Ale pak sem uviděl RSV a vzpoměl si na Falco. Není tak sportovní jako RSV líbí se, pár jich je k mání, ale je to ital, takže chci teď vědět copak se sere, na co dát pozor atd atd. Komu ze známých řeknu že chci Falco, nahodí TEN pohled, co dělávám i já když slyším o italském strojním průmyslu. Vím motor je Rotax, ale co ten krásný zbytek? Vím každý si chválí to svoje, takže jak je skvělá slyšet nechci. Ale když už jak je hrozná tak jak je to třeba u...? Konkurenti taky nejsou bez chyb, že?
O nějákem konektoru, kvůli kterému to pak hůř dobíjí sem už slyšel, kde ho najdu a jak se to pozná už NE.
A pak další hlodavá, pročpak ji ten předchozí majitel prodává, když je tak skvělá?
Děkuji všem, kdo vydrželi číst až sem a děkuji za seriózní odpovědi. PaPa Zdenda Ostravsko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na Aprílové Falco
Jinak zrovna vylívám olej peru tam Castrola R4 10w50. Brzdovka vyměněná v přední, zadní brzdě i spojce.
Kdyby někdo měl kód barvy na červenou metalízu co na sluníčku hází oranžová prasátka dejte vědět. Děkuju. Stejnou barvu sem viděl i na Futuře.
SV650 jede ale vím že bych jí po týdnu chtěl udat protože se mi zdá, že sice jede, ale ne nějak extra. Klid, co sem se v neděli byl projet přes 7tis. sem to netočil bo bych se pokakinkal, ještě nejsem zvyklý, na to by mi 650 stačila, ale co za týden ježdění? Znovu prodávat a shánět něco víc... To raději budu jezdit teď s respektem a až budu chtít okusit víc nemusím nic prodávat a stačí otočit plynem!!!
Kažopádně SV1000S byla taky v hledáčku, ale Ital je Ital, krásná je to jo. To SV vedle ní je šmudla. Jako srovnávat nějáké Ferrari a Supru nebo 3000GT. Snad mi rozumíš