Ale pak sem uviděl RSV a vzpoměl si na Falco. Není tak sportovní jako RSV líbí se, pár jich je k mání, ale je to ital, takže chci teď vědět copak se sere, na co dát pozor atd atd. Komu ze známých řeknu že chci Falco, nahodí TEN pohled, co dělávám i já když slyším o italském strojním průmyslu. Vím motor je Rotax, ale co ten krásný zbytek? Vím každý si chválí to svoje, takže jak je skvělá slyšet nechci. Ale když už jak je hrozná tak jak je to třeba u...? Konkurenti taky nejsou bez chyb, že?
O nějákem konektoru, kvůli kterému to pak hůř dobíjí sem už slyšel, kde ho najdu a jak se to pozná už NE.
A pak další hlodavá, pročpak ji ten předchozí majitel prodává, když je tak skvělá?
Děkuji všem, kdo vydrželi číst až sem a děkuji za seriózní odpovědi. PaPa Zdenda Ostravsko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na Aprílové Falco
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na Aprílové Falco
Mimochodem jeden člověk v mém okolí jednu vyšperkovanou VTR má. To je jediný kus nad kterým jsem ochoten uvažovat, jinak nééé děkuji. Rudá (neoriginál=je ještě rudější a tmavší), Termignoni pod sedlem z SPSa, no vypadá holka moc fajn, zní taky báječně, ale žere snad i zrávu kolem cesty!!! Zlí jazykové říkají, proč je po laku... A Proč si myslím, že je tak upravená hned v prvním roce života... Ale majitel nic nepřizná.
Takže koukám po inzerátech a čekám až mi v bance blikne ten správný zůstatek na ůčtu, zavolám onomu známému s VTR a když nic tak začnu objíždět republiku. Jedno už ale vím jistě, když Falco tak 00 a výš.
A ještě jeden dotaz,nechte mi někdo odkaz na laufy, skoro všechny jsou origo. Termignoni sem nenašel, že by dělali pro Aprilii, na Akrapy se finančně necítím, ten Laser, BOS, Remus... Mikrona sem našel v Bikers Crownu ale ty ceny... Tak do mě!!!
DDD Ě̡KKK UUU JJJ UUUUUUU