globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co říkáte na Aprílové Falco
 
10.11.2006 v 14:17
Zdarec kucí, chtěl bych na jaro osedlat bike, ale jaký? Měl sem možnost svézt se na SV650S rok01 a nějak mi to připadá že to nejede! Čtyřvála moc nechci, snad VFR750 ale to už má to nejlepší léta za sebou a 800 se mi nějak extra nelíbí. Chci jetý cestovní V-Twin kolem litru. No a teď babo raď, Vtr pěkná ale moc žravá, SV 1000S mi nic neříka vzhledově,ale je to logická cesta (můj horký kandidát č.2), na TL 1000S sem slyšel samé slova typu brutální, extrémní... Co je potom R? A pak je tu stařičká TRX, která sice není V-Twin, ale chová se tak a zní, ale ta už mi opravdu přijde jako z kategorie RETRO.
Ale pak sem uviděl RSV a vzpoměl si na Falco. Není tak sportovní jako RSV líbí se, pár jich je k mání, ale je to ital, takže chci teď vědět copak se sere, na co dát pozor atd atd. Komu ze známých řeknu že chci Falco, nahodí TEN pohled, co dělávám i já když slyším o italském strojním průmyslu. Vím motor je Rotax, ale co ten krásný zbytek? Vím každý si chválí to svoje, takže jak je skvělá slyšet nechci. Ale když už jak je hrozná tak jak je to třeba u...? Konkurenti taky nejsou bez chyb, že?
O nějákem konektoru, kvůli kterému to pak hůř dobíjí sem už slyšel, kde ho najdu a jak se to pozná už NE.
A pak další hlodavá, pročpak ji ten předchozí majitel prodává, když je tak skvělá?
Děkuji všem, kdo vydrželi číst až sem a děkuji za seriózní odpovědi. PaPa Zdenda Ostravsko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na Aprílové Falco

10.12.2006 v 13:32 | Nahoru | #1
Tak to rád slyším- vidím že propad se nekoná!
Italský strojní průmysl nebudu raději rozebírat, někdo na taloše nedá dopustit, jiný by do toho nikdy nešel. Byl sem se nedávno podívat na Futurku s jedním Hondistou a ten zas spustil Hornet, VTR... Aprílii? Vždyť je to Ital... Ale i já s nimi mám své skušenosti a ne zrovna nejlepší. Ano jezdím v německém nudném GTi ale Helmut jede!!! Sice mu nějak chybí vášeň... Takže tak

(reakce na) Co říkáte na Aprílové Falco

10.12.2006 v 16:24 | Nahoru | #2
ZdenoFido>Já jsem měl ve firmě tři Fiaty, každý najel 170 000Km bez mechanické závady s vyjímkou variabilního časování sacích ventilů u motoru 1,8, což Helmut nezná, tak se to nemůže vysypat. Jinak v dnešním světě používají koncerny zhruba stejné technologické, metalurgické a konstrukční postupy, které jsou stejně předmětem subdodávek, což stoprocentně platí u tebou zmíněné Aprilie.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist