papen>No jasně že není úplně podobná Zephyru, ale má jeho uhlazený stylistický prvky, jako třeba zakulacený kastlíky pod sedlem, zaoblená nádrž a hlavně biskup s utopenym koncovym světlem, kterym jsou obě motorky zakončený. Tenhle styl už dneska prostě nikdo nedělá a dost mi ser.., že jak Kawasaki, tak i Suzuki v tomhle směru vyklidily pole a místo toho se začaly soustředit na objem a výkon, přičemž styl vzal za svý- viz GSX 1400. O Ině toho k přečtení fakt moc není, poslední rok prodeje v Evropě byl 2001, to sem tam vyšel nějakej srovnávací test, ale to už je dávno. V zásadě to je technicky Bandit(motor, kola), kterej byl umístěn do jinýho rámu(ocelová kolíbka s kyvkou bez centrálu) a hozenej do retro stylu na rozhraní 70 a 80 let a byla postavená jako konkurent XJRku. Na Inazumě je zajímavý to, že je relativně lehká(230 kg splnou bandou, stejně vážila GSXR 1100 v roce 91 a to byl supersport s AL rámem) a ačkoli to je naháč pro ,,starší pány", její dynamický vlastnosti a ovladatelnost jsou na velmi slušné úrovni. Kosmonauti na zmrzlinách se asi občas ptali, proč tu hromadu železa se světlem z Jawy nemůžou setřást. Jako největší mínus jsou asi ty origo úzký řidítka(taky hned letěly), na dánici jí chybí šestka, nemá seřiditelnou přední vidlici(ale není to katastrofa), horší opětovný starty(když je motor teplej, ale stojí po jízdě cca 20 min, po nastartování chvilku kucká, studenej chytá okamžitě), je to prostě karbec. Běžný nahradní díly se dají sehnat rychle, těsnění pod víka měli v Kontu na Hájích skladem, řetězovku se zlatym DID v Podolí, desky origo Bremba u Ducati, ale dělá je i SBS. Když jsem se v Kontu ptal na ostatní, tak na objednávku prý do tejdne z Měmecka. Všechno vlastní zkušenost.