globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-Power Racing (100 oktanů) do Kawasaki ER6n
 
21.7.2008 v 12:42
Caues motky, myslite si nekdo, ze by tenhel benzin mohl uskodit me motorce??? Bezne sem jezdil na 95 natural, proste klasika, ale kdyz sem vyjel nadrz, tak sem zkratka dal plnou VPR, a chtel sem vedet, jestli je v tom vlastne nejakej rozdil. A neveril sem vlastnim ocim ja motorka jede lepe. Ale pred chvili sem cetl clanek o motorkach BMW 1200GS tady na foru, a tam byl prispevek typu : v papirech mam naspano ze to ma jezdit na 95, ale lil sem tam i 98 a vim jak vypada propaleny pist. Tak se tedka bojim, abych si neco neudelal s motorem, prece jenom mam ji novou a abych si neco posral s motorcem po 2800km, to yb nebylo dobry.
Reknete svuj nazor, nebo poradte pls

V-Power Racing (100 oktanů) do Kawasaki ER6n

21.7.2008 v 12:59 | Nahoru | #1
Hele, víceoktanovým benzínem tomu neuškodíš, jestli měl propálený píst, tak to rozhodně nebylo vice oktany.

V-Power Racing (100 oktanů) do Kawasaki ER6n

21.7.2008 v 12:59 | Nahoru | #2
Čau!Skušenosti s tím nemám,jen se mi zdá že VPR je 98 oktanů ne 100. :o

Naposledy editováno 21.07.2008 13:00:22

V-Power Racing (100 oktanů) do Kawasaki ER6n

21.7.2008 v 12:59 | Nahoru | #3
Já ho do svého VTR leju skoro pořád už třetím rokem a v pohodě. Buď V-Pover Racing 100 a nebo OMW CARRERA 100. Oktanové číslo benzínu vyjadřuje jeho odolnost proti detonačnímu hoření (jinými slovy podíl izooktanu ku heptanu - nežádoucí složka). V praxi to znamená, že čím vyšší OČ, tím vyšší odolnost proti detonaci (klepání motoru), a tudíž dokonalejší spalování směsi, tzn. čistější spalovací prostor v motoru. Nemyslím, že by to mělo ublížit motoru, ba naopak. A jsem přesvědčen, že by propálený písty byly způsobeny právě tímto druhem benzínu. Dneska hlavně u těch levných neznačkových pump přidávají do benzínu leccos a to bude asi ta hlavní příčina. Vezmu další příklad, s autem jezdím na LPG, které má OČ 102 až 105. A pro motor je to právě daleko příznivější jak z hlediska ekologie, tak hlavně z hlediska nižšího opotřebení.

V-Power Racing (100 oktanů) do Kawasaki ER6n

21.7.2008 v 13:22 | Nahoru | #4
Dalos76> Přesně jak píšeš.

V-Power Racing (100 oktanů) do Kawasaki ER6n

21.7.2008 v 14:25 | Nahoru | #5
jo, diky moc, ja teda nejsem zas uplne blbej, ale proste jak ctu ty clanky, a ja ty svoje zkusenosti nemam opreny o fakta, tak sem nekdy na pochybach.

Diky moc kluci

to Banfitt: maj tam dva na Kladně, jeden V-power(myslim) ten je 95 nebo 98, a pak je tam V-power Racing 100, to vim urcite, mam i uctenku:D vim co tankuju:D
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist