bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto Guzzi California Titanium prosím o rady atd
 
21.7.2008 v 15:54
Zdravím pánové, chtěl bych poprosit o rady zkušenosti a připomínky k tématu, okukuju tuhle krásku

http://www.tipmoto.c...fornia-titanium.html

která se mi velmi pozdává, a nebo bych od moto guzzi rád viděl doma třeba v11 či centauro sport, bo velká Breva je ještě dost drahá.

Zajímá mě pohodlí cestovatelská agilita hlavně pro spolujezdkyni(50kg/160cm) a pak já co se týče rukou posazu (85kg/183cm).
Další z věcí spotřeba atd díky moc za příspěvky a za rady.

Prosím o vyjádření pokud možno lidi co s tím mají nebo měli co dočinění, momentálně mám suzuki sv650n 04 ku před tím jsem měl Moto Morini Camel 501 takže o tom jak se italské motky sypou vím svoje....italofilové pochopí

Naposledy editováno 21.07.2008 15:56:12

Moto Guzzi California Titanium prosím o rady atd

21.7.2008 v 16:13 | Nahoru | #1
trosku se mi nepozdava ten zamlzeny otackomer.. sice je to detail , ale nemuze to svedcit treba o nejakem tukanci nebo padu ze stojanku?? Ale taky je mozne ze je to jen blby odlesk...

Moto Guzzi California Titanium prosím o rady atd

21.7.2008 v 16:44 | Nahoru | #2
Pěkná Guzzinka.
Tuhle nemůžu posuzovat, mám doma Brevu 1100. A na ni pěji ódy. Na cestování úžasná, dle mého cestování ve dvou ještě lepší. Zdá se mi že líp sedí a troufnu si ji více klopit a projíždět plynuleji.
Od baťůžku mám jen samá pozitiva, prej pohodlnější motorku nesedlala (jako spolujezdec). Ale hodnotí jen japonský cilniční, takže to není 100% pro všechny moto.

A Breva není zas tak o moc dražší než ta co po ní pokukuješ.
Přemýšlej i o Brevíčce.

Jinak Moto Guzzi , rozhodně neprohloupíš.

Moto Guzzi California Titanium prosím o rady atd

21.7.2008 v 16:52 | Nahoru | #3
Spotřeba při normální svižné jízdě (do 140) pod 5litrů, přez 6 nepůjdeš snad nikdy. Jízdní vlastnosti na chopra výborné, brzdy špice. Pohodlí pro spolujezdce výborné a když dokoupíš opěrku tak ti z motorky nesleze ani po příjezdu do garáže . Řidičův posez je víc narovnaný oproti choprům, za což může koncepce motoru a tím daná nemožnost natáhnout nohy před sebe. Teda pokud nemáš přídavné stupáky na padécích, to pak jsou ale i dost od sebe. Na řidítka dosáhneš v pohodě. První motory s hydrostavy (r.v.03)měli svolávačku, (problém právě s hstavy) ale vše bylo zdarma opravováno a nedokážu si představit, že zrovinka němec by se na to vy... Co tě ještě tak může čekat je častější výměna náhonu taccho a i poruchový otáčkoměr. Jinak naprosto spolehlivá, cena u téhle

Moto Guzzi California Titanium prosím o rady atd

21.7.2008 v 17:17 | Nahoru | #4
http://www.tipmoto.c...0961-v-11-sport.html
myslim že ta V11 by nebyla úplně neřešitelná...

Moto Guzzi California Titanium prosím o rady atd

21.7.2008 v 18:32 | Nahoru | #5
No já mám trošku averzi a strach u motorek které jsou nepokrytě koulené po zemi, radši si připlatím za hezký kousek(v rámci možností).

Jinak Brevička je u mě jasná volba ale nejde to moc přes 150K u mě
Navíc prvním dílem úspěchu je prodat, na což stále čekám...holt přesycený trh a mladým už je v dnešních dobách i Sv málo, asi.

Zdá se mi, že ta California má nějak moc velké díry v koncovkách, dvouvál zvuk já rád otevřený, má někdo z Vás zkušenosti s otevřeným laufem na MG?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist