přivezeš domu kupuješ min píst. Originál má garantovanou životnost 15 hodin Wiseco asi 40 nikasil asi dva nebo tři písty (original)ojnice a ložiska na klice taky tak když to necháš bejz může se stát, že se něco poláme pak je problém
Ještě do toho máš chuť ?

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 21:18 | Nahoru | #18
Cus hele mam kawu kx 125 ,jezdim hobby mx ,jak ti tady lidi radi na 4T se vyser pokud nemas prachy, 250 2T...na ten ser taky pac mozna na louce se ti nebude zdat tak silnej ale na trati to neudrzis 2 kola... mx je to hodne o fyzicce na to nezapomen a po par kolech ti ruce z drevjeni a dvacu neudrzis natoz 250!!muzes zacit na 250 ale kazdej mxsar ti rekne 125 .jak tady nekdo pise ze 125 musis furt tocit to je pravda ale malokdo tu motorku nebo hlavne trat umi jet na 100% ,...jinak koupe 2t se neboj za 90 000kc mas rok starou motorku ...a rekl bych ze je lepsi moto ktera jezdi mx nez naka kterou jezdi kluci po lese...ale to se tyka spis starsich moto a ne za 90 000 tis!Kdyz uz nekdo jezdi mx tak ma prachy a o tu motorku se stara a ze dostava zahul je pro 2T lepsi nez šolih nekde v lese pac 2T se musi tocit pak se nespaluje dobre smes a nici se motor ..jinak u 2T te pisni sada a nicasil vyjdou cca 6 tisic....s ojnici atd max tech 15

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 21:32 | Nahoru | #19

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 21:35 | Nahoru | #20
http://www.motoinzer...words=kawasaki%20kx%
20125&keywordsloc=nazev&moto=1&prodej=prodej&razeni=cenad
sory tak je to spravne ,a jak tady uz nekdo psal ten servis na 4t je hooodne drahej nekde sem cetl o crf 450 , utrhanejch titanovejch ventilech nebo tak neco a 60 000Kc oprava! lol

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 21:39 | Nahoru | #21
tak ja porad lamentuju ze mam drahej servis,ale asi to mam levnejsi nez vy. ja tam jsem tak za 15t i s gumama rocne. ale prave taky uvazuju o zmene za bahno. uz jsem i mluvil s lidma od trati v Ředhošti a je to skoro zadarmo. Vylet na trat se silnici je okolo 3000 tak se to vyrovnava,ale prave z ty fyzicky narocnosti mam trochu obavy.Tak jestli by nebyla lepsi 4kolka. Jak vy krosari vychazite se 4kolkama a jezdite spolu na trati?

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 21:56 | Nahoru | #22
Targa> s tím si nedělej starosti, 4k s moto jsou jedna parta. Pokud Ti mohu poradit, tak si to ale nejprve vyzkoušej, myslím tím 4k. S bráchou jsme letos koupili oba funglovky jako doplněk k motu, ale za dva měsíce jsme to prodali, protože nás to nějak nechytlo. Pěkně se na to kouká, ale není to jednoduché a aby to dobře fungovalo, tak to také něco stojí.
Jinak jezdíme 250 4t a naprostá spokojenost.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 22:14 | Nahoru | #23
a hele Louny.Tam jsem docela casto. a jezdis do redhoste?
to mas blizko. Ja prave na 4k chodil v praze byla půjcovna na trati kawasaki 350 manual a teda docela maso, celkem tak 10hodin chodil jsem tam 2roky.Atak me prave napadlo jestli neni pujcovna i na krosky

Začátek s motokrosem-rady do začátku

22.7.2008 v 22:21 | Nahoru | #24
Targa> jezdíme i Třebíz, Krásný Dvůr a Železnou. Jsme hobíci a máme to jako tělocvik a zábavu. O půjčovně nevím.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

23.7.2008 v 14:27 | Nahoru | #25
takže jsem koukal po nějakém motu a nejvíce se mi zamlouvá KTM 125 SX,ale pořád mám obavy jestli to nebude slabota.Jsem sice dost lehký-mám 70kg a výšku asi 178,ale teď jsem se někde dočetl,že 125 na výkon žádná sláva a pořád se na ní jen něco sere.

Začátek s motokrosem-rady do začátku

23.7.2008 v 15:03 | Nahoru | #26
ja kdyz tu zmenu provedu tak pujdu do 250 2t

Začátek s motokrosem-rady do začátku

23.7.2008 v 15:18 | Nahoru | #27
Targa> Právě mě láká taky spíš 250,protože bych nechtěl po dvpuch měsících to zase prodávat a kupovat 250.Zas těch zkušeností taky moc nemám-fakt nevím-je to dilema :\

Začátek s motokrosem-rady do začátku

23.7.2008 v 21:27 | Nahoru | #28
di do 250 ono ti to ruce neutrhne,taky jsem na tom nikdy nejel,
pak nekoho poprosim aby me s tim pomohl

Začátek s motokrosem-rady do začátku

23.7.2008 v 21:38 | Nahoru | #29
a ty chces jezdit oboje nebo horneta prodat a jezdit jenom kros?

Začátek s motokrosem-rady do začátku

23.7.2008 v 21:57 | Nahoru | #30
CHLAPY !!!
Pokud jste nikdy nejezdili motocross tak vam 250 utrhne ruce ...
Na 250 musite mit fyzicku a zkusenosti to je to samy jak se tady lidi furt ptaj jestli si muzou koupit jako prvni motorku R1 pyco
...na ty motorce muzou je¨zdit ale nemaj ji pod kontrolou v krizovkach..a uz vubec se Tome neboj ze to za 2 mesice prodas ze se ti to zda slaby ,a pokud bys byl Taaak velkej borec ze by ti nestacila lol coz se neboj koupis kit na 150 a nechas vyladit svody a mas co zlepsovat ...ale toho se neboj ...rikam ti das 2 kola na trati a odpocivas..tyhle kecy jako ze si koupim 250 na zacatek sem mel taky a hoodne rychle me to preslo!!!JInak si psal ze si cetl ze se dvacy serou atd ...je to o majitely a o udrzbe!
Targa ...jel si nekdy 250????
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist