Ale pak sem uviděl RSV a vzpoměl si na Falco. Není tak sportovní jako RSV líbí se, pár jich je k mání, ale je to ital, takže chci teď vědět copak se sere, na co dát pozor atd atd. Komu ze známých řeknu že chci Falco, nahodí TEN pohled, co dělávám i já když slyším o italském strojním průmyslu. Vím motor je Rotax, ale co ten krásný zbytek? Vím každý si chválí to svoje, takže jak je skvělá slyšet nechci. Ale když už jak je hrozná tak jak je to třeba u...? Konkurenti taky nejsou bez chyb, že?
O nějákem konektoru, kvůli kterému to pak hůř dobíjí sem už slyšel, kde ho najdu a jak se to pozná už NE.
A pak další hlodavá, pročpak ji ten předchozí majitel prodává, když je tak skvělá?
Děkuji všem, kdo vydrželi číst až sem a děkuji za seriózní odpovědi. PaPa Zdenda Ostravsko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co říkáte na Aprílové Falco
Jo Jo pořád něco řeším a čím víc na ni koukám tím víc mám otázek. Je normální že je motor tak hlučný? Jak když by chtěly seřídit ventily, ale v 3.500km??? Pak tam točím jako wůl tím šroubem kam se dávají padáky a točím a točím a ono se to nepovoluje! Samé takové hovadiny. Zítra sundám nádrž a kuknu se po těch omezeních. Jsou tam podle mě aby motorka jela lépe od spodu a uprostřed, naopak RSV s kterým máme stejnou většinu věcí, umí víc nahoře v otáčkách, ale zase nejede tak pěkně vodspod. Chci to zkusit vyndat co se změní, ale Falco sem kupoval protože sem nechtěl sportovní RSV, ale víc pohodové Falco takže se uvidí.