paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Klasický naháč pro kámoše - poraďte
 
2.2.2007 v 18:06
Zdarec,

kámoš by chtěl klasického naháče a v užším výběru jsou níže uvedené motorky. Má na to relativně málo peněz - cca 75tis. Výbavu už má, tak vše může jít jen do moto.
Když budete mít chuť, napište ke každý motce největší klady a zápory. Hlavně ohledně spolehlivosti a jízdních vlastností.
Chce na tom jezdit na výlety ve dvou, ale občas i honit zatáčky...

Díky za rady.

Honda CB 1000
http://www.tipmoto....p?tid=42136&fid=

Suzuki GSX 750
http://bazar.motork...mp;IDInzeratu=123851

Yamaha XJR 1200
http://www.motorky....php?id=46062&f=1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasický naháč pro kámoše - poraďte

11.2.2007 v 20:20 | Nahoru | #1
Štěpán R>Dík za odpověď.Nějak jsem to z toho článku nepochopil.NO podle mne se Zephyrovi 1100 moc nepodobá,můj názor.Ale taky jsem o ní přemýšlel,ale je jich celkem málo a moc jsem se o ní nedočetl,je fakt že všichni píší o XJR,CB A ZRX a o Izanumě 1200 nic moc,spíš o 750.Ale jak píšeš tak jízdní vlastnosti má lepší než XJR(to je z vlastní zkušenosti ?) ,tak napiš nějaké klady,třeba si to rozmyslím než něco koupím a oželím i to že má jenom jeden výfuk :) Možná doba čekéní na náhradní díly bude taky delší než u Yamahy.Dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Klasický naháč pro kámoše - poraďte

12.2.2007 v 09:45 | Nahoru | #2
papen>No jasně že není úplně podobná Zephyru, ale má jeho uhlazený stylistický prvky, jako třeba zakulacený kastlíky pod sedlem, zaoblená nádrž a hlavně biskup s utopenym koncovym světlem, kterym jsou obě motorky zakončený. Tenhle styl už dneska prostě nikdo nedělá a dost mi ser.., že jak Kawasaki, tak i Suzuki v tomhle směru vyklidily pole a místo toho se začaly soustředit na objem a výkon, přičemž styl vzal za svý- viz GSX 1400. O Ině toho k přečtení fakt moc není, poslední rok prodeje v Evropě byl 2001, to sem tam vyšel nějakej srovnávací test, ale to už je dávno. V zásadě to je technicky Bandit(motor, kola), kterej byl umístěn do jinýho rámu(ocelová kolíbka s kyvkou bez centrálu) a hozenej do retro stylu na rozhraní 70 a 80 let a byla postavená jako konkurent XJRku. Na Inazumě je zajímavý to, že je relativně lehká(230 kg splnou bandou, stejně vážila GSXR 1100 v roce 91 a to byl supersport s AL rámem) a ačkoli to je naháč pro ,,starší pány", její dynamický vlastnosti a ovladatelnost jsou na velmi slušné úrovni. Kosmonauti na zmrzlinách se asi občas ptali, proč tu hromadu železa se světlem z Jawy nemůžou setřást. Jako největší mínus jsou asi ty origo úzký řidítka(taky hned letěly), na dánici jí chybí šestka, nemá seřiditelnou přední vidlici(ale není to katastrofa), horší opětovný starty(když je motor teplej, ale stojí po jízdě cca 20 min, po nastartování chvilku kucká, studenej chytá okamžitě), je to prostě karbec. Běžný nahradní díly se dají sehnat rychle, těsnění pod víka měli v Kontu na Hájích skladem, řetězovku se zlatym DID v Podolí, desky origo Bremba u Ducati, ale dělá je i SBS. Když jsem se v Kontu ptal na ostatní, tak na objednávku prý do tejdne z Měmecka. Všechno vlastní zkušenost.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist