Ale pak sem uviděl RSV a vzpoměl si na Falco. Není tak sportovní jako RSV líbí se, pár jich je k mání, ale je to ital, takže chci teď vědět copak se sere, na co dát pozor atd atd. Komu ze známých řeknu že chci Falco, nahodí TEN pohled, co dělávám i já když slyším o italském strojním průmyslu. Vím motor je Rotax, ale co ten krásný zbytek? Vím každý si chválí to svoje, takže jak je skvělá slyšet nechci. Ale když už jak je hrozná tak jak je to třeba u...? Konkurenti taky nejsou bez chyb, že?
O nějákem konektoru, kvůli kterému to pak hůř dobíjí sem už slyšel, kde ho najdu a jak se to pozná už NE.
A pak další hlodavá, pročpak ji ten předchozí majitel prodává, když je tak skvělá?
Děkuji všem, kdo vydrželi číst až sem a děkuji za seriózní odpovědi. PaPa Zdenda Ostravsko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na Aprílové Falco
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na Aprílové Falco
našel sem inzerát na Falco r.99 naj. 22tis. Na předchozí straně udává jeden pisatel, že RSV modely 98 a 99 měly v pár přípedech vysypané ložisko volnoběžky startéru.
Dnes sem četl článek v Supermotu červenec(?) 2000 a tam byly ve srovnávacím testu RSV a SL vypsány změny u RSV 00 (mj.suchá kliková skříň, TSI atd atd), s tím že motor Falca je s RSV totožný s tím, že se autor článku dál krátce poznamenává, že Falco má všechny vychytávky taky...
A co mě trápí?
Jestli má Falco ročník 99 ještě původní motor, nebo jestli už má ten upravený od RSV 00, nebo je možné, že je stroj rok výroby 99, ale s modelovými vychytávkami 00 (podzimní kusy). Od kdy přesně se Falco vyrábí? 98, 99? Jako rozdíl v pořizovací ceně oné 99 a jiných např. 00 nebo 01 v inzerátech není tak velký, ale TEN kus co jsem našel má mít relativně málo najetých km a vypadá celkem dobře,ano na monitoru... No a když člověk ví, že se u RSV 98 a 99 sypaly ložiska, tak jsem prostě jen opatrný. Takže může mít Falco ročník 99 stejný problém s ložisky jako RSV 99 a níž???
Předem děkuju
a přeji Všem šťastný nový rok!!!