Konkrétně se mi jedná o supersport a ještě líp o litr, pokud v tom je teda rozdíl...
Jeden servisák mi řekne co 5 tisíc, druhej že je lepší u takovýhle motorky a sportovní jízdy co 3 tisíce, tak jsem z toho jelen
Zajímaly by mě názory a zkušenosti z praxe, dle využívání sportovní motorky jako je ZX-10R, jakože třeba - "výrobce uvádí každejch 10tis.km nebo každej rok, ale je dobrý to měnit třeba už po 5ti tis.km při razantnějším používání stroje" atd.
Díky za názory a zkušenosti
Naposledy editováno 22.07.2008 11:27:49
Dave Reza>dave-lister>Tak tam nalej co doporučuje výrobce. Sice je hezký že tam naleješ nejdražší Castrol ale 10W 50 je něco jinýho než 10W 40.
no teď jsem na vážkách, protože jeden člověk mi řiká ať tam dám ten 10W-50 že to víc ochrání motor při častějším využívání režimu vyšších otáček a druhej zas řiká že bude hlučnější motor a není to prej dobrý na spojku
To snad není už možný...
Výrobce ti napíše 10w40 a ty tvrdíš,že s 10w50kou nemůže nic lepšího tvou kawárnu lol potkat. Čili výrobce je blbec a o 10w50 neví?
Naqpadlo tě někdy,jak je plná syntetika proti "polo" řidčí při zahřátí?
"Plná" je jak voda. Co na to tvoje oil čerpadlo,nahlodané zubemn času a několika 10KKm? Vytlačí vodu tak dobře a pod tlakem,jako když bylo nové?
A co spojka?
Bylo tu desítky lidí před tebou,co chtěli své machně dát šmáknout,a pak se divili.
Kdy už kurva lidi pochopíte,že nejlepší pro motorku je to,co doporučuje výrobce,a ne Franta v servisu,nebo tonda na fóru?
Kdy už pochopíte,že "horší " olej je pro motorku stejně špatný,jako ten "lepší",než který motorka potřebuje?
Fakt toto mrdání pyskama a klofání do klábosnive nepochopuju!
A ZA TÝDEN DOJDE DALŠÍ MAGOR,CO BUDE CHTÍT DÁT SVÉ MOTORCE PŘECE TO NEJLEPŠÍ!
prackarr>
To snad není už možný...
Výrobce ti napíše 10w40 a ty tvrdíš,že s 10w50kou nemůže nic lepšího tvou kawárnu lol potkat. Čili výrobce je blbec a o 10w50 neví?
Naqpadlo tě někdy,jak je plná syntetika proti "polo" řidčí při zahřátí?
"Plná" je jak voda. Co na to tvoje oil čerpadlo,nahlodané zubemn času a několika 10KKm? Vytlačí vodu tak dobře a pod tlakem,jako když bylo nové?
A co spojka?
Bylo tu desítky lidí před tebou,co chtěli své machně dát šmáknout,a pak se divili.
Kdy už kurva lidi pochopíte,že nejlepší pro motorku je to,co doporučuje výrobce,a ne Franta v servisu,nebo tonda na fóru?
Kdy už pochopíte,že "horší " olej je pro motorku stejně špatný,jako ten "lepší",než který motorka potřebuje?
Fakt toto mrdání pyskama a klofání do klábosnive nepochopuju!
A ZA TÝDEN DOJDE DALŠÍ MAGOR,CO BUDE CHTÍT DÁT SVÉ MOTORCE PŘECE TO NEJLEPŠÍ!
lol
neco v tomhle smyslu mi tedy tvrdil odbornik od shellu... ze jejich oleje ktere leje ferrari do F1 kdyby se klasifikovaly podle stejnych stupnic tak ze tam urcite nebude 0W60 ... ale proste jich maj vic pro ruzne podminky... co je na tom pravdy at si kazdej udela svuj nazor...
kazdopadne mi prijde lejt tam neco "lepsiho" respektive jineho nez doporucuje vyrobce, protoze to poradil kamos jako blbost....
staci pravidelna vymena, pokud mozno pokazde s filtrem a no problem.....
výrobce tvrdí že tam patří 10w 40, API SH, SJ, SL a JASO MA. Když už uměj vyrobit motor, snad vědí kolik točí a čím se to má mazat ...
Naposledy editováno 22.07.2008 10:24:19
prackarr>Dave Reza>dave-lister>Tak tam nalej co doporučuje výrobce. Sice je hezký že tam naleješ nejdražší Castrol ale 10W 50 je něco jinýho než 10W 40.
no teď jsem na vážkách, protože jeden člověk mi řiká ať tam dám ten 10W-50 že to víc ochrání motor při častějším využívání režimu vyšších otáček a druhej zas řiká že bude hlučnější motor a není to prej dobrý na spojku
To snad není už možný...
Výrobce ti napíše 10w40 a ty tvrdíš,že s 10w50kou nemůže nic lepšího tvou kawárnu lol potkat. Čili výrobce je blbec a o 10w50 neví?
Naqpadlo tě někdy,jak je plná syntetika proti "polo" řidčí při zahřátí?
"Plná" je jak voda. Co na to tvoje oil čerpadlo,nahlodané zubemn času a několika 10KKm? Vytlačí vodu tak dobře a pod tlakem,jako když bylo nové?
A co spojka?
Bylo tu desítky lidí před tebou,co chtěli své machně dát šmáknout,a pak se divili.
Kdy už kurva lidi pochopíte,že nejlepší pro motorku je to,co doporučuje výrobce,a ne Franta v servisu,nebo tonda na fóru?
Kdy už pochopíte,že "horší " olej je pro motorku stejně špatný,jako ten "lepší",než který motorka potřebuje?
Fakt toto mrdání pyskama a klofání do klábosnive nepochopuju!
A ZA TÝDEN DOJDE DALŠÍ MAGOR,CO BUDE CHTÍT DÁT SVÉ MOTORCE PŘECE TO NEJLEPŠÍ!
Díky tomu že nemám takový zkušenosti a možná ani ne inteligenci jako ty, tak se radši ptám a od toho tady to fórum je ne ?
Už jen to že každej servisák na to má jinej názor hovoří o tom že asi jsou možný různý varianty ne ?
A to co uvádí výrobce si myslím je takovej nějakej dobrej základ ale asi těžko výrobce bude vědět jestli na tý motorce budeš jezdit rekreačně nebo střelbu a tomu se pak dá přizpůsobit i používanej olej, nemyslíš ?
Pokud se ti mý dotazy zdaj jako debilní, nebo se ti jevím jako magor tak to bude možná tím že mi chybí něco co ty máš /zkušenosti, nebo ..../ nebo je pak možná lepší když to přehlídneš a ušetříš si spoustu energie a času s "magorama" kteří potřebujou poradit
Každopádně díky za tvůj názor
A to co uvádí výrobce si myslím je takovej nějakej dobrej základ ale asi těžko výrobce bude vědět jestli na tý motorce budeš jezdit rekreačně nebo střelbu a tomu se pak dá přizpůsobit i používanej olej, nemyslíš ?
Každopádně díky za tvůj názor
Když někdo udělá litrovýho supersporta se 180 nebo kolika koňma a točivým motorem, těžko bude předpokládat že se s tím bude jezdit turistika.
a) rozhodně bych nelil olej podle fóra,bo lidi tu,možná včetně mě jsou ovlivněni zase lidmi,s nimiž mluvíš.
Navíc nikdy nevíš,jestli tě přes síť neučí plavat neplavec.
Ale myslím,že o olejích trochu vím,takže věř,že ten "dobrej základ" výrobce je tak přestřelenej,že je jen pár lidí v republice,co by jim "základ výrobce" neumazal machnu.
Dej tam 10w40 "polosyntu" od jakéhokoliv renomovaného výrobce oleje a neřeš hovadiny. Rozhodně bude tvému motoru lépe,jak s nějakým experimentem.
Stev>www.kawasaki.com/DefaultFrame.aspx
výrobce tvrdí že tam patří 10w 40, API SH, SJ, SL a JASO MA. Když už uměj vyrobit motor, snad vědí kolik točí a čím se to má mazat ...
Pisou API SE a lepsi. Takze staci i mineral co to ma.
Bubrak ZX10R>Stev>www.kawasaki.com/DefaultFrame.aspx
výrobce tvrdí že tam patří 10w 40, API SH, SJ, SL a JASO MA. Když už uměj vyrobit motor, snad vědí kolik točí a čím se to má mazat ...
Pisou API SE a lepsi. Takze staci i mineral co to ma.
Přesně tak!
Navíc dobrej minerál či polosyntetika je daleko univerzálnější pro různé režimy jízdy motoru,jak racingová plná synta.
A to už vůbec nemluvím o rozdílností časů,jak je takový olej dlouho v motoru závodníka a běžného jezdce,co ho mění jednou za rok.
prackarr>Dave Reza> dobře,ještě tedy pro tebe vyplýtvám trochu energie-
a) rozhodně bych nelil olej podle fóra,bo lidi tu,možná včetně mě jsou ovlivněni zase lidmi,s nimiž mluvíš.
Navíc nikdy nevíš,jestli tě přes síť neučí plavat neplavec.
Ale myslím,že o olejích trochu vím,takže věř,že ten "dobrej základ" výrobce je tak přestřelenej,že je jen pár lidí v republice,co by jim "základ výrobce" neumazal machnu.
Dej tam 10w40 "polosyntu" od jakéhokoliv renomovaného výrobce oleje a neřeš hovadiny. Rozhodně bude tvému motoru lépe,jak s nějakým experimentem.
OKi, díky za názor a rady
Vzhledem k tomu že nejseš jedinej kdo něco podobnýho říká, tak nechám závodníky co dávaj 10W-50 a měněj co 3tis.km ať si to tak dělaj dál u svejch strojů a já pro svoji Kawárnici použiju Castrol Power 1 GPS 4T 10W-40 a budu měnit každejch 6 tis.km
prackarr>No vidíš!
Já sice castrol v oblibě nemám,přijde mi předraženej a po tom,co pár známým na yamahach pomohl jejich spojce do předčasného důchodu ho prostě nemusím,ale budiž,vraž ho tam!
No tak za 2 kila litr mi přijde vpoho a snad teda nebude dráždit i moji spojku
prackarr>Dave Reza>dave-lister>Tak tam nalej co doporučuje výrobce. Sice je hezký že tam naleješ nejdražší Castrol ale 10W 50 je něco jinýho než 10W 40.
no teď jsem na vážkách, protože jeden člověk mi řiká ať tam dám ten 10W-50 že to víc ochrání motor při častějším využívání režimu vyšších otáček a druhej zas řiká že bude hlučnější motor a není to prej dobrý na spojku
To snad není už možný...
Výrobce ti napíše 10w40 a ty tvrdíš,že s 10w50kou nemůže nic lepšího tvou kawárnu lol potkat. Čili výrobce je blbec a o 10w50 neví?
Naqpadlo tě někdy,jak je plná syntetika proti "polo" řidčí při zahřátí?
"Plná" je jak voda. Co na to tvoje oil čerpadlo,nahlodané zubemn času a několika 10KKm? Vytlačí vodu tak dobře a pod tlakem,jako když bylo nové?
A co spojka?
Bylo tu desítky lidí před tebou,co chtěli své machně dát šmáknout,a pak se divili.
Kdy už kurva lidi pochopíte,že nejlepší pro motorku je to,co doporučuje výrobce,a ne Franta v servisu,nebo tonda na fóru?
Kdy už pochopíte,že "horší " olej je pro motorku stejně špatný,jako ten "lepší",než který motorka potřebuje?
Fakt toto mrdání pyskama a klofání do klábosnive nepochopuju!
A ZA TÝDEN DOJDE DALŠÍ MAGOR,CO BUDE CHTÍT DÁT SVÉ MOTORCE PŘECE TO NEJLEPŠÍ!
jak je olej řidkej (i když je teplej) neurčuje zda je to minerál,polo nebo plná syntéza, ale vizkozita - tedy ono číslo 10w40
Stařec>Dave Reza> koukam bystrej kluk a maš recht
Ani tak ne bystrej Stařče ale nakonec jsem poslechl výrobce a některý výše zmiňvaný úvahy a kašlu na závodníky a rádoby přejíče kteří radili dát tam 10W-50 a měnit to co 3 tis.km.
Výrobce udává - [URL= nebudu měnit co 12tis.km jak předepisuje Kawa ale každejch 5 - 6tis.km
[URL=
Naposledy editováno 23.07.2008 09:21:07
Ani tak ne bystrej Stařče ale nakonec jsem poslechl výrobce a některý výše zmiňvaný úvahy a kašlu na závodníky a rádoby přejíče kteří radili dát tam 10W-50 a měnit to co 3 tis.km.
Výrobce udává - [URL= nebudu měnit co 12tis.km jak předepisuje Kawa ale každejch 5 - 6tis.km
[URL= vidíš
kdyby se takto do manuálu podíval každej tak tady nebudou kilometrové diskuze o tom jaký olej tam dát
Dave Reza>Stařec>Biker15>
na základě tvejch podnětů a zkušeností jsem prostudoval manuál kde výrobce doporučuje výměnu každejch 12tis.km nebo 1 ročně a olej 10W-40 a rozhodl jsem se že to budu měnit každejch 6 tis.km a dám tam Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50 myslím že nic lepšího moji Kawárnu nemůže potkat
taky bych mel po 12 a delam to po 6ti .. bejvalej Castrol R4 = novej nazev - Castrol Power 1 Racing, za dva roky sem menil olej 6x
Naposledy editováno 23.07.2008 11:41:27